X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Повага дією

Завантажити презентацію

Повага дією

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Основною метою даного тренінгу є ознайомлення з програмою “Повага Дією”, а також залучення представників місцевої громади до діалогу за даною тематикою. Тривалість тренінгу – приблизно 4 години. Під час тренінгу демонструються лише слайди, що містять логотип програми “Повага Дією” у правому нижньому куті, тому налаштуйте свою Powerpoint презентацію таким чином, щоб вона складалась лише зі слайдів з логотипом програми.

Слайд 3

Don’t Laugh at Me

Слайд 4

Не смійся з мене

Слайд 5

Вступ Представтесь групі, поділіться особистою історією, яка важлива для Вас. Згадайте про той час, коли, можливо, Ви були об’єктом глузування, або коли Вам давали прізвиська чи зневажливо ставились. Чи вважаєте Ви, що це - проблема, і чи достатньо робиться, щоб запобігти їй? Мета цієї зустрічі – обговорити проблему та запропонувати вчителеві допоміжні матеріали, які він зможе використовувати для проведення уроків.

Слайд 6

Наступний крок – Ви пояснюєте мету тренінгу: Дослідити питання, пов'язані зі знущаннями, глузуванням, дражнінням. Незалежно від того, що відбудеться після того, навчання, принаймні, служить засобом збору вчителів для обговорення проблеми в групі. «Повага Дією» служить інструментом, який покликаний допомогти викладачам та учням у досягненні миру і поваги у своїй громаді, школі, класі. Уроки можуть допомогти досягти цієї мети, але в кінцевому підсумку робота буде зроблена самою громадою Тренінг є дуже інтерактивним і демонструє вчителям, яким чином виглядає кожен урок. Вчителі не тільки побачать, як проводиться кожна вправа, але також матимуть можливість дослідити свої емоції і залучати їх до обговорення питань у своєму житті і спільноті. І нарешті, навчання закінчиться обговоренням учасниками планів подальших дій щодо вирішення проблеми знущання, виховання взаємоповаги, уваги одне до одного і здорового спілкування у своїх власних громадах.

Слайд 7

Групова угода

Слайд 8

Така угода укладається, щоб показати, наскільки важливо для всіх поважати один одного в будь-якому віці. Підійдуть навіть найпростіші вказівки такі, як «вийдіть, будь-ласка, якщо треба відповісти на телефоний дзвінок», «не перебивайте іншого, коли той говорить», говоріть по черзі і т.д. Це допомагає з самого початку встановити хороші стосунки в групі, а в кінці покаже, як встановлення чітких правил допомогло створити атмосферу приязності та безпеки. Крім того, є чотири більш загальних принципи, що допомагають встановити потрібну атмосферу в групі.

Слайд 9

Загальні принципи Будьте присутніми Будьте уважними до того, що має значення для вас і до чого “лежить серце” Говоріть правду один одному без звинувачень та засуджування Будьте відкритими до нових ідей

Слайд 10

Порядок денний

Слайд 11

Ви знайомите всіх присутніх з порядком денним, щоб кожен знав, чого очікувати від тренінгу, та відчував, що запропонований план відповідає їхнім потребам. Група повинна схвалити запропонований порядок денний...

Слайд 12

Групова угода Вступ та знайомство Перегляд відеороліку з програми новин “Голосу Америки” Ознайомлення з “Посібником для вчителів” Вправа “Розбите серце” Вправа “Небайдуже ставлення” Listen to “Don’t Laugh at Me” Вправа на активне слухання Сильний трюк Наступні кроки Завершення тренінгу та підбиття підсумків

Слайд 13

Знайомство (айсбрейкер) Попросіть кожного по черзі назвати своє ім'я та посаду в школі. Потім кожен повинен розповісти про себе щось таке, про що важко здогадатись з першого погляду на людину. Такий початок допоможе встановити хороші стосунки в групі і забезпечити дружнє, безпечне та «здорове» середовище для тренінгу.

Слайд 14

Знайомство

Слайд 15

Кожен в аудиторії повинен знайти собі партнера. Зверніть увагу учасників на той факт, що вони повинні обрати людину, про яку найменше знають і з якою найменше спілкувались. Заохочуйте учасників перезнайомитись один з одним та почуватись комфортно при спілкуванні з незнайомою людиною в групі. Пари повинні обговорити два питання за 3-5 хвилин. Поділіться Вашими спостереженнями стосовно глузувань, кпинів, прийняття/ несприймання, упереджень і знущань у Вашій школі? Вчителі повинні уявити наступне: «Завтра, коли Ви прийдете до школи, Ви будете в змозі провести один урок для своїх учнів, навчаючи їх тому, що вони вивчать, засвоять і використовуватимуть протягом свого життя. Але Ви можете обрати лише одну тему. Що це буде за тема? Пам'ятайте, що Ви повинні обрати лише одну річ, одну тему, якій Ви зможете присвятити завтрашній урок, щоб учні засвоїли її на все своє життя. Що б це було? Яку тему Ви б обрали для цього останнього уроку?” Перше завдання

Слайд 16

Що Ви бачите? Ваші спостереження. Яким би був Ваш останній урок для Ваших учнів?

Слайд 17

Після обговорення в парах переключіть увагу учасників на обговорення в групі. Запитайте: “Яку тему Ви б обрали для останнього уроку для поглибленого вивчення для своїх учнів?” Запишіть відповіді учасників на фліп-чарті таким чином, щоб всім було видно. Прорезюмуйте отриманий список - він демонструє, що так званий “емоційний інтелект” (“emotional intelligence”) і є тим елементом, якому ми повинні навчати: самосвідомість/самоосмислення та соціальна свідомість. Вони є компетенціями, такими ж, як і академічні компетенції, які кожен з нас може опанувати, і Ви можете побачити у списку спільність прагнення поваги, шанобливого ставлення та турботи один про одного. Після цього запитайте: “Що саме Ви помічаєте щодо ставлення дітей один до одного?” Керуйте дискусією, щоб з”ясувати, що відбувається: чи має місце розділення, протистояння між дівчатами та хлопцями, чи має місце кібербулінг, побільшало чи поменшало випадків булінгу у порівнянні з тими часами, коли Ви були школярем?

Слайд 18

Чудовi Новини!

Слайд 19

Тепер продемонструйте відео з українського каналу Голос Америки, яке представляє Пітера Ярроу та загальну концепцію програми «Повага Дією». Мета демонстрації відео – ініціювати обговорення проблеми цькування/третирування у загальному контексті. Дозвольте аудиторії дискутувати скільки забажають. Спонукайте учасників говорити про гендерні відмінності та вікові відмінності у відношенні дітей. Крім того, учасники повинні сприйняти проблему цькування/третирування як проблему, притаманну не тільки дитячому віку, але й як таку, що є актуальною і для дорослого середовища. Це обговорення є продовженням дискусії, що відбувалась до демонстрації відео. Продемонструйте цитату Пітера Ярроу, потім слайд. Запитайте: «Що спало Вам на думку під час перегляду відео з одночасною демонстрацією слайду «Ваші враження щодо відео»?»

Слайд 20

Переклад відео Він брав участь у марші за права людини у Вашингтоні [Маршу у Вашингтоні за робочі місця і свободи] у 1963 році. Він стояв на сцені з Мартіном Лютером Кінгом, коли він виголошував свою історичну промову "У мене є мрія”. Він співав у найпопулярнішому американському фольк-гурті шістдесятих “Пітер, Пол і Мері", і має п'ять премій Греммі. А його пісню про чарівного дракона знає кожна дитина в Америці. Відомий співак Пітер Ярроу нещодавно відвідав Україну, де народились його батьки. Сюди він привіз програму, якою він займається протягом останніх 10 років - навчання школярів взаємоповазі за допомогою музики. Американська знаменитість Пітер Ярроу об”їздив з концертами весь світ. І тепер він приїхав до України. Легендарний фольк музикант співав для учнів, батьків і вчителів у Володарськ-Волинський середньої школи № 1 в Житомирській області. Він приніс місцевим дітям музичне повідомлення, що він уже направив до учнів в Гонконгу і Хорватії, Південної Африки і Канади, Ізраїлю та Палестини. "Не смійся з мене." Це назва програми, спрямованої на подолання агресії в школах, яку співак створив 10 років тому. Зараз програма працює в більш ніж 22000 шкіл у Сполучених Штатах.

Слайд 21

“Насильство серед дорослих починається з дитячої образи: цькування, глузування та жорстокості, що діти зазнають від своїх однолітків”, - говорить Пітер. Насильство серед дорослих включає в себе расові упередження, ненависть, війни і Голокост. Він вважає, що можна побудувати справедливий світ на основі терпимості дітей. І музиці це до снаги. Пітер переконаний, що пісня має велику об'єднуючу силу. Коли люди стоять і співають разом, дуже важко прогнати сусіда геть. Пісня програми, - своєрідний гімн руху, названий “ Не смійся з мене”. I'm a little boy with glasses The one they call the geek A little girl who never smiles 'Cause I've got braces on my teeth And I know how it feels To cry myself to sleep   Don't laugh at me Don't call me names Don't get your pleasure from my pain In God's eyes we're all the same Someday we'll all have perfect wings Don't laugh at me

Слайд 22

Схоже, глядачі зрозуміли повідомлення. Бабуся одного з учнів цієї школи, Тетяна Семеній, говорить: "Це жорстокий світ, жорстокі діти. А це об'єднує їх, ми повинні мати більше таких ініціатив, серце починає співати .” Учениця 9-го класу Настя Павицька погоджується: "Пісні Пітера Ярроу нас об'єднали і створили таку теплу та дружню атмосферу. Після співу ми обійняли одне одного, мені дуже сподобалась пісня та програма“ Ідея запросити відомого артиста в Україну належить американському волонтерові з Корпусу Миру - Бобу Шлехуберу: «Я дізнався в Інтернеті, що батьки Пітера були родом з України, і подумав, що ми повинні запропонувати йому навідати рідну землю». Заступник директора Корпусу Миру США в Україні Томас Росс заявив, що організація з задоволенням підтримала ідею Пітера представити свою програму з подолання насильства у школах в Україні. Пітер Ярроу дав кілька концертів в Україні і записав компакт-диск з Марією Бурмакою. Співак пообіцяв повернутися та пропонувати свою програму для українських шкіл: «Моя програма - проти знущань у школах, яку я впроваджую по всьому світу. Діти спостерігають насильства в реальному житті і на телебаченні. Діти просто імітують дорослих. Але діти можуть розірвати це порочне коло остраху і ненависті. І це моя надія. Ось чому я тут. “

Слайд 23

Говорить про свою поїздку до України в грудні 2010 року ... "Це мій перший візит до України, але я відчуваю сильний зв'язок, тому що мої батьки родом з України. Моя мати - з частини країни, яка входила до складу Росії, а батько - з Польщі. Якби я народився тут, мене б звали Петро Ярошевич, а моя мати – Вірочка Бортко. Таким чином, ця поїздка важлива для мене також з особистих причин" Пiтер Ярроу

Слайд 24

Ваші враження щодо відео

Слайд 25

Головне завдання на даному етапі – заохочувати присутніх говорити про проблему і змусити їх емоційно відкритися. Програма «Повага Дією» повинна стати каталізатором, щоб допомогти вчителям у роботі з учнями, школою та громадою для вирішення широкомасштабної проблеми. Зміни відбуваються завдяки дискусії і людям, саме тому – не обмежуйте в часі дискусію. Дозвольте дискусії тривати стільки, скільки треба, щоб всі висловились.

Слайд 26

Наступний крок - презентація посібника для вчителів, який містить інтерактивні уроки і музику, яка допоможе прокласти шлях до дитячих сердець. Посібник складається з чотирьох частин. Зробіть короткий огляд кожного розділу, поясніть, яким чином вони пов‘язані між собою. Поясніть, що ідеальний варіант – проводити два уроки на тиждень і що уроки слідують у логічному порядку. Покажіть, як виглядає посібник, а потім коротко представте кожний розділ. Після цього Ви з аудиторією будете виконувати ігри та вправи з кожного розділу, не тільки для того, щоб вчителі побачили, як виглядають завдання з посібника, але й з метою надання можливості присутнім дізнатися трохи про себе.

Слайд 27

ПОСІБНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

Слайд 28

Слайд 29

Слайд 30

ПОСІБНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ Вільне вираження своїх почуттів Турбота, співчуття та співпраця Креативне вирішення конфліктів Повага до відмінностей

Слайд 31

Вираження емоцій У цьому блоці ми допомагаємо дітям засвоїти лексику, пов’язану з вираженням почуттів та емоцій, вчимо їх розпізнавати емоції та почуття, усвідомлювати і поважати почуття інших людей, розуміти і сприймати спектр людських емоцій, співчувати іншим

Слайд 32

Турбота, доброта і співпраця У цьому розділі ми допомагаємо дітям навчитися допомагати іншим, брати на себе відповідальність за свої дії, і працювати разом для спільної мети.

Слайд 33

Творчий підхід до вирішення конфліктів В цьому розділі ми допомагаємо дітям набути певних умінь та навичок: навчитись розв’язувати конфлікти, не ображаючи один одного, зрозуміти, як конфлікт може загострюватись, висловлювати свої почуття через використання “Я”-коммунікації, тим самим пом’якшуючи конфлікт, усвідомлювати і краще розуміти різні точки зору, що їх мають сторони конфлікту.

Слайд 34

Визнання відмінностей Цей розділ допоможе навчити дітей неупереджено визнавати відмінне та подібне в людях; відчувати та не приймати прояви упередженого та ворожого ставлення до людини, не такої як ми.

Слайд 35

Тепер - історія про розірване серце. Ознайомтесь з планом уроку і виконайте вправу. Після вправи сприяйте обговоренню. Запитайте присутніх про їхню думку/враження щодо вправи.

Слайд 36

НАДІРВАНЕ СЕРЦЕ

Слайд 37

Запитайте присутніх, що може викликати у людини пригнічений настрій. Коли хтось каже або робить щось образливе для Вас. Попросіть учасників уявити себе учнями 4-го класу. Тримайте в руках паперове серце. Проінструктуйте учасників показувати жест великим пальцем вниз щоразу, коли в історії виникатиме ситуація, яка викликає відчуття пригнічення у героя. Відривайте по шматочку паперового серця щоразу при виникненні такої ситуації у розповіді. Після закінчення розповіді запитайте у присутніх: «Як на Вашу думку наш герой почувається зараз? Чому він так почувається? Який вплив чинить на нього таке ставлення інших? Тепер перекажіть історію, і щоразу, коли справа доходитиме до чогось негативного для нашого героя, запитайте аудиторію, якою реплікою можна було б замінити образливі слова. Одна лише думка про те, як ми говоримо з людьми, є першим великим кроком. Ознайомте групу з концепцією «асертивного меседжа». «Асертивний меседж» - це спосіб надання чіткої жорсткої відповіді, не ображаючи при цьому співрозмовника.

Слайд 38

Під час резюмування вправи зверніть увагу на роль учителя у шкільному середовищі. Вчителі відіграють центральну роль в житті дітей і є основним прикладом для наслідування для класу.

Слайд 39

Запитайте присутніх про наступне: Згадайте зі свого життя або з досвіду когось зі знайомих, коли образливі слова спричиняли пригнічений настрій/стан... (учасники можуть обговорювати це питання в парах – наприклад, з сусідом, що сидить поруч в аудиторії). Подібні запитання допомагають групі ділитися своїми почуттями та емоціями, а також є елементом самопізнання для учасників.

Слайд 40

Тепер – вправа «Небайдуже ставлення». Ознайомтесь з планом уроку і виконайте вправу. Сприяйте обговоренню після вправи. На екрані – продемонструйте наступний слайд англійською або українською мовою.

Слайд 41

Небайдуже ставлення

Слайд 42

Слайд 43

Одне з завдань проведення вправи “Небайдуже ставлення” на тренінгу – продемонструвати вчителям інтерактивність уроків за програмою “Повага дією”, а також показати, яким чином використовуються наочні матеріали/посібники для роботи з дітьми. Вправа “Небайдуже ставлення” спонукає вчителів піднятись зі своїх місць і працювати спільно над створенням своєї “турботливої істоти”. Поясніть вчителям, що вони можуть створити свою “турботливу істоту” у вигляді будь-чого: серця, кола, обрисів людського тіла, стрілки тощо. Всередині “істоти” вони повинні написати: Яку поведінку або ставлення Ви хотіли б бачити більше у Вашому класі? Ви можете написати слова, які Ви хотіли б чути, або вчинки, які Ви хотіли б бачити. Зовні “істоти” вони повинні написати: Проявів якої поведінки або ставлення Ви б хотіли позбутись у вашому класі?

Слайд 44

Після завершення роботи кожна група повинна вивісити аркуш зі своєю “турботливою істотою” для загального огляду (наприклад, прикріпити скотчем до стіни). Поясніть, що другою темою “Поваги Дією” є створення турботливого, небайдужого, співчутливого ставлення і співпраці. Ця вправа дає уявлення про те, що діти хотіли б залишити за межами своєї класної кімнати. Завдання вчителя – спонукати дітей створити свою власну “турботливу істоту” і спонукати їх взяти на себе зобов’язання прагнути позитивних змін у класі. Ця вправа допомагає учням створити свої власні колективні домовленості.

Слайд 45

Продемон-струйте всім

Слайд 46

НЕ СМІЙСЯ З МЕНЕ

Слайд 47

Це найпростіша частина презентації. Попросіть присутніх заплющити очі і послухати українську версію “Не смійся з мене” Марії Бурмаки. Після закінчення пісні запитайте присутніх, що вони думають про пісню. Саме таким чином це відбуватиметься і в класі з учнями. Вам просто потрібно допомогти в обговоренні. Кожен матиме різні емоції, думки, навіяні піснею. Просулховування пісні заплануйте перед перервою або після неї. (Марія Бурмака записала 5 пісень для “Поваги дією” в Україні. Музика відіграє велику роль при проведенні уроків за програмою “Повага дією” і в загальному підході “Поваги дією”.)

Слайд 48

Активне слухання

Слайд 49

Знову розбийте учасників на пари. Ця вправа просто демонструє важливість бути уважним слухачем і допомагає зрозуміти, як це, коли співрозмовник не слухає Вас по одній хвилині. Один з партнерів має розповісти про щось, що сталося останніми днями і було цікавим або важливим для нього. У перший раз, коли вони розповідають історію, - їхній партнер не слухає. Нехай вони роблять вигляд, що взагалі не мають уяви про слухання як таке (відкрито ігнорують партнера, дивляться на свій телефон, розмовляють з кимось іншим тощо). Потім настає черга другого партнера розповідати про щось цікаве і важливе, що з ним трапилось нещодавно. І тепер – перший партнер (той, кого не слухали до цього) демонструє активне неслухання. Після цього сценарій змінюється: повторіть ті ж розмови, але тепер щоразу партнери повинні уважно слухати один одного і демонструвати свою зацікавленість співрозмовником. Кожен етап обміну інформацією триває одну хвилину.

Слайд 50

Попросіть всіх присутніх повернутись на свої місця і поділитись своїми емоціями і почуттями, що виникли під час виконання вправи. Запитайте: “Як Ви себе почували, коли Вас не слухали?” Потім: “Як Ви почувались, коли Вас уважно слухали?” (запишіть отримані відповіді на фліп-чарті). Намагайтеся переконатись, що присутнідійсно зосереджені на тому, як добре вони почувалися, коли їх уважно слухали, і як вони почували себе, коли їх ігнорували. З’ясуйте, наскільки сильними були емоції і почуття в результаті лише однохвилинного діалогу. Мета цієї вправи полягає в тому, щоб вчителі зрозуміли, наскільки важливо для всіх уважно слухати співрозмовника, навіть якщо розмова триває протягом мізерно малого проміжку часу. І як боляче, коли Вас ігнорують навіть протягом мізерно малого проміжку часу – протягом однієї хвилини.

Слайд 51

Сильний трюк

Слайд 52

Наступна вправа показує, що у кожного з нас є наш власний життєвий досвід і, що різні люди переживають різні речі. Ви зачитуватимете опис декількох ситуацій, попросіть учасників встати, якщо така ситуація мала місце у їхньому житті. Коли учасники підводяться, запам’ятайте, хто стоїть і хто сидить. Мета цієї вправи - змусити людей згадати про ситуацію, коли до них особисто або до когось з тих, кого вони знають, поставились зневажливо. Вправа також демонструє, що ми не самотні, що інші також стикаються з подібним. Це також показує, що кожен з нас має різний досвід щодо переживання зневаги і що у нас різні точки відліку.

Слайд 53

Кожен, для кого відповідь на запитання є ствердною, повинен підвестись. Встаньте, якщо ... У вас є домашня тварина У вас є брат Ви або хто-небудь з членів вашої сім‘ї, або з близьких друзів мають видимі або непомітні вади (=інвалідність) Якщо вам коли-небудь давали прізвиська або висміювали, або казали, що Ви не взмозі зробити те, що Ви б хотіли зробити Якщо вас коли-небудь брали останнім до гри або до спортивних змагань, або якщо Ви почували себе зайвим, покинутим або виключеним з будь-якої діяльності Якщо Ви були свідком того, як когось ображають, зневажають, а Ви почували себе безпорадними або занадто заляканим, щоб якось цьому протистояти Якщо Ви коли-небудь ставились до іншої людини зневажливо або обзивали іншого Якщо Вам коли-небудь казали, що Ви тупий або нездібний

Слайд 54

Спочатку запитайте, чи є серед присутніх хтось, хто підводився у відповідь на кожне запитання. Переконайтесь, що присутні розуміють, що навіть при однаковій ствердій відповіді на запитання ті, що підводились, можуть мати різний досвід. Замість глибокого занурення в емоції, спитайте, чи є у присутніх запитання або коментарі щодо проведення цієї вправи зі школярами. Після підбиття підсумків проведення вправи з присутніми, поясніть, яким чином Ви рекомендуєте проводити цю вправу зі школярами. Попросіть групу поділитись зауваженнями та пропозиціями. Поясніть, що перелік питань, наведений у посібнику, дуже схожий, але адаптований для молодшого віку, і що викладачі можуть креативно підходити до проведення цієї вправи. В посібнику учні повинні робити крок вперед з шеренги, якщо для них відповідь на запитання ствердна, але, як Ви бачили, вправу можна змінити у такий спосіб, як її було проведено для присутніх (вставати і сідати).

Слайд 55

Заключна частина

Слайд 56

Подякуйте всім присутнім за участь і бажання ділитись своїми враженнями, емоціями, переживаннями. Поясніть, що після заключної частини буде приділено увагу плануванню наступних кроків, а також заповненню письмових анкет щодо підсумків тренінгу з метою внесення до програми необхідних змін. Попросіть учасників підвестись і сформувати коло. Попросіть присутніх поділитьсь думками та враженнями про тренінг та сьогоднішній день. Ви можете поставити таймер на 2 хвилини або попросіть учасників висловлюватись один за одним, як вони стоять у колі.

Слайд 57

Одним з найважливіших факторів є те, що “Повага дією” в Україні отримує серйозну підтримку від “Поваги дією”в Америці, волонтерів Корпусу миру, які беруть участь в програмі, співробітників Корпусу миру і, найголовніше – українських громадських організацій. Див. список контактів, наведений у файлі. Ви можете замовити матеріали з “Поваги дією” в Україні, а також завантажити всі матеріали з Інтернету. Поділіться з групою всіма матеріалами, до яких вони матимуть доступ, це допоможе їм краще зрозуміти свої наступні кроки.

Слайд 58

МАТЕРІАЛИ ORUkraine.org Посібник для вчителя Відео та музика all@orukraine.org Контактні телефони

Слайд 59

Наступні кроки

Слайд 60

Пройдіться по наступних аспектах. Один з варіантів – взяття на себе тренерами (=вчителями) серйозних зобов’язань. Також можна дати їм більше часу на опрацювання та обдумування отриманої інформації та надати їм можливість запропонувати свій план подальших дій. Найважливіше – Ви не повинні залишити тренінгову аудиторію без уяви про конкретний план подальших дій для даної групи вчителів.

Слайд 61

Наскільки складно/легко буде впровадити цю програму у вашому класі/школі? Які перешкоди Вас очікують? Яка підтримка/ресурси Вам потрібні, щоб допомогти в реалізації цієї програми?

Слайд 62

Який особистий внесок Ви могли б зробити у втілення ідей цієї програми? Який професійний внесок Ви могли б зробити у втілення ідей цієї програми?

Слайд 63

Мета проекту “Повага дією” в України – забезпечити вчителів інструментом, який вони найкращим чином зможуть використовувати у своїй школі та громаді. Кожний вчитель, школа чи громада використовуватимуть матеріали по-різному, і це добре. Ми маємо “найкращий план-сценарій”, але бажано, щоб вчителі самі створювали свої власні. І далі наступні ідеї:

Слайд 64

ПЛАНИ УРОКІВ МИСТЕЦТВО І МУЗИКА АНКЕТИ

Слайд 65

Нижче наведено приклади того, що може бути зроблено у вашій школі. Ще раз, будь ласка, адаптуйте програму для своєї школи, до своїх учнів, і свого колективу.

Слайд 66

Виберіть один або два класи (можна більше), щоб Ви могли представити проект. Потрібно 15-20 хвилин навчального часу. За допомогою вчителя запитайте учнів, що вони знають про повагу, знущання і доброзичливе/приязне ставлення до інших. Нехай учні говорять про що хочуть. Далі дайте учням послухати пісню “Не смійся з мене” у виконанні Марії Бурмаки. Проведіть невелику дискусію про те, що учні почули, не турбуйтися про занадто глибоке занурення у диспут, а просто дозвольте дітям висловити свою думку (якщо дитина просто скаже, що їй подобається звук гітари, це чудово). Нарешті, розповідь про надірване серце. Вам просто потрібно прочитати розповідь, яка наведена у посібнику, і вирізати велике паперове серце.

Слайд 67

Після виконання вищенаведеного Ви можете зробити кілька наступних кроків у залежності від того, на якому рівні школа та діти захочуть долучитися до цієї програми. Якщо є бажання ввести більшу кількість ігр і вправ, в Вашому розпорядженні є плани решти двадцяти уроків (англійською та українською), які були перекладені українською мовою. Спробуйте розробити розклад і план, враховуючи наявні матеріали. Пам'ятайте, один або два уроки - краще, ніж нічого!

Слайд 68

Якщо школа бажає буди задіяна у програмі ще і в інший спосіб, це чудово! Можна заграти чи заспівати пісню з програми, розробити художній проект, залучити більше дітей, показати відео проти знущання. Можливо, хтось у вашій школі бажає підготувати більше вчителів, батьків чи друзів, колег. Проведіть мозковий штурм щодо інщих можливостей.

Слайд 69

Не залежно від того, який шлях Ви оберете, до початку втілення програми у Вашій школі заповніть зі школярами анкети (pre survey), що допоможуть нам зібрати дані. Якщо у Вашій школі буде реалізовуватись програма, ми також просимо Вас заповнити зі школярами ту ж анкету наприкінці реалізації проекту. Ми плануємо запропонувати даний проект Міністерству освіти і науки України, і статистичні дані, отримані з анкет, є надзвичайно важливими. Ми сподіваємось, що Ви винесете щось важливе для себе з цього тренінгу і далі працюючи з вчителями. Це чудова програма, яка допоможе побудувати стосунки з Вашими вчителями.

Слайд 70

Тренінг“Не смійся з мене” Оцінювальна анкета Місто:__________________________________________ Дата:___________________________________________ Тренер:_______________________________________ Будь ласка, оцініть даний тренінг, позначивши відповідну оцінку. Дякуємо. 5 = Надзвичайно/Чудово 4 = Дуже добре 3 = Добре 2 = Задовільно 1 = Погано Корисна інформація 5 4 3 2 1 Продемонстровані практичні уміння/навички 5 4 3 2 1 Ефективність тренера (тільки для тренерів “Повага дією”) 5 4 3 2 1 Загальна оцінка тренінга 5 4 3 2 1 Ваша думка для нас дуже важлива і допоможе нам покращити наші подальші тренінги. Будь ласка, дайте відповіді на наступні запитання: 1. Яка частина тренінгу Вам найбільше сподобалась? 2. Яким чином можна було б зробити цей тренінг кращим? 3. Чи рекомендували б Ви участь у такому тренінзі іншим? 4. Яку одну річ з цього тренінгу Ви пам”ятатимете і візьмете з собою? Додаткові коментарі…

Слайд 71

Будь ласка, попросіть всіх присутніх зазначити своє ім”я, посаду, місце роботи, кількість дітей, з якими вони працюють протягом тижня та електронну адресу (в разі, якщо вони бажають отримувати інформацію від “Повага дією”). Будь ласка, надішліть цю інформацію на адресу all@orukraine.org

Слайд 72

КІНЕЦЬ

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне