X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Види заголовків

Завантажити презентацію

Види заголовків

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Види заголовків Багатоманіття і варіації. Вітчизняний і зарубіжний досвід

Слайд 2

Я розглядаю газетний заголовок у трьох аспектах: специфіка змісту специфіка форми специфіка архітектоніки на шпальті

Слайд 3

Зміст газетного заголовка

Слайд 4

За змістом: усі заголовки є тематичними За змістом: інформаційні образні Шостак М. Сочиняем заголовок (1998) http://vologda-smi.narod.ru www.youngjournal.v-teme.com

Слайд 5

За змістом: образні Римовані заголовки Заголовки-алітерації Кольорові заголовки Заголовок-заклик Журналістська афористика http://vologda-smi.narod.ru

Слайд 6

Види заголовків: Заголовок-тема З-ідея З-протиставлення З-перелік З-парадокс З-цитата З-двозначність http://vologda-smi.narod.ru

Слайд 7

В залежності від формальних характеристик: довжина заголовка морфологічні характеристики синтаксичні характеристики використання кольорів та шрифтів одночасне використання двох мов Христо Кафтанджиев. Тексты печатной рекламы

Слайд 8

В залежності від використання комунікативної техніки: Заголовок-запитання З-заперечення З-показання З-парадокс З-супертвердження Христо Кафтанджиев. Тексты печатной рекламы З-вирішення проблеми З-свідчення З-про 2 події одночасно З-на 2 мовах одночасно

Слайд 9

В залежності від використання морфологічних характеристик: За наявністю дієслова За наявністю вищого і найвищого ступеня порівняння За наявністю особового займенника Христо Кафтанджиев. Тексты печатной рекламы

Слайд 10

В залежності від використання синтаксичних характеристик За відношенням до дійсності: стверджувальні заперечні За метою висловлювання: розповідні питальні спонукальні окличні Христо Кафтанджиев. Тексты печатной рекламы За складом речення: просте складне

Слайд 11

За типом складності: простий ускладнений заголовний комплекс Шостак М. Сочиняем заголовок (1998) www.youngjournal.v-teme.com

Слайд 12

За емоційним впливом: інтригуючий страшний шокуючий скандальний інтимний Шостак М. Сочиняем заголовок (1998) www.youngjournal.v-teme.com

Слайд 13

За семантикою: однозначні багатозначні www.youngjournal.v-teme.com Шостак М. Сочиняем заголовок (1998)

Слайд 14

Пастка: заголовок-вирок Слід пам’ятати про неупередженість до обвинувачених Підозрюваний Затриманий Заарештований Обвинувачений Підсудний Засуджений

Слайд 15

Стилістично сильна позиція заголовка Синтаксичні типи газетних заголовків: Заголовок-слово Заголовок-словосполучення Заголовок-речення різних типів Лазарева. Заголовок в газете (1989)

Слайд 16

За кількістю елементів змісту, які містить заголовок: Одновекторні Комплексні Лазарева. Заголовок в газете (1989)

Слайд 17

Одновекторні – співвідносяться з одним елементом змісту Заголовок називає тему Заголовок називає факт Заголовок називає героя Тематичний заголовок-цитата Заголовок аналізує ситуацію Лазарева. Заголовок в газете (1989)

Слайд 18

Комплексні – співвідносяться з кількома елементами змісту тексту одночасно Називає одночасно і тему, і аналітичну ситауцію Лазарева. Заголовок в газете (1989)

Слайд 19

За ознакою повноти вираження елементів змісту: повноінформативні пунктирні Лазарева. Заголовок в газете (1989)

Слайд 20

За способом поліграфічного виконання: набірні клішовані Набірні: шрифти ручного набору шрифти машинного набору Іванов. Техніка оформлення газети

Слайд 21

Закордонні варіації та особливості

Слайд 22

Яким повинен бути заголовок Уникайте очевидних речей Розкажіть читачам чому вони повинні бути зацікавлені? Чому вони повинні звернути увагу саме на вашу статтю? Обережніше із заголовками-каламбурами: будьте відвертим із собою – ваш заголовок викликає сміх або все ж таки стогін (відразу)? Останні новини можуть подаватися без заголовків Wikipedia

Слайд 23

Яким повинен бути заголовок Точний (обізнаність журналіста в темі, об’єктивність – реально оцінити ситуацію) Відповідність розташуванню на шпальті Поради для перевірки точності: Перевірка правопису Перевірка імен, прізвищ, посад, цифр Wikipedia

Слайд 24

4 функції заголовка Привернути увагу Кратко викласти тему Допомагає організувати новину на сторінці Вказує на відносну важливість події Ознаки вдалого заголовка: Точний, зрозумілий, граматично правильний, сильний, активний, актуальний, безпосередній Wikipedia

Слайд 25

Типи заголовків: Прямі Заголовок-запитання Заголовок-цитата Фіче-заголовок Подвійний заголовок http://scientificsentence.net

Слайд 26

За розташуванням на сторінці: баннер молоток кікер (або брови) – вище основного заголовка drop, read-in, read-out, jump-heads http://www.notrain-nogain.org

Слайд 27

Narrative hook – фраза-гачок Коли новина лінійна і немає головного “гачка”, то автор може подати елементи події не в хронологічному порядку. Новина тоді починається з найдраматичнішого моменту “Гачки” у ліді, які містять ідею Іноді найцікавіші елементи “поховані у ліді” – “buring the lead” Wikipedia

Слайд 28

Поради. Особливості американських заголовків Миттєві, спонтанні заголовки – найкращі У багатьох випадках, коли ви створили релевантний заголовок, його необхідно змінити, адже на шпальті бракує місця Для вдосконалення навичок створюйте заголовки безперервно Читайте заголовки інших авторів – помічайте цікаві ідеї В американській пресі у заголовках опускають артиклі та деякі слова “a”, “the”, “and”, іноді це “вбиває” зрозумілість http://www.notrain-nogain.org

Слайд 29

Поради. Особливості американських заголовків Є 4-ступеневий тест для перевірки доцільності заголовка. Необхідно задати питання і дати відповіді на них: Заголовок точний? Заголовок зрозумілий? Чи у підходящому стилі? Чи має розвиток, цікавий поворот? http://www.notrain-nogain.org

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне