X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Проводити консолідацію шкіл чи не проводити … ось в чому питання

Завантажити презентацію

Проводити консолідацію шкіл чи не проводити … ось в чому питання

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Проводити консолідацію шкіл чи не проводити … ось в чому питання Резюме семінару Хуан Дієго Алонсо 26 лютого, 2010

Слайд 2

Минуло два тривалі дні нашої роботи... 8 презентацій 23 виступи 12 годин навчання Чи зараз не саме час, щоб підсумувати все (КОНСОЛІДУВАТИ все), про що ми дізналися?

Слайд 3

Яким чином ми підведемо підсумки нашої колективної роботи? 5 ключових ідей 5 наступних кроків

Слайд 4

5 КЛЮЧОВИХ ІДЕЙ Все про що ми говорили стосується якості освіти … і оптимізація може реально допомогти!

Слайд 5

Якість – головна причина рішення Болгарії про консолідацію мережі шкіл Реальні витрати на учня і успішність з математики згідно з TIMSS 0 20 40 60 80 100 120 140 160 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 (показник 1995 = 100) 450 460 470 480 490 500 510 520 530 540 (бали TIMSS) Успішність з математики згідно з TIMSS Витрати на учня (у постійних цінах, показник 1995 = 100) TIMSS 2007 = 464

Слайд 6

Консолідація мережі шкіл різко зросла особливо після 2007 (!) * Кількість шкіл Кількість закритих шкіл

Слайд 7

5 КЛЮЧОВИХ ІДЕЙ Все про що ми говорили стосується якості освіти … і оптимізація може реально допомогти! Зрозумійте правильно: Оптимізація ≠ Закриття шкіл (!)

Слайд 8

Оптимізація передбачає знаходження “оптимального розміру” Оптимізація мережі шкіл = процес знаходження “оптимального розміру” шкільної мережі Що таке Оптимальний розмір? той, який дозволяє максимізувати результати роботи шкіл країни за умов обмежених ресурсів Це може передбачати: a) закриття шкіл; b) нові школи (наприклад, опорні); c) реорганізація, зміна статусу школи (наприклад, “філія”); d) ремонт існуючих шкіл; “Консолідація” чи “Раціоналізація” інколи використовуються як синоніми, але це не завжди вірно

Слайд 9

5 КЛЮЧОВИХ ІДЕЙ Все про що ми говорили стосується якості освіти … і оптимізація може реально допомогти! Зрозумійте правильно: Оптимізація ≠ Закриття шкіл (!) Не втрачайте можливості не слід втрачати час!

Слайд 10

На 40 % менше дітей у віці від 7 до 16 років (від початкової до повної середньої освіти) ніж десятиріччя тому (!) Учнів Населення у віці від 7 до 16 років Джерело: UN World Population Prospects (2008 Revision, Medium Variant Forecast)

Слайд 11

…і спадаюча тенденція продовжуватиметься якийсь час 0-9 10-19

Слайд 12

…і доведеться знайти компроміс: Невіддаленість чи Якість

Слайд 13

Минуле: Пріоритет надавався Невіддаленості x

Слайд 14

Реалії сучасності: Якість має бути в пріоритеті x +

Слайд 15

5 КЛЮЧОВИХ ІДЕЙ Все про що ми говорили стосується якості освіти… і оптимізація може реально допомогти! Зрозумійте правильно: Оптимізація ≠ Закриття шкіл (!) Не втрачайте можливості не слід втрачати час! Не варто недооцінювати складнощі процесу впровадження оптимізація має справу з багатьма викликами!

Слайд 16

Виклики, що постають в процесі оптимізації Чи зекономлені кошти залишаться в секторі? Як забезпечити 100% доступ? Яким чином регулювати кадри? Чи достатня політична воля в Уряді? Яким є та буде рівень фінансування даного процесу? Яким чином відбуватиметься інформування громадськості про таку ініціативу? Які аргументи будуть використані для переконання суспільства загалом та батьків зокрема щодо необхідних змін?

Слайд 17

Виклики, що постають в процесі оптимізації (продовження.) Хто забезпечить підвезення та хто покриватиме поточні витрати? Що з інфраструктурою? Чи адекватні дороги? Чи слід створювати освітні округи? Чи слід змінювати юридичний статус шкіл для створення “опорних шкіл” та “філій” задля прискорення консолідації? Як врахувати особливі потреби (в тому числі потреби етнічних меншин)?

Слайд 18

5 КЛЮЧОВИХ ІДЕЙ Все про що ми говорили стосується якості освіти… і оптимізація може реально допомогти! Зрозумійте правильно: Оптимізація ≠ Закриття шкіл (!) Не втрачайте можливості не слід втрачати час! Не варто недооцінювати складнощі процесу впровадження оптимізація має справу з багатьма викликами! Подушне фінансування є гарним інструментом так використайте його!

Слайд 19

Подушне фінансування в освіті: дуже важливий інструмент У порівнянні з системою, яку вона замінює (фінансування статей витрат), подушне фінансування покращує: Ефективність Справедливість Прозорість Підзвітність Але не слід забувати, що це лише інструмент, і що сам по собі він не може вирішити всіх проблем! І не слід забувати про кілька важливих елементів, які мають бути забезпечені, насамперед: a) вірна формула; b) адекватна шкільна автономія

Слайд 20

5 НАСТУПНИХ КРОКІВ Повний аналіз ситуації Розробка національної та регіональної стратегій для оптимізації шкільної мережі Отримання політичної підтримки реформи Провести обширні консультації та “соціальну рекламу” процесу з усіма стейкхолдерами сектору Бути винахідливими! (особливо, якщо не має можливості запровадити потрібні зміни в законодавстві) (статус вчителів пенсійного віку, навантаження вчителів та норми наповнюваності класів, що визначають кадрові потреби шкіл і т.ін.)

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне