X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Стратегія патентування і комерціалізація результатів наукових розробок

Завантажити презентацію

Стратегія патентування і комерціалізація результатів наукових розробок

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР Стратегія управління обєктами інтелектуальної власності: від наукової ідеї до успіху на ринку Стратегія патентування і комерціалізація результатів наукових розробок Професор Олександр Слободянюк патентний повірений Бюро патентних повірених “Слободянюк та партнери” E-mail: sp@slobod-patent.com, www.slobod-patent.com Київ, 14 березня 2006 р. © О. Слободянюк, 2006 СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 2

УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР Стратегія управління обєктами інтелектуальної власності: від наукової ідеї до успіху на ринку Intellectual Property as a Bridge between R&D and Business Professor Oleksandr Slobodyanyuk Patent Attorney Patent Attorney”s Bureau “Slobodyanyuk & Partners” E-mail: sp@slobod-patent.com, www.slobod-patent.com Київ, 14 березня 2006 р. © О. Слободянюк, 1998 СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 3

A Bridge between R&D and Business R&D Business H2O $ СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 4

Інтелектуальна власність Капітал та праця Зростання частки інтелектуальної власності і зменшення частки капіталу та праці у вартості засобів виробництва СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 5

Патенти і місце на ринку СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 6

Три джерела фінансування науки Державний бюджет – грошей завжди мало Меценати – мало меценатів Бізнес – багато бізнесменів і багато грошей Висновок: СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 7

Юрій Глєба, академік НАН України: Отже, залишається зробити висновок (можливо не дуже приємний), що єдиним надійним спонсором нашої роботи може бути бізнес (в статті “Не тільки науковий пошук, а й стратегія патентування”, “Вісник НАН України”, 2002, №12, с. 5-13) СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 8

Ризики Розробника та Бізнесмена Коли Розробник звертається до Бізнесмена по гроші з пропозицією втілити свою розробку в життя з перспективою заробити гроші, то кожен з них ризикує щось втратити: Розробник: втратити свою розробку і майбутню вигоду (ще не зароблені гроші) Бізнесмен: втратити вже зароблені гроші + майбутню вигоду від нездійснених інших проектів. СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 9

Існує три способи збідніти для людини, що має гроші: Швидкий – карти Приємний – жінки Надійний – впровадження високих технологій Франсуа Мітеран СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 10

Що найбільш привабливе для бізнесу? Низькі податки? ...... ...... Це солодке слово М О Н О П О Л І Я СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 11

СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 12

United States Patent grants … the right to exclude others from making, using or selling the invention throughout the United States of America for the term of seventeen years from the date of this patent, subject to the payment of maintenance fees as provided by law. СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 13

Володіння правами ІВ зменшує ризики сторін Для Розробника ризик втратити права на свій винахід (розробку) Для Бізнесмена ризики: втратити гроші, якщо конкуренти виявляться спритнішими у просуванні розробки на ринок втратити гроші, якщо хтось третій прийде з патентом на цю розробку і заборонить робити цей бізнес СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 14

Основні тези і питання: Інтелектуальна власність як місток між наукою і бізнесом Володіння патентом – це в першу чергу інструмент робити гроші Патент, що не приносить прибутку – це сором, а не предмет гордості СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 15

Основні тези і питання: Плани придбання прав на ІВ (наприклад, патентування результатів розробок) і їх подальшого використання – невід’ємна частина загальної бізнес-стратегії. СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 16

Основні тези і питання: Чи дійсно Ваша конкретна розробка потребує патентного захисту? Для чого? Для організації власного чи спільного з інвестором виробництва, продажу ліцензії або патенту? Для можливості красиво звітувати за витрачені на розробку бюджетні чи грантові гроші щоб отримати наступний грант або для того щоб прикрасити список праць по дисертації? СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 17

Основні тези і питання: В яких країнах патентувати і коли? Чи перекриють витрати грошей на патентування очікуваний прибуток (прямий грошовий і посередкований – гранти, посади тощо? СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 18

Основні тези і питання: Чи усвідомлюєте Ви, що подання заявки на патент розкриває суть Вашого в инаходу? Чи розлянули Ви альтернативу: розкривати суть Вашої розробки шляхом патентування або тримати її в секреті (ЦЕ ТАКОЖ МОНОПОЛІЯ) і тихо заробляти гроші? Плюси і мінуси патентування або збереження «ноу хау». СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 19

Основні тези і питання: Чи патентоспроможна Ваша розробка? Чи може вона бути використана без порушення прав інших власників патентів? Чого ні в якому разі не можна робити, щоб не втратити права на отримання патенту. СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 20

Основні тези і питання: Правила щодо публікацій, доповідей на конференціях, відвідувань Вашої лабораторії сторонніми особами. Про ведення переговорів і переписки щодо потенційно патентоздатних розробок. СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 21

Основні тези і питання: Правильно складена формула винаходу – наріжний камінь ефективного патентного захисту. Багатоланкові формули винаходів. Від кого і як винахідник може отримати винагороду за використання патенту? Міфи і забобони щодо патентів і патентування: чого не може забезпечити патент. СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 22

Міфи щодо очікування вашої розробки на ринку На ринку “ідей”, як правило, значно більше пропозиції, ніж покупців. Майже завжди є альтернативні засоби вирішення тих проблем, які вирішує Ваша розробка. На Вас, як правило, не чекають! Приклад: винахід ксерографії. СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 23

Міфи і забобони щодо патентів і патентування Володіння патентом гарантує його власнику монополію на ринку. Патент надає право його власнику використовувати свій винахід на власний розсуд Патент повинен бути отриманий за всяку ціну! Якщо патент на винахід видано в одній країні, то обов’язково повинен бути виданий в інших країнах, де подані заявки Я маю чудову ідею і хочу її запатентувати... Як запатентувати “ноу-хау” СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 24

Міф: Володіння патентом гарантує його власнику монополію на ринку Не слід перебільшувати можливості патенту щодо встановлення монополії на ринку. Треба бути свідомим того, що акт патентування – це розкриття суті винаходу. Тому необхідно обирати між правом на обмежен (в часі і просторі) монополію і зберіганням суті винаходу в секреті. Треба бути певним, що ви знайдете засоби і кошти, щоб згадане право на монополію реалізувати і захистити, особливо на зарубіжних ринках. СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 25

Міф: Патент надає право його власнику використовувати свій винахід на власний розсуд Це неправда. Єдине безумовне право, яке випливає з патенту – це заброняти іншим особам використовувати, продавати, пропонувати до продажу тощо... СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 26

СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 27

United States Patent grants … the right to exclude others from making, using or selling the invention throughout the United States of America for the term of seventeen years from the date of this patent, subject to the payment of maintenance fees as provided by law. СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 28

Міф: Патент повинен бути отриманий за всяку ціну! Якщо обсяг правової охорони який може надати патент незначний, або в процесі експертизи заявки він суттєво зменшився, то такий патент мало що дасть для успіху комерціалізації СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 29

Міф: Якщо патент на винахід видано в одній країні, то аналогічні патенти обов’язково повинні бути виданий в інших країнах, де подані заявки Це не так: незважаючи на роботу з гармонізації законодавств різних країн часто підход залишаються різними. Наприклад, США: право першого винахідника, вимоги щодо новизни тощо СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 30

Міф: Я маю чудову ідею і хочу її запатентувати... Sorry, ідею запатентувати не можна. Можна запатентувати лише тілення ідеї в матеріальній формі продукту або способу Продукт: пристрій, речовина, штам... Спосіб: спосіб виробництва, застосування тощо СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 31

Міф: Як запатентувати “ноу-хау” Для того щоб розкрити свій самий самий секрет не варто витрачати гроші на патентування ... СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 32

Міфи і забобони щодо патентів і патентування Американський патент – сильний патент, його визнають (!) в усьому світі. Український патент нічого не вартий з точки зору комерціалізації винаходу. Можна отримати міжнародний патент. Спочатку подам заявку на патент України – якщо видадуть, то будемо патентувати в РФ, США, ... До дати подачі заявки ми доповідали результати нашої розробки на конференції, доповіді опубліковано у збірнику. Але конференція була невелика, для вузького кола... Експертиза не знайде цих публікацій... СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 33

Забобон: Американський патент – самиий сильний патент, його визнають (!) в усьому світі. Можливо й визнають, якщо його існування підтвержується документально, але діє він лише на території США. Якщо Ви не збираєтесь там робити бізнес, то він Ва не потрібен. СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 34

Забобон: Український патент нічого не вартий з точки зору комерціалізації винаходу Вартий. 1.Він надає монополію в Україні 2.Його існування перешкоджає отриманню патенту (тобто легальної) монополії на той самий винахід в усіх інших країнах. Це зменшує ризик бізнесу. СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 35

Міф: Можна отримати міжнародний патент. Міжнародного (всесвітнього патенту) не існує. Існують регіональні патенти: європейський, євразійський і два африканські (англомовний і франкомовний) Можна подати міжнародну заявку відповідно до Договору про патентну кооперацію (РСТ) СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 36

Дуже шкідливий міф: Спочатку подамо заявку на патент України – якщо видадуть, то тоді будемо патентувати в РФ, США, ... Абсолютно програшна стратегія: після отримання патенту України (або будь якої іншої країни) подання заявок на цей самий винахід не має сенсу. СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 37

Як треба патентувати в РФ, США, ... Заявки на патенти РФ, США ... або міжнародну заявку треба подати не пізніше 12 місяців з дати подання заявки в Україні (це забезпечує збереження пріоритету за датою подання заявки в Україні) або принаймні до дати публікації цієї заявки в бюлетені “Промислова власність” (звичайно не пізніше 18 місяців) СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 38

Міф: До дати подачі заявки ми доповідали результати нашої розробки на конференції, доповіді опубліковано у збірнику. Але конференція була невелика, для вузького кола... Експертиза не знайде цих публікацій... Велика ймовірність що знайде... Інтернет, самі розумієте. А ваші конкуренти точно знайдуть, бо знають і Вас і знають де шукати! СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 39

Міфи і забобони щодо патентів і патентування Обсяг правової охорони тим, більший, чим більше ми напишемо нових ознак у формулі винаходу після слів “відрізняється тим, що”... Ми обійдемо їх патент, оскільки у них написано “виступи”, а ми напишемо “заглибини”... СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 40

Міф: Обсяг правової охорони тим, більший, чим більше ми напишемо нових ознак у формулі після слів “відрізняється тим, що”... Насправді: Обсяг правової охорони V визначається всією сукупністю ознак наведеник у незалежному пункті формули винаходу, причому V=1/N, де N – кількість ознак. Більше ознак- менше обсяг!!! СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 41

Основні тези і питання: Оцінка комерційної цінності патенту. Роль венчурного капіталу в комерціалізації інновацій. Роль інституту патентних повірених в процесі патентування. СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 42

Розробка стратегії патентування винаходу В чому полягає винахід? Що повинно бути досягнено поданням заявки? Яка додаткова інформація потрібна для подання заявки? Коли треба подавати заявку? Хто буде готувати інформацію потрібну для подання заявки? Хто буде готувати заявку? СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 43

Розробка стратегії патентування винаходу Який обсяг інформації буде розкрито в заявці? Наскільки широкою може / має бути формула винаходу? Де бажано отримати патенти? Які фінансові ресурси існують для здійснення патентування? Чи вистачить цих ресурсів для отримання патентів? СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 44

Джерела інформації в Інтернеті www.rada.gov.ua - сервер Верховної Ради України www.sdip.kiev.ua - сервер Держдепартаменту інтелектуальної власності www.ukrpatent.org/ -сервер Укрпатенту www.wipo.org - сервер Всесвітньої організації інтелектуальної власності www.european-patent-office.org - сервер Європейського патентного відомства www.uspto.gov - сервер патентного відомства США www.rupto.ru - сервер патентного відомства РФ СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 45

Послідовність дій при патентування результатів виконання проектів НТЦУ як передумова їх успішної комерціалізації Усвідомленння наявності патенто-спроможних об’єктів у результатах, отриманих при виконанні проекту Подання первинної заявки на патент України до Укрпатенту Це своєрідний депозит, що захищає винахідників від можливої втрати прав внаслідок несанкціонованого витоку інформації про суть винаходу СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 46

Послідовність дій при патентування результатів виконання проектів НТЦУ як передумова ... (продовження) Подання повідомлення до НТЦУ про те, що Ви отримали патентоспроможні результати і зробили перший необхідний крок для захисту своїх прав, прав НТЦУ і прав країн-грантодавців. У цьому повідомленні Ви можете викласти Ваше бачення перспектив комерціалізації Вашої розробки із врахуванням можливості отримання патентного захисту в будь-якій країні світу за національною процедурою чи за процедурою РСТ з пріоритетом ВЖЕ ПОДАНОї в Україні заявки СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 47

Послідовність дій при патентування результатів виконання проектів НТЦУ як передумова ... (продовження) Отже, всі зацікавлені сторони мають майже 12 місяців для з’ясування свого інтересу до патентування Вашої розробки в інших країнах. Принципова можливість отримати worldwide patent protection стовідсотково забезпечена заявкою на патент України, поданою Вами до Укрпатенту. СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 48

Послідовність дій при патентування результатів виконання проектів НТЦУ як передумова ... (продовження) Подання заявок за процедурою РСТ або за національною процедурою в інтересах і за фінансової підтримки зацікавлених сторін. Участь в організації виробництва і продажів продукції за винаходом або передача прав на використаня патентів або прав на одержання патентів за поданими Вами заявками. СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 49

Державні збори і мито, які необхідно сплатити за отримання патенту України на винахід (для фізичних осіб) За подання заявки – 25 грн За експертизу – 200 грн За видачу – 17 грн За публікацію про видачу патенту порядку 50 грн (залежить від обсягу заявки) СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 50

Платежі за подання міжнародної заявки (РСТ) на винахід (для фізичних осіб) За подання заявки ~ 450 USD (включає 100 USD за міжнародний пошук у ФИПС’і , м. Москва) Сплачується до Укрпатенту За бажанням заявника за попередню міжнародну експертизу ~ 500 USD СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 51

Маєте що запитиати? Прошу питання зараз Можна під час кави і обіду На наступних семінарах і тренінгах А також звертайтесь до Бюро патентних повірених “Слободянюк та партнери” E-mail: sp@slobod-patent.com, тел. (44) 490-2624, (44) 525-0700 факс (44) 490-2622 www.slobod-patent.com СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Слайд 52

Дякую за увагу! СТРАТЕГІЯ ПАТЕНТУВАННЯ І КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ РОЗРОБОК

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне