X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Про підсумки розгляду звернень громадян державною установою“Сумський обласний контактний центр”за серпень 2012 року

Завантажити презентацію

Про підсумки розгляду звернень громадян державною установою“Сумський обласний контактний центр”за серпень 2012 року

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Про підсумки розгляду звернень громадян державною установою “Сумський обласний контактний центр” за серпень 2012 року СУМСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ Альона Мешкова директор державної установи “Сумський обласний контактний центр”

Слайд 2

«Телефонна «гаряча лінія» сьогодні – це важлива артерія оперативного інформування органів виконавчої влади з найболючіших питань суспільства, в тому числі і при виникненні надзвичайних подій та ситуацій у регіонах, що дає можливість відповідним структурам державної влади своєчасно вживати заходів» Ю. П. Чмирь

Слайд 3

у % до загальної кількості звернень, що надійшли Результативність розгляду звернень, що надійшли через “Урядовий контактний центр”

Слайд 4

Результативність розгляду звернень громадян, що надійшли до державної установи “Сумський обласний контактний центр” у % до загальної кількості звернень, що надійшли 0-800-301-501 66-33-77 mail: kol_centr@ukr.net Загальна кількість звернень за період з 01. 08. 2012 по 31.08.2012р. – 756, з них: 401 – вирішені позитивно, на 226 – надані вичерпні роз’яснення, 129 звернень залишено на контролі .

Слайд 5

Територіальний розподіл звернень громадян м. Суми 84,8% Сумський район 2,2% м. Лебедин 1,3% м. Шостка 1,1% м. Ромни 1,2% Ямпільський район 0,9% Білопільський район 0,8% Роменський район 0,5% 0-800-301-501 66-33-77 mail: kol_centr@ukr.net

Слайд 6

Звернення громадян у розрахунку на 10 тис. осіб населення міст і районів 0-800-301-501 66-33-77 mail: kol_centr@ukr.net

Слайд 7

Тематика звернень громадян 0-800-301-501 66-33-77 mail: kol_centr@ukr.net

Слайд 8

Результативність розгляду звернень громадян ЛІДЕРИ АУТСАЙДЕРИ у % до загальної кількості звернень, що надіслані за належністю 0-800-301-501 66-33-77 mail: kol_centr@ukr.net

Слайд 9

Актуальні проблеми регіонів Сумщини Комунальне господарство. Ремонт таексплуатація будинків, комунальних мереж Комунальне господарство. Будівництво та ремонт доріг Комунальне господарство. Газифікація Соціальний захист Виплата заощаджень Аграрна політикаі земельні відносини Транспорт і зв’язок.Трансляція радіо Праця і заробітна плата

Слайд 10

Центр працює: понеділок - п'ятниця з 8.00 до 18.00 0-800-301-501 для жителів області 66-33-77 для сумчан е-mail: kol_centr@ukr.net

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне