X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Удосконалення процедури державного ветеринарно-санітарного контролю і нагляду на державному кордоні та транспорті за безпечністю харчових продуктів

Завантажити презентацію

Удосконалення процедури державного ветеринарно-санітарного контролю і нагляду на державному кордоні та транспорті за безпечністю харчових продуктів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Магістерська робота на тему: Удосконалення процедури державного ветеринарно-санітарного контролю і нагляду на державному кордоні та транспорті за безпечністю харчових продуктів Виконала : Білашко Ю.В. Науковий керівник: Якубчак О.М. Київ-2012

Слайд 2

МЕТА РОБОТИ: удосконалення процедури державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні України та транспорті ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ: ветеринарно-санітарний контроль та нагляд на державному кордоні України та транспорті ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ: харчові продукти тваринного походження, які надходять в Україну в режимі імпорту

Слайд 3

Дана робота виконана в умовах Бориспільського пункту державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні України та транспорті, що є структурним підрозділом Південно-Західної регіональної служби. Її результати можуть бути використані митною службою України та державними інспекторами ветеринарної медицини під час здійснення своїх посадових обов’язків , а саме, при проведенні ветеринарно-санітарного контролю харчових продуктів, що імпортуються на територію України

Слайд 4

Кількість вантажів, які було піддано ветеринарно-санітарному контролю Бориспільським ПДВСКН за 2009 - 2011 роки Підконтрольний вантаж Кількість 2009 рік 2010 рік 2011 рік Тварини (птахи), гол 2683406 37711636 4075588 Продукти харчування, т 14230,8 17543,6 21498 Сировина тваринного походження, т 4,16 10,6 88 Фуражне зерно та інше, т 154805,3 209772 232396,4

Слайд 5

Вантажі, які не відповідали вимогам щодо якості та безпеки не були допущені в подальшу реалізацію. Так, інспекторами Бориспільського ПДВСКН у режимі імпорту було затримано на кордоні наступну кількість вантажів: 2009 рік – 34 партії; 2010 рік – 23 партії; 2012 рік -11 партій.

Слайд 6

Причиною затримок була невідповідність продукції щодо її безпечності та якості. Затримана продукція утилізована у визначеному порядку, піддана промисловій переробці або ж повернута відправнику за його рахунок. Серед позитивних моментів можна відзначити те, що кількість затриманих вантажів має постійну тенденцію до зниження, а це означає, що безпечність та якість імпортованих продуктів зростає з кожним роком

Слайд 7

Схема проведення державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні України та транспорті за імпортованою харчовою продукцією Перевірка благополуччя країни-походження (конвенційні рішення, заборони та обмеження) Порядок пропуску вантажів, підконтрольних службі державної ветеринарної медицини, через державний кордон України (наказ Головного державного інспектора ветеринарної медицини України №49 від 27.12.1999 року) Країна благополучна щодо заразних хвороб Країна неблагополучна щодо заразних хвороб Дозвіл на ввезення на митну територію України (ЗУ «Про ветеринарну медицину» стаття 83) Ветеринарний сертифікат країни походження: погодженої форми згідно вимого щодо імпорту Сертифікат якості на кожну партію Транспортні документи Відбір зразків проб для проведення лабораторних досліджень (постанова Кабміну №833 від 14.06. 2002 року) Експертний висновок Акт затримки Позитивний результат Повторний відбір проб Негативний результат Видача вет. Свідоцтва Ф-2

Слайд 8

Удосконалення процедури державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні України та транспорті за імпортованою харчовою продукцією На зразок ЄС, можна спростити процедуру ветеринарного контролю для підпиємств-імпортерів, які мають «єврономер», а це означає, що вони були проінспектовані компетентними європейськими органами, застосовують на своєму підприємстві системи управління безпечністю і якістю та мають чітку систему аналізу ризиків і контролю критичних точок (НАССР), що автоматично мінімізує можливість випуску небезпечної та неякісної продукції. Розширений ветеринарний контроль таких підприємств можна здійснювати вибірково або згідно визначеного календарного графіку

Слайд 9

Підприємства-імпортери Місяць проведення розширеного ветеринарного контролю 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1. М'ясопереробне підприємство № 1 + 2. Рибопереробне підприємство № 1 + 3. Молокопереробне підприємство № 1 + 4. М'ясопереробне підприємство № 2 + 5. Рибопереробне підприємство № 2 + 6. Молокопереробне підприємство № 2 + 7. М'ясопереробне підприємство № 3 + 8. Рибопереробне підприємство № 3 + 9. Молокопереробне підприємство № 3 + 10. М'ясопереробне підприємство № 4 + 11. Рибопереробне підприємство № 4 + 12. Молокопереробне підприємство № 4 +

Слайд 10

Визначати послідовність і час проведення розширеного ветеринарного контролю для всіх підприємств можна в довільному порядку Графіки перевірок слід складати так, щоб робота лабораторії була плановою, рівномірною, а кількість досліджень була оптимальною, з метою уникнення перевантаження лабораторії Підприємства-імпортери не повинні знати час та період проведення розширеного ветеринарного контролю заздалегідь Розширений ветеринарний контроль проводиться одноразово за кожним видом продукції, імпортованої даним підприємством, протягом визначеного місяця Зразки відбираються представником державної лабораторії ветеринарної медицини з будь-якої партії продукції, імпортованої даним підприємством, у складі комісії: інспектора ветеринарної медицини на кордоні та транспорті, інспектора митниці та власника (представника власника) продукції

Слайд 11

Якщо визначене підприємство не імпортувало продукцію у запланований для контролю місяць з особистих причин, проведення розширеного ветеринарного контролю автоматично переноситься на наступний календарний місяць і відбирається одразу ж з першої імпортованої партії При виявленні невідповідностей за показниками якості та безпечності, підприємство-імпортер автоматично втрачає надані йому привілеї спрощеної процедури проведення ветеринарного контролю і п’ять наступних партій продукції направляються на розширений ветеринарний контроль Якщо невідповідностей за показниками якості та безпечності більше виявлено не було, в подальшому зразки продукції для проведення розширеного ветеринарного контролю відбираються раз на квартал Якщо випадок був одноразовим і вся продукція, імпортована в подальшому з даного підприємства, повністю відповідала встановленим вимогам щодо показників якості та безпечності, привілеї спрощеної процедури проведення ветеринарного контролю можуть бути поновлені за рішенням керівних органів ветеринарної медицини України

Слайд 12

ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ Кількість імпортованих харчових продуктів, які надходять в Україну через Бориспільський пункт державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні України та транспорті з кожним роком зростає. Так, у 2011 році Бориспільським ПДВСКН було розмитнено 21498 тонн харчової продукції, що на 3954, 4 тонни перевищує аналогічні показники за 2010 рік та на 72672, 2 тонни показники 2009 року. За останні роки (2009-2011 р.р.) відмічається постійна тенденція до спадання кількості затримок імпортованої харчової продукції, яка надходить в Україну через Бориспільський ПДВСКН. Чинна процедура проведення ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні України та транспорті викладена в Законах України та підзаконних нормативно-правових актах, проте керівним органом ветеринарної медицини, а саме Державною службою ветеринарного та фітосанітарного контролю, не розроблено чіткої інструкції чи процедури згідно вимог нормативно-правових актів України.

Слайд 13

Уся імпортована харчова продукція супроводжується пакетом документів, перелік яких може дещо змінюватися, залежно від найменування продукції та виду транспортного засобу. Він має включати: дозвіл на ввезення на територію України; оригінал ветеринарного сертифікату країни-походження; якісні посвідчення (декларація виробника) на кожну партію продукції; транспортні документи. Стандартний та розширений ветеринарно-санітарний контроль імпортованих харчових продуктів проводиться на підставі чинних Законів «Про ветеринарну медицину» та «Про безпечність та якість харчових продуктів», згідно постанови Кабінету Міністрів України № 833 та наказу Головного державного ветеринарного інспектора № 120, проте чітка процедура також не розроблена. Чинна в Україні процедура державного ветеринарно-санітарного контролю є достатньо складною, порівняно з європейською, що вимагає значного досвіду роботи, багатьох знань та вмінь від інспекторів ветеринарної медицини на державному кордоні України та транспорті для її здійснення.

Слайд 14

Закордонні підприємства харчової промисловості, після інспектування відповідним компетентним органом, отримують «єврономер», тобто дозвіл, який надає право постачати виготовлену продукцію до країн-членів Європейського Союзу за спрощеною процедурою митного й ветеринарного контролю. Запровадження спрощеної процедури ветеринарно-санітарного контролю в Україні дозволить скоротити витрати часу на розмитнення, що в кінцевому результаті відобразиться на безпечності та якості імпортованої харчової продукції, оскільки остання швидше надходитиме безпосередньо до кінцевого споживача.

Слайд 15

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне