X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Особистість підприємця

Завантажити презентацію

Особистість підприємця

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Особистість підприємця та його ділові якості

Слайд 2

Бізнес провадять ділові люди, зацікавлені в примноженні капіталу, у першу чергу власного. Виконує цю операцію людина, яка хоче і може у запропонованих господарчо-моральних і правових умовах здійснювати підприємницьку діяльність. Бізнес провадять ділові люди, зацікавлені в примноженні капіталу, у першу чергу власного. Виконує цю операцію людина, яка хоче і може у запропонованих господарчо-моральних і правових умовах здійснювати підприємницьку діяльність. Це — людина справи.

Слайд 3

Бізнес вимагає від учасника постійного напруження вольових, психологічних і професійних здібностей особистості. Успішно вести справи спроможний лише один з десяти. І причини тут не лише фінансові, але й особистісні.

Слайд 4

Для підприємців і менеджерів «нового часу» ринок стає сприятливим середовищем для існування та досягнення справжнього успіху. Такі ділові люди, що відповідають професійним вимогам, знають свою справу і володіють правилами ринкового механізму. Ринок, безумовно, суттєво змінив їхній життєвий уклад, змусив адаптуватися до всього незвичайного, прогресивного.

Слайд 5

Ділова людина змушена набувати нових знань, вмінь і навичок: оволодіння новою термінологією, правилами партнерських і маркетингових відносин, комерційним мисленням; уміння розумно ризикувати, швидко приймати своєчасні управлінські рішення, «робити гроші» чесним шляхом і вигідно вкладати їх у перспективну справу;

Слайд 6

надбання впливових знайомств, престижних і надійних клієнтів та партнерів; формування позитивного іміджу, віри в успіх своєї діяльності, в її користь для себе, близьких, суспільства; виховання в собі ділової етики, об'єктивного сприйняття й оцінки критики;

Слайд 7

оволодіння мистецтвом стосунків з владними структурами, засобами масової інформації, партнерами, клієнтами, громадськістю, найнятим персоналом; готовність «тримати удар», уміння керувати своїми емоціями, перемагати стрес і діяти цілеспрямовано та наполегливо.

Слайд 8

В умовах сучасного ринку підприємець є ключовою фігурою економічного процесу, має тісний зв'язок з різними учасниками підприємницької активності. Серед них — постачальники, підприємства-покупці, споживачі, наймані працівники, державні органи виконавчої влади і управління.

Слайд 9

Підприємець може виступати як засновник, власник, співвласник, керівник фірми. Але слід відрізняти його від менеджера, найнятого на умовах трудового контракту. Сам підприємець, як засновник-керівник фірми, керує персоналом, тобто може виконувати й функції менеджера. Найчастіше це характерно для малого бізнесу. Підприємець може виступати як засновник, власник, співвласник, керівник фірми. Але слід відрізняти його від менеджера, найнятого на умовах трудового контракту. Сам підприємець, як засновник-керівник фірми, керує персоналом, тобто може виконувати й функції менеджера. Найчастіше це характерно для малого бізнесу.

Слайд 10

У зв'язку з серйозними і досить суттєвими змінами в економічній, політичній, правовій і соціальній сферах життєдіяльності суспільства дуже важливо отримати об'єктивну відповідь на питання, щодо того, яким повинен бути сучасний підприємець. У зв'язку з серйозними і досить суттєвими змінами в економічній, політичній, правовій і соціальній сферах життєдіяльності суспільства дуже важливо отримати об'єктивну відповідь на питання, щодо того, яким повинен бути сучасний підприємець.

Слайд 11

Підприємець постійно готовий йти на ризик, має невичерпну енергію, настирливість, не зупиняється перед труднощами, перешкодами на шляху до наміченої мети, має нестандартне мислення й нетрадиційні рішення, готовий сприйняти та реалізувати нові ідеї. Раніше від інших він помічає, відкриває нововведення, правильно оцінює ринкову ситуацію, має дар передбачення. Завдяки своїм організаційним здібностям він має бажання усе зробити якомога швидше, не відкладаючи.

Слайд 12

Справжній підприємець — це людина оптимістична, завжди вірить у кінцевий успіх свого бізнесу, активна, освічена, компетентна, винахідлива, ерудована, упевнена в собі, вимоглива до себе, має авторитет та «ділову хватку», ініціативна, цілеспрямована, кмітлива, принципова, стійка у поглядах, незалежна і самостійна, наполеглива, володіє етикетом і правилами ринкових відносин.

Слайд 13

Підприємця бачать як людину, що має логічне мислення, комерційний склад розуму і боїться не великих витрат, а невеликих прибутків, не шкодує коштів на розвиток системи комунікацій, перетворює на реальність принцип «сьогодні — ідея, завтра — капітал», володіє інформацією і добре орієнтується в ситуації на ринку власної продукції (послуг)

Слайд 14

Підприємництво означає не тільки організацію конкретної сфери господарювання, але й пошук ринкової ніші, адміністративну та фінансову діяльність. А це вимагає знань, інтуїції, настирливості, витриманості, готовності приймати управлінські рішення та розв'язувати проблеми. Підприємництво означає не тільки організацію конкретної сфери господарювання, але й пошук ринкової ніші, адміністративну та фінансову діяльність. А це вимагає знань, інтуїції, настирливості, витриманості, готовності приймати управлінські рішення та розв'язувати проблеми.

Слайд 15

Діловий портрет підприємця

Слайд 16

Зрозуміло, що є небагато людей, котрі мають увесь перелічений нами набір основних якостей підприємця. Проте деякі якості можна надбати у процесі входження у бізнес, осягнути під час ділового спілкування, набути практичних навичок і досвіду.

Слайд 17

Формування дієздатного підприємницького корпусу підвищує його роль у суспільстві, оскільки головне завдання — створення матеріальних благ, пожвавлення економічних процесів, вирішення соціальних проблем.

Слайд 18

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне