X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Вимоги, що ставляться до комерційного працівника

Завантажити презентацію

Вимоги, що ставляться до комерційного працівника

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Предмет: Технологія торгівлі Тема : “Вимоги, що ставляться до комерційного працівника ” Викладач: Храбатин О.І.

Слайд 2

2 1. Особисті та професійні вимоги до комерційного працівника 2. Етичний кодекс комерсанта-менеджера 3. Ділові переговори і їх аналіз Тема :Вимоги, що ставляться до комерційного працівника

Слайд 3

Агент з постачання Повинен знати : Основні вимоги до комерсанта; Етичний кодекс комерсанта; Правила провледення ділових бесід; Правила проведення телефонних переговорів; Вимоги до зовнішнього вигляду; Схему проведення переговорів Повинен вміти Характеризувати особистість комерсанта; Проводити ділові переговори: Проводити ділові бесіди; Проводити телефонні переговори; Аналізувати переговори

Слайд 4

Слайд 5

2. Етичний кодекс комерсанта-менеджера Про етику вперше заговорив Аристотель, відмітив, що вона «допомагає пізнати, що слід робити і від чого слід утриматися». Розрізняють поняття: Етика (звичайний характер) – це система норм поведінки людини, а етикет – установлений порядок поведінки в певному місці. За етикет говорив Петро І в 1720р. Якщо Ви формуєте себе як комерсанта, слід бути ввічливим, тактовним, добродушним і повністю управляти своїми емоціями, слід формувати імідж (обличчя), який гарантує успіх.

Слайд 6

Етикет підприємця-комерсанта Етикет ділової людини включає: правила представлення і знайомства; правила ведення ділових бесід; правила ділової переписки і телефонних переговорів; вимоги до зовнішнього вигляду; вимоги до вимови; порядок проведення ділових зустрічей.

Слайд 7

Правила представлення і знайомства. Слід привітатись першим до свого співрозмовника, звернутись по імені і по-батькові. Звернення в діловій обстановці прийнято тільки на «Ви». Чоловік завжди представляється жінці першим, молодших за віком слід представити більш старшим.

Слайд 8

Правила ведення ділових бесід. Висловлюватись коротко і по суті; Обережно використовувати слово «я»; Посилатись у розмові тільки на факти, а не на домисли; Не зловживати деталями; При зустрічі з агресивним партнером уникайте конфліктів.

Слайд 9

Правила ділової переписки і телефонних переговорів Діловий лист повинен бути коротким і зрозумілим. Будь-який лист слід починати з звернення «Шановний», а у випадку професійної дружби – «Дорогий». Не забувайте про «будь-ласка», «з повагою», «до зустрічі». Рекомендується не укладати не складати діловий лист в конверт більше ніж 2 рази (текстом всередину). Відповідь слід писати не пізніше чим за 5 днів. У випадку затримки, попросити вибачення і пояснити причину невчасної відповіді. Розмова по телефону повинна бути короткою, ввічливою і стосуватись тільки справи. Слід пам’ятати, перше враження про фірму може скластися від того, як відповіли по телефону.Якщо телефонний зв’язок перервався, передзвонює той, хто телефонував.

Слайд 10

Діловий стиль в одязі придуманий не сьогодні. Він формувався багато десятиліть. Але одяг у діловому стилі не зупинилася у своєму розвитку, а постійно змінюється під впливом сучасних модних тенденцій. Але ніхто не може скасувати правила ділового дрес коду, які однакові в усьому світі. Давайте познайомимося з цими правилами, щоб не зробити помилок, обертаючись у світі ділових людей. Вибираємо фасон Зупиніть свою увагу при виборі ділового костюма на класиці - костюмі-двійці. Це можуть бути піджак з брюками або піджак зі спідницею. Сучасний дрес код не забороняє жінкам носити брюки. Саме цьому предмету костюма і віддається перевага. Адже брюки практичніше і зручніше спідниці. Сучасні правила ділового дрес коду вітають лаконічні "чоловічі лінії" в костюмах, як чоловіків, так і жінок. Сьогодні в моді приталені однобортні моделі. У таких укорочених піджаках підкреслюється лінія плечей. Найкраще піджак застібати на один гудзик. Можна використовувати для застібки брошку. Гудзики або брошки повинні бути виконані з природних матеріалів і поєднуватися з костюмом за кольором. До такого піджака ідеально підходить вільна, скроєна по косій, спідниця. Негласне правило ділового дрес коду: стриманість, цнотливість. Підкреслено жіночна, сексуальна одяг є ознакою несерйозності, навіть непрофесіоналізму. Модельєри не обходять стороною діловий одяг. В їхніх колекціях можна побачити піджаки різної довжини і крою. На ваш вибір двобортні піджаки або однобортні, укорочені і з довжиною до стегна, піджаки з коміром-стійкою, "куртки" на блискавки і багато інших моделей.

Слайд 11

Основні правила Елегантність, охайність , привабливість - три правила, які слід виконувати неухильно. Діловий костюм не повинен викликати роздратування, завжди бути до місця. Робочий день ділової людини не нормований. Ніхто не може бути впевнений, що ввечері не відбудеться ділову вечерю або вечірка. Тому вибираючи з ранку костюм, треба бути впевненим, що він буде до місця скрізь: в офісі, ресторані, на званій вечері. Намагайтеся не одягатися два дні поспіль в один і той самий костюм. Небажано два дні поспіль приходити на роботу в одному і тому ж. Блузка Діловий дрес код вітає білі блузки з манжетами чоловічого крою. Але правила ділового дрес коду не забороняють замінити блузку водолазкой або еластичною кофтиною. Якщо виріз обраного піджака не глибокий, то цілком можна обійтися без блузки. Приховуємо недоліки фігури Хоч ділової дрес код не передбачає жіночності, але недоліки фігури приховувати не забороняється. Візуально витягнути фігуру з коротким торсом можна за допомогою довгої облягає фігуру вище талії блузки. Відвести погляд від широких стегон допоможе довга приталені блуза із застібкою до лінії талії. А, навпаки, вузькі стегна і широку талію приховає кофточка навипуск, з довжиною до середини стегна, в поєднанні з брюками або вузькою спідницею. Батники - блузки в стилі сімдесятих років минулого століття, підійдуть при короткій шиї. Спідниця Правилами ділового дрес коду забороняються вольності щодо цього предмета одягу. У діловому костюмі спідниця повинна бути неодмінно прямий, злегка облягає стегна, заужіваясь донизу. Допустимі розрізи, але не більше 10 см. Дрес код передбачає довжину спідниці до середини коліна. Але така довжина мало кому йде. Тому допустима довжина або трохи вище коліна, або до щиколотки. Штани Правила ділового дрес коду дуже суворі до штанів. Допустимі лише класичні прямі, до низу трохи завужені. Носити обтягуючі моделі в офісі - поганий тон. А надто широкі штани не налаштовують на офіційність і строгість. Одне добре, класична модель брюк йде при будь-якій фігурі. Правила, правилами, але жінка завжди залишається жінкою. Одягайтеся згідно ділового дрес коду, але завжди стильно, елегантно.

Слайд 12

Візитна карточка. Широко використовуються на практиці візитні картки. Вони допомагають уникнути непорозуміння про звертання до людини. Вручаючи кому-небудь візитну карточку, ви тим самим показуєте прагнення і в майбутньому підтримувати ділові відносини.

Слайд 13

Вимоги до зовнішнього вигляду, манерам, ділового одягу Комерсант повинен бути завжди акуратним: погано зав’язаний галстук або не почищені черевики – свідчать про неохайність до себе і до інших, розсіяність і незібраність. Не слід носити одяг яскравого кольору. Чоловікам рекомендується носити костюми спокійних тонів і класичних фасонів, однотонні сорочки, добре підібраний галстук. Жінкам – класичні костюми, блузки, не використовувати ніякої біжутерії; не одягатися в чоловічому стилі; зачіска і взуття завжди повинні бути в повному порядку. Потрібно стежити за своєю походкою: ходити слід твердо, прямо, не в розвалку, не згорблюватися, з достойністю. Не слід сидіти «розвалившись» на кріслі. Тримати під контролем руки – жести повинні бути здержаними. Не доторкатися до співбесідника руками – це буває для нього дуже неприємно. Не будьте дуже шумними, нерозумними, Але і дуже тихими. Пам’ятайте, що грамотність, логічність, емоційна окраса розмови є обов’язковою умовою будь-якої ділової зустрічі.

Слайд 14

Порядок проведення ділової зустрічі Наперед домовляються. Запізнюватись не більше ніж на 15 хвилин. Не приходити раніше – це може поставити в незручне становище тих, хто Вас запросив. Для їх проведення виділяють спеціальне приміщення. Перед кожним учасником необхідно поставити карточку з його ініціалами, адресою фірми. Яку він представляє. Не повинно бути нестачі місць. На столі повинні бути: канцтовари, прохолодні напої. Організацію зустрічі бере на себе сторона-ініціатор. В його обов’язках організувати: коктейль (17-18 год.) проводиться стоячи біля 2 годин; бокал шампанського (12-13 год.); вечеря (після 21 год.) і продовжується біля 3 годин; ланч (сніданок 12-13 год.); чай (16-18 год. Тільки для жінок 1-1,5 год.); шведський стіл – самообслуговування; обід (проводиться ввечері 2-3 год.).

Слайд 15

3. Ділові переговори і їх аналіз Для того, щоб вести свій бізнес, слід навчитись вести ділові переговори і ділову переписку. Якщо Ви хочете швидко заключити угоду, слід продемонструвати партнеру свою готовність до співпраці; Перш ніж розпочати переговори, слід продумати, що говорити, представити різні варіанти реакції на початок розмови. Старатися в розмові бути коротким, висловлюватись ясно і ввічливо

Слайд 16

Схема переговорів: Привітання – представлення і введення в характер угод; Пропозиція про хід переговорів (1 година, день, тиждень і т.д.); Виклад своїх пропозицій і зобов’язань – діалог; Завершення розмови. Великий вплив на атмосферу має манера мови. Говорять не голосно, не швидко, не тихо. Якщо Ви в ролі покупця, пам’ятайте, час – майже завжди ворог продавця, а не ваш. Після переговорів слід оформити протокол або заключити угоду. Незалежно від того, чи успішно, чи не успішно. Підсумки повинні бути обговорені на фірмі і проаналізовані.

Слайд 17

Для аналізу слід використати наступні пропозиції: Досягнення мети; Причину; Підготовка переговорів; Настрій партнерів; Свобода дій в рамках переговорів; Ефективність аргументації; Участь колективу – «команди»; Атмосфера переговорів Що забезпечило успіх; Недоліки; Пропозиції.

Слайд 18

Перелік питань для самоконтролю по темі 1.Однією з особистих вимог, що ставляться до комерційного працівника: а) організація закупівлі та продаж товарів; в) готовність до ризику; б) вміння аналізувати; г) знання фінансів 2. Суб’єктами торгівлі на сучасному етапі є а) фізичні особи і юридичні особи; в) суб’єкти підприємницької діяльності; б) місцеві органи управління; г) товари та послуги 3. Вимоги, що ставляться до комерційного працівника поділяються на: а) особисті та професійні; в) особисті та комерційні; б) комерційні та професійні; г) комерційні та некомерційні; 4.Однією з професійних вимог, що ставиться до комерційного працівника є: а) організація закупівлі та продаж товарів; в) готовність до ризику; б) лідерство та наполегливість; г) фізичні якості 5.Етикет підприємця комерсанта не включає: а) правила ведення ділових бесід; в) готовність до ризику; б) вимоги до зовнішнього вигляду;г) правила ділової переписки і телефонних переговорів;

Слайд 19

6 . Система норм поведінки людини це: а) правила ; в) етика б) етикет; г) емоції 7. Який термін відповіді на діловий лист : а) 2 дні ; б) 10 днів в) 5 днів г) 15 днів 8. В комерційній діяльності хто повинен брати організацію ділової зустрічі : а) дві сторони в) залежно від ситуації б) за бажанням г) сторона ініціатор 9. Готовність до ризику відносять до вимог : а) ділових вимог комерсанта в)професійних вимог комерсанта б) особистих вимог г) етикету підприємця комерсанта 10. Вміння аналізувати відносять до вимог: а) ділових вимог комерсанта в)професійних вимог комерсанта б) особистих вимог г) етикету підприємця комерсанта

Слайд 20

Домашнє завдання : опрацювати тему розробити портрет комерсанта - підприємця скласти термінологічний словник

Слайд 21

Дебрифінг 1)Під час вивчення теми я зрозумів …………………………………………………………………………… 2) Найцікавішим було …………………………………………………………………….…….. 3 ) Раніше я не знав, що …………………………………………………………………………… 4)Свої отримані знання я реалізую ……………………………………………………………………………

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне