X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Конфлікт

Завантажити презентацію

Конфлікт

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Конфлікти із власною дитиною і шляхи їх вирішення Батьківські збори

Слайд 2

КОНФЛІКТ (з латини – зіткнення) – зіткнення про-тилежно спрямованих цілей, інтересів, позицій, думок або поглядів опонентів чи суб’єк-тів взаємодії. Щоб конфлікт почав розвиватися, необхід-ний інцидент, коли одна із сторін починає діяти, обме-жуючи інтереси іншої сторо-ни. Якщо протилежна сторо-на відповідає тим же, то конфлікт з потенційного пе-реходить в актуальний і далі розвивається.

Слайд 3

Конфлікти бувають: ► прямі або опосередковані; ► конструктивні стабілізуючі; ► неконструктивні. Неконструктивний міжособистісний конфлікт виникає тоді, коли один з опонентів уживає методи боротьби, що морально засуджуються, прагне психологічно подавити партнера, дискредитуючи та принижуючи його в очах оточуючих. Зазвичай це викликає запеклий опір іншої сторони, діалог супроводжується взаємними образами, вирішення проблеми стає неможливим, руйнуються міжособистісні стосунки.

Слайд 4

Конструктивний міжособистісний конфлікт може бути лише тоді, коли опоненти не виходять за межі ділових аргументів і стосунків. При цьому можна виокремити різні стратегії поведінки: суперництво (протиборство), яке суп-роводжується відкритою боротьбою за свої інтереси; співробітництво, спрямоване на пошук рішення, яке задовольняє інтереси всіх сторін; компромис-регулювання суперечно-стей через взаємні поступки; уникнення, яке полягає в прагненні вийти з конфліктної ситуації, не вирішуючи її, не поступаючися своїм, але і не наполягаючи на своєму; пристосування – тенденція до згладжування суперечностей, поступаючись своїми інтересами.

Слайд 5

Розвиток конфлікту зазвичай йде у наступній послідовності: а) поступове посилення учасників конфлікту за рахунок введення все більш активних сил, а також за рахунок накопичення досвіду бо-ротьби; б) збільшення кількості проблемних ситуацій та поглиблення первинної проблемної ситуації; в) підвищення конфліктної активності учасників, зміна характеру конфлікту, у бік його загострення, залучення до нього нових осіб; г) зростання емоційоної напруги, яка супровод-жує конфліктні взаємодії і може справити як мобілізуючий, так і дезорганізуючий вплив на поведінку учасників конфлікту; д) зміна відношення до проблемної ситуації та конфлікту в цілому.

Слайд 6

Важлива здатність у конфлікті – здатність до конфронтації-пояснення, що полягає в умінні: відстоювати свою позицію відкрито; оцінювати саму конфліктну ситуацію, її зміст, а не людські якості свого опонента.

Слайд 7

ЯК ОБЕРНУТИ КОНФЛІКТ НА КОРИСТЬ І БАТЬКАМ, І ДИТИНІ 1. Перш ніж вступати у конфлікт, поміркуйте над тим, якого резуль-тату прагнете. 2. Переконайтеся, що цей результат для вас справді важливий. 3. У конфлікті визнавайте не тільки свої інтереси, але й інтереси іншої людини. 4. Дотримуйтесь етики поводження в конфліктній ситуації, розв'я-зуйте проблему, а не зводьте рахунки. 5. Будьте тверді та відкриті, якщо переконані у своїй правоті. 6. Змусьте себе чути доводи свого опонента. 7. Не принижуйте і не ображайте іншу людину: це позбавить вас страждань каяття потім. 8. Будьте справедливі й чесні в конфлікті, не жалійте себе. 9. Умійте вчасно зупинитися, щоб не залишитися без опонента. 10. Дорожіть повагою до себе, наважуючися на конфлікт зі слабшим за вас. Конфліктна ситуація може докорінно змінити ваше життя. Намагайтеся, щоб ці зміни були на краще!

Слайд 8

Що робити батькам, щоб зберегти любов і повагу своїх дорослих дітей? 1. Не слід бачити в самостійності дитини загрозу її втратити. 2. Пам'ятайте, що дитині потрібна не стільки самостій-ність, скільки право на неї. 3. Щоб дитина виконала те, що Вам потрібно, намагай-теся зробити так, щоб вона сама цього захотіла. 4. Не зловживайте опікою й контролем. 5. Не створюйте в родині «революційну ситуацію», а як-що створили, то докладіть усіх зусиль, щоб подолати її мирним шляхом. 6. Не забувайте слова Й.В. Ґете: «У підліт- ковому віці багато людських достоїнств виявляються в дивацтвах і неналежних учинках».

Слайд 9

За що й проти чого веде боротьбу дитина в перехідному віці? 1. За те, щоб перестати бути дитиною. 2. За припинення зазіхань на її недоторканність. 3. За утвердження серед однолітків. 4. Проти зауважень, обговорень, особливо іронічних, з приводу його фізичної дорослості.

Слайд 10

Поради батькам 1. Необхідно допомогти підліткові знайти компроміс між душею й тілом. 2. Всі зауваження слід робити доброзичливим, спокійним тоном, не використовуючи ярликів. 3. Потрібно докладно ознайомити підлітка з будовою і функціону-ванням організму, дібрати відпо-відну літературу з цього питання. 4. Необхідно пам'ятати, що поки розвивається тіло дитини, болить і потребує допомоги її душа.

Слайд 11

50 способів сказати дитині «Я тебе люблю» Набагато краще, ніж я очікував. Краще, ніж усі, кого я знаю. Саме на це ми давно чекали. Це зворушило мене до глибини душі. Ще краще, ніж колись. Для мене важливо все, що тебе хвилює, тривожить і радує. За кожним разом у тебе виходить краще. Молодець! Добре! Дивовижно! Чудово! Прекрасно! Грандіозно! Незабутньо! Разюче! Дотепно! Талановито! Незрівнянно! Гарно! Вже краще. Як у казці! Відмінно! Дуже чітко. Яскраво! Виразно! Дуже ефектно! Чудовий початок! Ти просто диво! Ти на правильному шляху! Здорово! Ух!!! Вітаю! Ти сьогодні багато зробив. Для мене немає нікого, кращого за тебе. Навчи мене робити так само.

Слайд 12

Ти в цьому розібрався. Ти спритно це робиш. Це саме те, що треба. Отут мені без тебе не обійтися. Я знав, що тобі це під силу. Ти мені потрібен саме такий, який є. Ніхто не може замінити для мене тебе. Я пишаюся тим, що тобі це вдалося. Я просто щасливий! Я сам не зміг би зробити краще. Для'мене дуже важлива твоя допомога. Працювати з тобою – просто радість! Ти мені необхідний. Я тобою пишаюся! Я тебе дуже люблю!

Слайд 13

1. У будь-який момент залишити свої справи і зайнятися дитиною? А. Можу і завжди так роблю. Б. Можу, але не завжди так роблю. В. Не можу. 2. Порадитися з дитиною, незважаючи на її вік? А. Можу і завжди так роблю. Б. Можу, але не завжди так роблю. В. Не можу. 3. Зізнатися дитині у помилці, якої Ви припустилися стосовно неї? А. Можу і завжди так роблю. Б. Можу, але не завжди так роблю. В. Не можу. 4. Вибачитися перед дитиною у разі своєї неправоти? А. Можу і завжди так роблю. Б. Можу, але не завжди так роблю. В. Не можу. 5. Стримати себе, якщо вчинок дитини роздратував Вас? А. Можу і завжди так роблю. Б. Можу, але не завжди так роблю. В. Не можу. 6. Поставити себе на місце дитини? А. Можу і завжди так роблю. Б. Можу, але не завжди так роблю. В. Не можу. 7. Повірити хоча б на хвилину, що Ви добра фея? А. Можу і завжди так роблю. Б. Можу, але не завжди так роблю. В. Не можу. 8. Розповісти дитині про повчальний випадок зі свого дитин ства, який показує Вас у невигідному світлі? А. Можу і завжди так роблю. Б. Можу, але не завжди так роблю. В. Не можу. 9. Завжди утримуватися від слів, здатних боляче вразити дитину? А. Можу і завжди так роблю. Б. Можу, але не завжди так роблю. В. Не можу. 10. Пообіцяти дитині, що виконаєте її бажання, якщо Вона буде добре поводитися? А. Можу і завжди так роблю. Б. Можу, але не завжди так роблю. В. Не можу. 11. Надати один день, коли дитина могла б робити усе, що їй за манеться, поводила б себе так, як хоче? А. Можу і завжди так роблю. Б. Можу, але не завжди так роблю. В. Не можу. 12. Не відреагувати, якщо Ваша дитина вдарила, грубо штовхну ла або просто незаслужено образила іншу? А. Можу і завжди так роблю. Б. Можу, але не завжди так роблю. В. Не можу. 13. Встояти проти дитячих прохань і сліз, якщо Ви впевнені, що це примха, скороминуча забаганка? А. Можу і завжди так роблю. Б. Можу, але не завжди так роблю. В. Не можу. Анкета для батьків

Слайд 14

Анкета «Які Ви батьки?» Підрахуйте бали: відповідь А – у 3 бали, Б – у 2, В – в 1. Від З0 до 39 балів – дитина є найбільшою цінністю у Вашому житті. Ви прагнете не тільки зрозуміти, а й пізнати її, дотри-муєтеся найпрогресивніших принципів виховання і постійної лі-нії поведінки. Ви дієте правильно і можете сподіватися на добрі результати. Від 16 до З0 балів – піклування про дитину для Вас – питання пер-шочергове. Ви маєте здібності вихователя, але не завжди засто-совуєте їх послідовно і цілеспрямовано. Часом Ви занадто суво-рі, іноді – надмірно м'які. Ви схильні до компромісів, які послаб-люють виховний ефект. Вам слід серйозно замислитися над своїм підходом до виховання дитини. Менше за 16 балів – це свідчить про те, що у Вас серйозні проб-леми з вихованням дитини. Вам бракує або знань, або бажання і прагнення виховувати дитину як особистість, а можливо, того й іншого. Слід порадитися зі спеціалістами – педагогами, психоло-гами, ознайомитися з літературою з питань сімейного вихован-ня. Не забувайте, що формування особистості дитини – дуже складний і відповідальний процес, тому успішне виконання батьківських обов'язків приносить людині найвище моральне задоволення.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Соціологія