X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Віртуальний мітинг

Завантажити презентацію

Віртуальний мітинг

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Ключові тенденції

Слайд 2

Нові жанри. Віртуальний мітинг

Слайд 3

Нові жанри. Онлайн-голосування Онлайн-вибори - http://nbnews.com.ua/vybory2012/kyiv/ Владометр (Правдометр)

Слайд 4

Газети не хочуть помирати…

Слайд 5

...тому вирощують читачів: вчать професії Пропонують майданчик для першого блогу, голосування, фотки Запрошують працювати на літо. (500 матеріалів за три місяці) Вчать основам професії: шкільні газети, газети і журнали за 3 або 5 годин. Пропонують ділитися новинами, поміченими на вулицях. Влаштовують майстер-класи по зйомці фоторепортажів мобілкою.

Слайд 6

Медіа вирощують читачів: знайомляться і спілкуються Створюють тематичні спільноти в соцмережах Пропонують цікаві статті і якісні публікації Заохочують писати і висловлювати свою думку Обговорюють етичні життєві питання, формують життєві позиції http://youtu.be/k1eVrMHBcyI Роблять спеціальні дитячі випуски

Слайд 7

Медіа вирощують читачів: дають слово, як дорослим Пропонують дітям коментувати світові новини.

Слайд 8

Медіа вирощують читачів: роблять спільні проекти Спецпроект до річниці перемоги

Слайд 9

Медіа вирощують читачів: пропонують різні активності Пропонують поставити питання відомій людині – автор найцікавішого питання іде на інтерв’ю разом з професійним журналістом. Проект: «Яке життя насправді» - діти знімають місця та речі, які відрізняються від рекламних зображень. Постять фото у спільноти або на сайти. Редакції роблять історії про життя підлітків в жанрі коміксів, знімаючи реальних персонажів.

Слайд 10

Задачі шкільних медіа Створення шкільної спільноти: учні, педагоги, батьки Формування світогляду в учнів Виховання медіасмаку Формування комунікативних умінь та навичок по комунікаціям, вміння працювати з інформацією Інформування про події з життя школи

Слайд 11

Ключові інформаційні напрямки

Слайд 12

Шкільне медіа: обираємо носій Які аргументи за кожен з носіїв? Яку інформацію на якому носієві ефективніше подавати? Якщо газета – яка періодичність, обсяг? Якщо сайт – якого типу, на якій платформі (безкоштовна, розробка власної системи управління контентом)

Слайд 13

Шкільне медіа: газета чи сайт? Сайт Ближче аудиторії Дешевше Сучасніше Простіше у виробництві Мультимедійно «Швидке читання» Інтерактивно Газета Можна потримати в руках Можна залишити на пам’ять Привчає до читання друкованих медіа «Повільне» читання

Слайд 14

Якщо газета і сайт Сайт Щоденно Динамічно Мультимедійно Активно Вірусно Газета Найкраще з сайту Спеціальні випуски про спеціальні події Вагомо

Слайд 15

Як «помирити» газету і сайт Інформаційна модель газети

Слайд 16

Як «помирити» сайт і газету Інформаційна модель сайту

Слайд 17

Зони пріоритетності розміщення матеріалів

Слайд 18

Куди очі дивляться Дослідження EYETRACK, США: 46 людей, 25 новинних сайтів, 1 година Узагальнена для всіх сайтів схема руху погляду Погляд фокусується на лівому верхньому кутку сторінки Якщо заголовки стоять у лівому верхньому кутку, вони звертають на себе більше уваги Спочатку дивляться заголовки, потім фотографії Короткі заголовки привабливіші. «Ударні» - перші два слова заголовку, перші слова у кожному абзаці.

Слайд 19

28 ідей для організації роботи шкільного медіа

Слайд 20

Журналістський гурток – основа, на якій вибудовується робота редакції Хочете газету – переконайте директора, що вона потрібна Підтримуйте зв’язок з місцевою громадою. Піднімайте місцеві соціальні теми. Спецвипуск: рейтинг вулиць нашого села Зачіпайте гострі теми – отримаєте реакцію аудиторії Спецпроект: ідеальний мер нашого міста. Спецпроект: місто очима дітей.

Слайд 21

Бюджетуйте процес видавництва шкільного медіа Створюйте фотоісторії. Авторські фотопроекти Творчість учителів: дайте можливість учням відкрити вчителів у новій якості Помагайте просуванню творчих людей: вчителів та учнів Офіційний сайт має бути на платному хостингу Заробляйте на рекламі Google Adwords. Цивілізований спосіб заробітку на сайті

Слайд 22

Ознайомтесь з досвідом створення сайтів. Євгеній Попов – онлайн-курс програмування на Joomla (гуглимо!) Сервіси для спільного володіння і обміну файлами Dropbox, Google Drive Навички проектної діяльності: від ідеї до планування, реалізації і оцінки результатів Teamlab.com Якщо ви організовуєте проекти в школі, вам потрібна площадка, щоб про них розповісти Не сприймайте медіа як разовий проект Спецпроекти: батьки в ролі вчителів, випускники у ролі вчителів; творчість вчителів.

Слайд 23

Спецпроект: привіт, Європа, я їду до тебе! Під час відпочинку діти фотографували Європу, зробили виставку Шукайте зацікавлену людину Зробіть хоч маленьку газету, щоб показати, як це може виглядати Не чекайте, що вам за це заплатять гроші. Сприймайте це як хобі Стукайте у двері, вони відчиняться.

Слайд 24

Де взяти гроші: поставте скриньки для макулатури в класах. Організуйте збір макулатури в школи. Тепер вчителі несуть папір з дому. Робіть закладки сайтів, які можуть принести користь: семінари, досвід, навчання. На створення сайту можна отримати грант - це теж проект. Громадська активність може принести кошти на фінансування Соціальний проект: протидія поліетиленовим пакетам. Можна отримати фінансування під проект: отримати кошти на виготовлення сайту

Слайд 25

Зберіть команду зацікавлених людей. Водіть дітей на екскурсію до друкарні: діти зацікавляться, директор друкарні розчулиться Творчі завдання на уроках – пізнавальний матеріал для шкільних медіа. Як елемент мотивації учнів Корисні лінки у пізнавальних розділах сайтів. Медиа – педагогика и мы. Група у Facebook для обміну досвідом Всі оголошення для учнів – на шкільному сайті. Домашні завдання, корисна інформація.

Слайд 26

Додаємо свої ідеї Найти людину, якій це цікаво, яка може зібрати команду і зацікавити людей Проаналізувати наявні ресурси, щоб визначитись з носієм Шукати ресурси, що допоможуть створити медіа: зв’язки з гром. Організаціями, органами влади Зацікавити керівника навчального закладу Почніть з ідеї, концепції, планування Відрізняйте журналістику від літературної творчості. Спрямованість на читача Донести потрібність медіа до більшості колективу, знайти однодумців

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне