X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Портфоліо Омецінської Людмили Францівни

Завантажити презентацію

Портфоліо Омецінської Людмили Францівни

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Портфоліо Омецінської Людмили Францівни Вихователя Березівської спеціальної школи-інтернат ЗОШ I-III ступенів Житомирської обласної ради.

Слайд 2

«Дитина – не об’єкт виховання, а активний суб’єкт життя». Учитись важко,   А учить ще важче,   Але не мусиш зупинятись ти.   Як людям віддаси   Усе найкраще,   То й сам сягнеш нової висоти.

Слайд 3

Омецінська Людмила Францівна Народилася 1лютого 1968 року в селі Березівка Житомирського району. В 1975 р. Розпочала навчання в ЗОШ I-III cт. цьго ж села та закінчила середню освіту в 1985 році. В 1985 вступила до Бердичівського педагогічного училища та отримала спеціальність вихователь дошкільного відділення. В 1988 році вступила до Рівненського державного педагогічного інституту і отримала кваліфікацію –викладач дошкільної педагогіки та психології,методист по дошкільному вихованню. З 1988 року розпочала працювати на посаді вихователя дошкільного відділення в Березівській спеціальній школі-інтернат ЗОШ I-III ст. Житомирської обласної ради. В 2002,2007,та 2011 роках проходила курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Слайд 4

Знання неоціненне багатство, якого маєш набути в роки отроцтва, ранньої юності

Слайд 5

Мої завдання • розвиток та гармонізація інтелектуального, фізичного та духовного багатства дитини як особистості; • виховання шанобливого ставлення до моральних цінностей; • формування здорового способу життя; • доброзичлива атмосфера в колективі.

Слайд 6

Ціннісні орієнтири  1. Особистісно орієнтований підхід в організації різних видів діяльності.      2. Виховання творчої індивідуальності, яка б поважала національні традиції і розвивалась на рівні сучасних вимог, жила активно відповідно до вікових, індивідуальних, соціальних потреб.      3. Формування мовленнєвої компетенції.      4. Формування рухової сфери та створення психолого-педагогічних умов розвитку здоров’я.

Слайд 7

Напрямки в роботі  1. Оновлення змісту освіти, впровадження новітніх технологій, форм і методів навчання.      2. Створення умов для самовияву особистості.      3. Реалізація індивідуальних, творчих потреб.      4. Виховання морально і фізично здорової особистості.      5. Забезпечення наступності і безперервності у змісті і організації навчально-виховного процесу.      6. Співпраця з родиною.      7. Наступність у роботі двох перших ланок освіти.

Слайд 8

Гра як засіб навчання в моїй роботі У розвитку дитини і колективу дітей велика роль відводиться основному виду дитячої діяльності в дошкільний період - грі. Для дітей дошкільного віку ігри мають виняткове значення: гра для них -навчання, гра для них - праця, гра для них - серйозна форма виховання. Гра для дошкільників - засіб пізнання навколишнього. Виховне значення дидактичних ігор полягає в тому, що вони сприяють розвиткові в дітей активності, самостійності, віри в свої сили, загартовують волю, навчають гідно перемагати та програвати. Цікава гра не набридає, а дає можливість самовдосконалюватися - діти повертаються до неї знову й знову, запрошують до неї нових партнерів, придумують нові правила.

Слайд 9

Дитячий розум-це чиста сторінка,яка прагне пізнати світ

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне