X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Про організацію оздоровлення вихованців шкіл-інтернатів влітку 2011 року та основні вимоги до організації оздоровлення дітей за кордоном

Завантажити презентацію

Про організацію оздоровлення вихованців шкіл-інтернатів влітку 2011 року та основні вимоги до організації оздоровлення дітей за кордоном

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Про організацію оздоровлення вихованців шкіл-інтернатів влітку 2011 року та основні вимоги до організації оздоровлення дітей за кордоном Руднєва С.М., головний спеціаліст відділу дошкільної, позашкільної та корекційної освіти Головного управління освіти і науки облдержадміністрації

Слайд 2

Підсумки оздоровчої кампанії 2010 року У 5 – ти позаміських закладах оздоровлення та відпочинку оздоровлено 728 вихованців (з них 534 дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування) У 1 таборі праці та відпочинку з цілодобовим перебуванням – оздоровлено 106 вихованців За кордоном – 65 вихованців У дитячому оздоровчому таборі “Альбатрос” (м. Феодосія) – 408 вихованців У опікунів – 165 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

Слайд 3

Завдання щодо організації та проведення оздоровчої кампанії влітку 2011 року Виконувати вимоги нормативних документів Забезпечити під час функціонування позаміських закладів оздоровлення та відпочинку роботу медичних працівників з відповідною кваліфікацією. Забезпечити дітей водою гарантованої якості та поставку продуктів харчування від виробника під час оздоровчої кампанії 2011 року. Здійснювати ведення документації закладів оздоровлення та відпочинку відповідно до вимог наказу Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 19.01.10 №40 «Про затвердження Примірного переліку документації в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».

Слайд 4

Завдання щодо організації та проведення оздоровчої кампанії влітку 2011 року Своєчасно завершити якісну підготовку матеріально-технічної бази позаміських таборів (ремонт приміщень, облаштування території, оснащення спортивних та ігрових майданчиків, оновлення м’якого і твердого обладнання та ін.) Забезпечити проходження дитячими закладами оздоровлення державної атестації Забезпечити виконання санітарних вимог та безпечного перебування дітей в закладах оздоровлення та відпочинку

Слайд 5

Завдання щодо організації та проведення оздоровчої кампанії влітку 2011 року: Забезпечити належні умови перевезення дітей до місць відпочинку і назад, а також безпечні умови перебування їх у дитячих оздоровчих закладах, посилити відповідальність керівників, вихователів та інших працівників цих закладів за життя і здоров’я дітей Приділяти особливу увагу пропаганді здорового способу життя, залучати дітей до регулярних занять фізичною культурою і спортом, раціонально використовувати для цього наявну матеріально-технічну базу фізкультурно-спортивних організацій, ігрові і спортивні майданчики Організувати змістовну виховну роботу

Слайд 6

Планування оздоровчої кампанії 2011 року Позаміські заклади оздоровлення та відпочинку обласного підпорядкування: “АІСТ” – 120 дітей “Ластівка” – 101 дитина “Лісовичок” – 109 дітей “Прометей” – 100 дітей “Чайка” – 256 дітей Дитячий заклад праці та відпочинку з цілодобовим перебуванням «Літня школа народних ремесел» - 123 дитини Оздоровлення та відпочинок за кордоном – 58 дітей Санаторії та дитячі заклади оздоровлення -151 дитина Польовий табірний збір – 54 дитини

Слайд 7

Фінансування На утримання 5 позаміських закладів оздоровлення в обласному бюджеті передбачено 6925,1 тис. грн. Вартість харчування – 41,8 грн. на добу на вихованця

Слайд 8

Завдання директорам навчальних закладів інтернатного типу обласного підпорядкування Забезпечити чітке планування організації оздоровлення та відпочинку вихованців пільгових категорій закладів

Слайд 9

Скласти дислокацію позаміських дитячих закладів оздоровлення та відпочинку обласного підпорядкування влітку 2011 року за формою *Для оздоровчого табору «Чайка» вказати терміни змін № з/п Назва навчального закладу, структурним підрозділом якого є оздоровчий заклад (директор, контактний телефон) Повна назва оздоровчого закладу Адреса розташування оздоровчого закладу (повна) телефон закладу ПІБ (повністю) директора оздоровчого закладу, контактний телефон Термін роботи закладу Дата заїзду дітей* Кількість загонів Вартість харчування 1 дитини на день

Слайд 10

Завдання директорам навчальних закладів інтернатного типу обласного підпорядкування Передбачити 100 % охоплення оздоровленням дітей пільгових категорій Своєчасно надавати звіт за формою

Слайд 11

Завдання директорам навчальних закладів інтернатного типу обласного підпорядкування Щосереди звітувати про кількість дітей у позаміських закладах оздоровлення за формою

Слайд 12

Порядок організації виїзду дітей за кордон на відпочинок та оздоровлення

Слайд 13

Нормативна база: постанови Кабінету Міністрів України від 21.12.05 №1251 «Про затвердження Порядку організації виїзду дітей за кордон на відпочинок та оздоровлення», від 03.09.08 №779 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 21.12.05 №1251» положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти, затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 01.08.01 № 563 (зі змінами) листи Міністерства освіти і науки України від 16.06.07 №1/9-378, від 28.07.08 №7/1-15-2-1290 (рекомендацій про впорядкування закордонних поїздок неповнолітніх громадян України) постанова Головного державного санітарного лікаря залізничного транспорту України від 12.04.10 №150-ЦСАН «Про гігієнічні вимоги до умов перевезення залізничним транспортом організованих дитячих колективів»

Слайд 14

У списку групи дітей, які виїжджають за кордон, зазначаються: прізвище, ім’я, по батькові дитини дата народження, адреса, телефони опікунів навчальний заклад в якому дитина навчається (утримується) номер проїзного документа дитини

Слайд 15

Перелік документів для виїзду дітей договір про надання послуг у сфері відпочинку та оздоровлення чи запрошення (українською мовою та мовою держави, до якої виїжджають діти), в якому обов’язково зазначаються строки виїзду групи дітей за кордон і повернення їх в Україну, умови проживання, харчування, програма перебування дітей за кордоном, а також інші додаткові послуги нотаріально завірені копії установчих документів організатора поїздки (статут, свідоцтво про державну реєстрацію) договір із страховою компанією про обов’язкове медичне страхування та страхування від нещасного випадку дітей і супроводжуючих їх осіб

Слайд 16

Перелік документів для виїзду дітей договір з транспортним підприємством, що має ліцензію (дозвіл) на право здійснювати міжнародні перевезення пасажирів, підтвердження про бронювання місць, гарантійний лист іноземного перевізника (копії документів завіряються організатором) довідки про стан здоров’я кожної дитини за встановленою формою нотаріально завірена згода обох опікунів кожної дитини на виїзд за кордон та її копія, що завіряється організатором оригінал наказу про призначення супроводжуючих осіб, на яких покладається відповідальність за життя і здоров’я дітей і повернення їх в Україну список групи дітей, які виїжджають за кордон

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне