X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Вступ до фаху

Завантажити презентацію

Вступ до фаху

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація Виконали студентки I курсу 11 групи ФЕУВ Щічко Л. В. Стреколовська Ю.В. Перевірила: професор Козлова Г.М.

Слайд 2

Слайд 3

Слайд 4

Слайд 5

Головна задача менеджменту – розвивати здатність адаптації організацій до змін зовнішнього середовища. На перше місце висувається стратегічне управління.

Слайд 6

Слайд 7

Слайд 8

План План 1. Хто такі менеджери 2. Зміст професійної діяльності менеджера: головні види професійної діяльності менеджеру рольова структура діяльності менеджера

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Слайд 16

Слайд 17

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

Менеджер повинен мати: Менеджер повинен мати: поглиблені знання та уяви з циклу соціально-гуманітарних дисциплін (філософія, історія, правознавство, політологія, соціологія, іноземні мови); міцні знання з фундаментальних дисциплін (вища математика, технологія процеси, інформатика, системний аналіз та інші); знання дисциплін загальноекономічного циклу (мікро -, макроекономіка, бухгалтерський облік, аналіз господарської діяльності, фінанси підприємства, зовнішньоекономічна діяльність підприємства та інші); фундаментальні знання спеціальних дисциплін, які формують менеджера ( менеджмент, маркетинг стратегічне управління, міжнародний менеджмент, менеджмент персоналу, фінансовий та інноваційний менеджмент та інші);

Слайд 21

Чого повинен уникати менеджер, щоб добиватися успіху: «Зосередитися, не на цілях, а на проблемах». Хто постійно розмінюється на вирішення дрібних проблем, не може надовго затриматися в кріслі керівника. «Відмова від особистої відповідальності». Багато менеджерів з важкістю миряться з невдачами, а тим більше долають їх. Нерідко вони звинувачують у всьому різні обставини і, що ще гірше, перекладають відповідальність на підлеглих їм співробітників. «Перешкоджати подальшому підвищенню рівня кваліфікації та зростанню таланта співробітників». Люди, праця яких недооцінюється і які мають недостатню зацікавленість в праці, працюють гірше за інших. У кінцевому рахунку саме слабкий співробітник визначає рівень своєї робочої групи.

Слайд 22

«Керувати всіма співробітниками однаково». Кожен співробітник володіє власною долею і особистістю. У кожного своє походження й освіта, свій характер, свої сильні і слабкі сторони, уявлення про професію. Той менеджер, який вважає, що всі співробітники на фірмі однакові, не може надовго затриматися і не може розраховувати на досягнення успіхів. «Керувати всіма співробітниками однаково». Кожен співробітник володіє власною долею і особистістю. У кожного своє походження й освіта, свій характер, свої сильні і слабкі сторони, уявлення про професію. Той менеджер, який вважає, що всі співробітники на фірмі однакові, не може надовго затриматися і не може розраховувати на досягнення успіхів. «Високо оцінювати роботу тільки кращих співробітників». Умілим менеджером є той, хто може дати відчути більшості співробітників результати свого власного успіху. «Маніпулювати людьми». Загрози, страх, паніка - завжди означають невміле керівництво. Досвідчений менеджер сподівається на розуміння і готовність всіх співробітників відповідати принципу: "Керівник - значить справиться з самим собою".

Слайд 23

Слайд 24

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне