X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
“Русалочка”

Завантажити презентацію

“Русалочка”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Березанська ЗОШ І-ІІІ ступенів Представляє

Слайд 2

Навчально- мультиплікаційний фільм-казка

Слайд 3

Школа юних шанувальників фізики підводного царства “Русалочка”

Слайд 4

З давніх давен в Чорному морі, десь чи то біля берегів Рибаківки, чи то біля Коблівського узбережжя облюбував собі місце правитель підводного царства Тритон.

Слайд 5

Йшов час і старіючий король почав думати про свого наступника. Мав він багато прекрасних дочок – русалочок. Але яка ж з них?

Слайд 6

І наказав король Тритон відкрити підводну школу “Русалочка”, де б принцеси вивчали явища природи. І яка з них навчатиметься найкраще, буде наймудрішою, та і заступить на троні короля.

Слайд 7

Русалочка Аріель з захопленням взялася за навчання. Сестри ж підняли її на сміх: Навіщо нам книжки? Ми й так багато знаємо! -Але я хочу розуміти, що відбувається навколо мене. Невже вам не цікаво?! - відповіла Аріель.

Слайд 8

Її розважив дружок-рибка Флаундер: Мила Аріель, я відчуваю себе таким неуком. Будь-ласка, допоможи мені. Я також хочу розуміти те, що відбувається навколо. Ти пояснюватимеш мені? - Звичайно,- відповіла Аріель – і почнемо прямо зараз.

Слайд 9

у якому живе людина Світ явищ,

Слайд 10

Перша серія Механічні явища

Слайд 11

- Аріель, як коротко назвати все, що нас оточує? - Все, що створила природа і людина, називають фізичними тілами. Зміни, що відбуваються в природі називають явищами.

Слайд 12

- Аріель, ти бачиш? Рибки, бульбашки повітря, відьма Урсула з якорем рухаються! Вони змінюють своє положення відносно інших тіл. - Таку зміну назівають механічним рухом. Явища, пов’язані з рухом тіл – механічні явища. - Аріель, ти бачиш? Рибки, бульбашки повітря, відьма Урсула з якорем рухаються! Вони змінюють своє положення відносно інших тіл. - Таку зміну назівають механічним рухом. Явища, пов’язані з рухом тіл – механічні явища.

Слайд 13

- Аріель, як називається лінія, по якій рухається черепаха? Це траєкторія руху. Відстань, яку пройшла черепаха, називається шлях. Шлях вимірюють переважно метрами та кілометрами. Характеристиками механічного руху є шлях, час та швидкість. Час вимірюють у секундах, хвилинах, годинах.

Слайд 14

- Аріель, а як можна обчислити швидкість руху цього корабля? - Щоб обчислити швидкість руху тіла, треба шлях поділити на час, протягом якого триває рух.

Слайд 15

ПЕРЕВІР СЕБЕ Що називають явищами? Що таке механічний рух? Охарактеризуй поняття траєкторія. Які є характеристики механічного руху? Як обчислити швидкість руху тіла?

Слайд 16

- Флаундер, а тепер тобі практичне завдання: обчисли швидкість руху водолаза, що проплив 30 метрів за 20 секунд. -А швидкість в цьому випадку буде вимірюватись в метрах за секунду (м/с)? Так, молодець. А учні зможуть розв’язати цю задачу?

Слайд 17

Друга серія Звукові явища

Слайд 18

- Аріель, чому я почув шум, коли чайка пролетіла близько біля мене? - Помахи крил змушують коливатися частинки повітря, розташовані поруч з ними. Ті передають коливання сусіднім частинкам і так далі. Так виникає звук. В безповітряному просторі звук не поширюється.

Слайд 19

Явища розповсюдження коливань у середовищі (повітрі, воді, металах), які сприймає наше вухо, називають звуковими явищами. Тіло, що своїми коливаннями створює звук, є джерелом звуку. Поширення звукових коливань називають звуковою хвилею.

Слайд 20

-Тихіше, Флаундер, послухай як співають дельфіни. - Аріель, а чому в глибоких ущелинах виникає луна? - Звукова хвиля може огинати невеликі перешкоди. Якщо перешкоди значні (гора), звукова хвиля відбивається від них. Луна – це відбита від перешкоди звукова хвиля.

Слайд 21

Флаундер, якщо ти підсумуєш основні поняття вивчені сьогодні, отримаєш приз. - Я зараз!

Слайд 22

Підсумки Явища, що пов’язані з поширенням коливань у повітрі, воді, металі і супроводжуються виникненням звуку називаються звуковими. Джерелом звуку є тіло, що створює коливання в повітрі чи іншому середовищі. Звук поширюється у вигляді хвиль у всіх напрямках від джерела звуку. Звукова хвиля може відбиватися від значних перешкод чи огинати невеликі. У безповітряному просторі звук не поширюється.

Слайд 23

Третя серія Світлові явища

Слайд 24

... Що таке світло? А, згадала – це особлива хвиля, яка поширюється тільки в прозорих середовищах. Світло не може проникати через непрозорі предмети. Тому утворюється тінь. Явища, пов’язані з поширенням світла, називають світловими.

Слайд 25

Світло поширюється від джерела прямолінійно у всі боки. Лінії, уздовж яких поширюється світло, це світлові промені. Чому ми бачимо тіла? Світлові промені відбиваються від непрозорих тіл і потрапляють до нас в очі. В абсолютній темряві ми нічого не бачимо.

Слайд 26

- Ой, Аріель, дивись, веселка! А чому вона з’явилась? - Сонячне світло, проходячи через краплинки води, заломлюється в них і розкладається на сім основних кольорів: червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий. Біле світло є сумішшю цих кольорів.

Слайд 27

- А знаєш, Флаудер, чому ми бачимо предмети різнокольоровими? Тіло видається нам білим, коли все світло, що потрапляє на тіло, відбивається від його поверхні. А чорним, якщо його поверхня поглинає всі промені білого світла. Зеленим – якщо його поверхня поглинає всі кольори крім зеленого і т.д.

Слайд 28

- Якщо тіло пропускає крізь себе всі промені світла, то воно прозоре. - Тепер же, любий друже, доведи, що ти зрозумів. Дай відповіді на питання.

Слайд 29

Які явища називають світловими? Що таке світлові промені? Чому людина може бачити навколишній світ?

Слайд 30

-Ура! Ура! Я знаю! Явища, пов’язані з поширенням світла, називають світловими. Світлові промені - лінії, уздовж яких поширюється світло. Людина бачить довколишній світ завдяки здатності світлових променів відбиватися, заломлюватися та поглинатися. Аріель, Правда ж я молодець. І всі хто відповідав на питання, теж молодці! ДАЛІ БУДЕ-

Слайд 31

Ми радим фізику вивчати, Якщо тобі цікаво знати, Чом грім гуркоче і орел літає? Чом лід не тоне? Чому сонце сяє? Це ж так захопливо на всі “чому” відповісти. Бажаємо вам досягнути мети!

Слайд 32

Автор сценарію та режисер: Химич Ірина – учениця 11А класу Березанської ЗОШ І-ІІІ ступенів Комп’ютерне забезпечення: Химич Ірина Звукооператор: . Консультант: Сажнева Євгенія Борисівна – учитель фізики Березанської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне