X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Підприємництво"

Завантажити презентацію

"Підприємництво"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Підприємництво — це самостійна, систематична, на власний ризик діяльність із виробництва продукції, надання послуг чи торгівлі, з метою одержання прибутку.

Слайд 2

Види підприємництва: виробниче, комерційне, посередницьке, фінансове. Підприємства різних форм власності. Приватна, колективна та державна власність. Підприємництво у інформаційній сфері.

Слайд 3

Види підприємництва Виробниче Комерційне (торговельне) Фінансове (фінансово-кредитне, страхове) Посередницьке

Слайд 4

Виробниче підприємництво Знаряддя та праця використовуються з метою виробництва товарів та надання послуг.

Слайд 5

Виробниче підприємництво Як правило є найбільш ризикованим та складним, адже потребує значних ресурсів та здібностей.

Слайд 6

Комерційне підприємництво Пов’язане зі сферою обігу. Підприємець купує товар у виробника та продає його споживачеві.

Слайд 7

Комерційне підприємництво Є значно простішим за виробниче, але потребує точної інформації про попит на продукцію.

Слайд 8

Фінансове підприємництво Є схожим на комерційне підприємництво, але у ролі товару тут виступають валютні цінності,гроші та цінні папери.

Слайд 9

Фінансове підприємництво Є найскладнішим з огляду на законодавчі вимоги. Перед фінансовим підприємством ставляться жорсткі обмеження та норми щодо його діяльності. Також при даному виді підприємництва важливу роль відіграють макроекономічні показники (інфляція, курс валют, державний борг тощо).

Слайд 10

Посередницьке підприємництво Підприємець виступає зв’язковою ланкою між виробниками, споживачами, торговцями. Часто таке підприємство представляє інтереси того чи іншого учасника ринкових відносин.

Слайд 11

Підприємництво в інформаційній сфері Існують підприємства, що надають послуги інформаційного характеру. До видів діяльності таких підприємств належать: засоби комунікації, ЗМІ, консалтинг, освітні послуги.

Слайд 12

Підприємства поділяються за формами власності на Приватні Колективні Державні

Слайд 13

Приватні підприємства – перебувають у власності одного або кількох громадян. Колективні підприємства – перебувають у власності певної групи суспільства, колективу. Державні підприємства – перебувають у власності держави.

Слайд 14

Широко поширена змішана форма власності, коли у одного підприємства власником може бути одночасно і окремі громадяни, і їх об’єднання і держава. В такому разі найбільший вплив на підприємство має та керує його діяльністю той власник, що утримує у власності більшу його половину (51%). Інші ж власники лише дають поради та отримають свій дохід відповідно до частки у власності.

Слайд 15

Виконала учениця 11 класу Дерев’янко Ірина

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне