X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ В РОБОТІ З БАТЬКАМИ

Завантажити презентацію

ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ В РОБОТІ З БАТЬКАМИ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Матеріали презентації підготувала вихователь-методист ДНЗ № 18 “Росинка” Нимирська Л.В. м. Артемівськ

Слайд 2

“Без активної участі батька і матері в житті навчального закладу, без постійного духовного спілкування і взаємного духовного збагачення дорослих і дітей неможлива сама сім’я як первинний осередок суспільства, неможлива школа як найважливіший навчально-виховний заклад і неможливий прогрес суспільства” В. Сухомлинський

Слайд 3

Актуальність проблеми Забезпечення нових підходів до організації діяльності дошкільного навчального закладу Модернізація змісту дошкільної освіти - важливий чинник розвитку системи національної освіти Соціально-економічні зміни - потребують термінового перегляду засвоєних поглядів. Пошук дійових шляхів співпраці

Слайд 4

Слайд 5

МЕТОД ПРОЕКТІВ - один із методів навчання, який сприяє розвитку самостійності мислення, допомогаючий дитині сформувати впевненість у власних можливостях ; система навчання, коли діти отримуюють і оволодівають уміннями в процесі виконання системи спланованих практичних завдань; навчання через діяльність; - основується на особистісно – орієнтованому підході до дітей, тому, що теми проектів зароджуються саме із інтересів дітей; характеризується груповим методом діяльності, який дозволяє успішно залучати батьків до життя дітей в дитячому садку являється способом організації педагогічного процесу, основаного на взаємодії педагогів, батьків та вихованців між собою та оточуючим світом. - сприяє єднанню колектива батьків.

Слайд 6

ПРАВИЛА УСПІШНОСТІ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Усі члени команди, які приймають участь в проекті рівні. Кожен член проекту повинен отримуваати задоволення від спілкування один з одним, і від того, що вони разом виконують проектне завдання. Кожен повинен отримати задоволення від почуття впевненості в собі. Усі повиннні виявляти активність і вноситит свій вклад у загальну справу. Усі члени команди несуть відповідальність за кінцевий результат.

Слайд 7

Структурування проекту Вибір теми Визначення типу Кількість учасників Розподіл задач у групі Обговорення можливих методів дослідження, пошуку інформації, творчих рішень Самостійна робота учасників Проміжні обговорення отриманих даних Захист Робота опонентів Експертиза Зовнішня оцінка Висновки

Слайд 8

Напрямки залучення батьків до освітнього процесу Заходи направлені на пряму участь батьків в педагогічному процесі – «Зустрічі з цікавими людьми» Заходи, спрямомвані на закріплення знань дітей отриманих на заняттях Оформлення фотожурналів “Який Я є” Творчі сімейні завдання Участь в сумісних святах, розвагах, тематичних днях

Слайд 9

Зустрічі з цікавими людьми Бібліотекар Козаки Бахмутської Паланки Вчитель Викладач школи мистецтв Майстер спорту

Слайд 10

Заходи, спрямомвані на закріплення знань дітей отриманих на заняттях Залучення батьків до організації практичної діяльності разом з дітьми Відвідування театру, музею, виставок. Виготовлення сумісних газет, створення рукописних журналів. Організація екскурсій, походів.

Слайд 11

Творчі завдання Випуск інформаційних листків Батьківських газет Привітальних телеграм від батьків для дітей Виготовлення сумісних поробок Добір цікавої енциклопедичної інформаціїї для дітей

Слайд 12

Участь в святах розвагах проведення тематичних днів (день долоньки, день бантика, день кольору, день сміху) - проведення турпоходів, Днів здоров я, - проведення сумісних заходів на мікрорайоні ( свята «День найкращої вулиці», «Ми в відповідності за тих кого приручили», ярмарок «Добро повертається добром») Працюючи з батьками

Слайд 13

Види проектів творчі « Наші улюбленці”, “Казки - друзі дітвори», «Світ комах» групові «Пісочні дива»,«Пізнай себе», «Професії творчих людей», «Козацькими стежками» інформаційні «Зелені друзі», «Лікарські рослини», «Народна іграшка» індивідуальні «Я і моя сім’я», «Секрети бабусиної скрині» «Я і всесвіт» дослідницькі «Сонечко нас зігріває, а водичка звеселяє», «Дивосвіт паперу», «В саду та на городі діда Федота»

Слайд 14

Реалізація задач методу проекту сприяє збагаченню досвіду спілкування дитини з дорослим та однолітками; застосовувати особистий досвід у роботі над проектом; розвивати самооцінку, самоконтроль; створює умови для реалізації пізнавальної і соціальної активності дітей

Слайд 15

РЕЗУЛЬТАТ ПРОЕКТУ з дітьми ДИТИНА НАМАГАЄТЬСЯ РОЗВ’ЯЗАТИ ПРОБЛЕМИ ЕМОЦІЙНО ЗБАГАЧУЄТЬСЯ ОТРИМУЄ ВПЕВНЕНІСТЬ У СВОЇХ СИЛАХ ЗНАХОДИТЬСЯ В ТВОРЧОМУ ПОШУЦІ ВИСЛОВЛЮЄ ВЛАСНІ ПРИПУЩЕННЯ ІДЕЇ ОТРИМУЄ НОВІ ЗНАННЯ

Слайд 16

Результативність в роботі з батьками Наші досягнення Залучення батьків до безпосередньої участі в роботі закладу. Створення атмосфери спільної творчості. встановлення взаєморозуміння та тісної співпраці з батьками. Недоліки в роботі Недостатньо проводиться робота стосовно впровадження гуманістичних аспектів в сімейного виховання Формальні підходи при проведені соціально-педагогічна діагностики етика сімей Бракує психологізації просвіти для батьків Персрективи розвитку Забезпечити інформаційну підтримку сімей Розробити критерії моніторінгу якості роботи з батьками Організувати пункт тренінго-консультативної допомоги батькам дітей 5 річного віку

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне