X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Вихід підприємства «Sun Flash» на ринок Франції

Завантажити презентацію

Вихід підприємства «Sun Flash» на ринок Франції

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Вихід підприємства «Sun Flash» на ринок Франції

Слайд 2

Слайд 3

Наше підприємство займається розробкою вишуканих жіночих прикрас на базі новітніх технологій та з використанням камнів з кришталю.

Слайд 4

Слайд 5

Категорія Показник Найбільшіміста Париж, Марсель,Ліон, Тулуза, Бордо,Лілль ВВП на душу населення 42,747$ Формаправління Президентсько-парламентськареспубліка Населення 65447374чол. Щільність 115Осіб/ км ² Податок на прибуток Приблизно 12% ПДВ Основна - 18,6% Підвищена – 28%

Слайд 6

Франція належить до країн з високою дистанцією влади, в яких помітною є залежність підлеглих від їхнього керівника. Франція має давні традиції ієрархічних відносин, шанування влади та централізації. Ключовим поняттям у французькій організації є влада (pouvoir), що в цілому відрізняє Францію від організацій інших країн, для яких таким поняттям може бути порядок (Німеччина), рівність (скандинавські країни) і т. д. Класичний імідж французької ієрархії включає централізацію, значну владу керівника і службову дистанцію між керівником і підлеглими. Топ-менеджери у Франції вважають, що свої високі пости в службовій ієрархії вони посідають завдяки їх інтелектуальним здібностям. Тому вони повинні приймати всі ключові рішення і бути в курсі всіх справ, щоб мати можливість контролювати рішення, прийняті менеджерами нижчого рівня.

Слайд 7

Аналіз зовнішнього середовища: Статево-вікова структура населення: 0-14 років: 18,6% (чоловіче населення 6,125,629 чол.; Жіноче населення 5,838,925 чол.); 15-64 років: 65% (чоловіче населення 20,963,124 чол.; Жіноче населення 20,929,280 чол.); 65 років і старше: 16,4% (чоловіче населення 4,403,248.; Жіноче населення 6,155,767 чол.) Середній вік: все населення - 39,4 року; чоловіки - 38 років; жінки - 40,9 років.

Слайд 8

Загальна чисельність економічно активного населення (ЕАН) - 27760 тисяч чол. (2007 р.). Статево-вікова структура ЕАН: - чоловіків - 14 824 тис. (53,5%) - жінок - 12 814 тис. (46,5%). Структура економічно активного населення за віком: у найбільш працездатних віках (20-60 років) знаходяться лише 45,8% економічно активного населення, до того ж 40,6% цієї групи - особи від 40 років і старше. Структура економічно активного населення за галузями господарства: сільське господарство - 4,1%, промисловість: 24,4%, сфера послуг - 71,5%. Економічно активне населення

Слайд 9

Співвідношення послідовників релігійних груп: - Католики - 83% -88%, - Мусульмани - 5% -10%, - Протестанти - 2%, - Іудеї - 1%.

Слайд 10

В діловому житті Франції велику роль відіграють зв'язки і знайомства. Тому зазвичай нові контракти встановлюються через посередників, які пов'язані дружніми відносинами з потрібним вам особою. Еліта ділового світу тут обмежена, нових людей, нікому не знайомих, до себе не допускають. У Франції не прийнято звертатися до співрозмовників за ім'ям, якщо тільки вони самі не попросили. Зазвичай вживають "месьє" - чоловікам і "мадам" - жінкам. Вимоги до зовнішнього вигляду ділової людини у Франції в основному ті ж, що й в інших європейських країнах, але є одне важливе правило: одяг повинен бути високої якості з натурального матеріалу.

Слайд 11

Список найбільш відвідуваних місць у Франції : 1. Нотр-Дам (Париж), 13 500 000 відвідувачів. 2. Ліс Фонтенбло, 13 000 000. 3. Діснейленд, 12 800 000. 4. Блошиний ринок у Сент-Уен, 11 000 000. 5. Базиліка Сакре-Кер (Париж), 10 500 000.

Слайд 12

Слайд 13

Стратегія «Sun Flash» щодо виходу на ринок Франції Вид стартегії: - стратегія лідирування на основі низьких цін, маркетингова стратегія ( майбутній перспективі – глобльна стратегія). Статутний капітал: - власний + можливість залучення інвесторів. Спеціалізація фірми: - ювелірні вироби з полудорогоцінних каменів та металів. Величина фірми: середня. Досвід на відповідному ринку: відсутній (планується залучення місцевих кадрів за для просування на ринку).

Слайд 14

Основні конкуренти:

Слайд 15

Наше підприємство на початковому етапі буде займатися виключно основною діяльністю, тобто експортом товарів. Експорт буде базуватися на умовах FOB. Всі рішення будуть прийматися централізовано - тобто генеральним директором, з врахуванням думок нижчої ланки керівництва. Виробництво продукції буде автоматизованим, з мінімальним застосуванням робочої сили. Підприємство використовує змішану фінансову політику, яка буде основуватися, в окремих випадках, як на агресивній та і на консервативній фінансовій політиці. Середня вартість одиниці виробу наших конкурентів становить 20 євро ( 220 грн.). Розрахунки проводяться за допомогою відомих нам форм – це акредитив та інкасо. Додаткова інформація:

Слайд 16

Собівартість однієїодиниці продукції Сировина 65, 54 грн. Оцінкаробочої сили 19,4 грн. Транспортування 10,69 грн. Посередницькі послуги 7,02 грн. Упаковка 2,35грн. Сума: 105 грн.

Слайд 17

Організаційна струтура

Слайд 18

Взаємозв'язок стратегій, структур і прийняття рішень з результативністю управління міжнародною компанією. Наша компанія безпосередньо буде використовувати цей механізм, і як з нього видно – прийняттям рішень займаеться вище керівництво.

Слайд 19

Отже, як висновок, варто зазначити Франція вважається країною, найімовірніше, з помірною жіночною культурою, бо більше цінується уважна, чуйна, ніж агресивна поведінка, як чоловіків, так і жінок. Компроміс і переговори краще будь-якої «доброї сутички» характеризує кращі методи вирішення конфліктів.

Слайд 20

Роботу підготували: Роботу підготували:

Слайд 21

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне