X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Оптимізація мережі навчальних закладів у відповідності до структури економіки країни

Завантажити презентацію

Оптимізація мережі навчальних закладів у відповідності до структури економіки країни

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Оптимізація мережі навчальних закладів у відповідності до структури економіки країни

Слайд 2

Головні напрями розвитку професійно-технічної освіти створення оптимальної системи забезпечення якості професійно-технічної освіти; модернізацію системи управління професійно-технічною освітою; оптимізацію мережі та диверсифікація фінансування; оновлення нормативно-правової бази в галузі професійної освіти. Оптимізація підготовки кваліфікованих робітників розглядається у широкому контексті, який передбачає:

Слайд 3

Створення системи забезпечення якості професійно-технічної освіти Передбачає: розробку професійних стандартів, заснованих на компетенціях; поглиблення інтеграції професійної освіти і навчання з виробництвом; оновлення змісту співпраці між сферою професійної освіти та бізнесу; здійснення моніторингу якості підготовки робітничих кадрів; визначення та узагальнення результатів ефективної діяльності навчальних закладів.

Слайд 4

Модернізація системи управління професійно-технічною освітою визначає стратегічні цілі і завдання розвитку професійно-технічної освіти, підтримує соціально-економічну рівновагу її функціонування. Міністерство освіти і науки України: визначають стратегію розвитку навчальних закладів, поширюють їх регіональні економічні зв'язки; забезпечують ефективне співробітництво між навчальними закладами одного регіону. регіони: Професійно-технічний навчальний заклад: Передбачає визначення співвідношення повноважень між центральним і регіональним органом управління освітою, між національними цілями і місцевими інтересами реагує на швидкозмінні потреби ринку праці, формує навчальну політику закладу Важливим компонентом забезпечення якісно нової системи управління є формування високопрофесійних керівників

Слайд 5

Основна мета оптимізації мережі професійно-технічних навчальних закладів передбачає оптимальне використання фінансових, кадрових, навчальних, методичних ресурсів ; формування мережі навчальних закладів у відповідності до потреб економіки та інфраструктури виробництва конкретного регіону; варіативність професійної освіти; впровадження нових форм співробітництва професійної освіти, промисловості та бізнесу. 2009 рік Здійснено укрупнення ПТНЗ, в змінено тип навчальних закладів

Слайд 6

Мережа професійно-технічних навчальних закладів МОН України

Слайд 7

навчальних закладів професійно-технічної освіти різних типів, з них: державних професійно-технічних навчальних закладів; навчальних центра при установах виконання покарань; професійно-технічних училища (структурні підрозділи ВНЗ). Мережа професійно-технічних навчальних закладів (станом на 01.01.2010р.)

Слайд 8

Мережа професійно-технічних навчальних закладів МОН України

Слайд 9

Мережа професійно-технічних навчальних закладів МОН України

Слайд 10

Мережа професійно-технічних навчальних закладів МОН України Підготовка здійснюється за: 35 видами економічної діяльності, 1300 професіями

Слайд 11

Державне замовлення на підготовку робітничих кадрів в ПТНЗ МОН України

Слайд 12

Державне замовлення на підготовку робітничих кадрів в ПТНЗ МОН України

Слайд 13

Виконання обсягів державного замовлення на підготовку робітничих кадрів в ПТНЗ МОН України

Слайд 14

осіб навчаються у професійно-технічних навчальних закладах зменшення на або на від загального контингенту у порівняні з 2009 роком осіб - замовлення роботодавцями робітників на 2010/2011 навчальний рік Контингент професійно-технічних навчальних закладів

Слайд 15

Контингент навчальних закладів професійно-технічної освіти учнів отримують професію на базі повної загальної середньої освіти учнів навчаються професії, одночасно отримують повну загальну середню освіту В середньому контингент на 1 училище становить учнів, слухачів

Слайд 16

Контингент учнів,слухачів ПТНЗ МОН України

Слайд 17

Навчально-виробничий процес здійснюють педагогічних працівників, з них: викладачі майстри виробничого навчання Педагогічні працівники В середньому на одного викладача припадає 24 учня

Слайд 18

Участь директорів професійно-технічних навчальних закладів у громадсько-державному управлінні : директори або мають почесні звання ; директорів мають наукові ступені ; кожен дев'ятий керівник є депутатом місцевих рад. Керівні кадри професійно-технічної освіти

Слайд 19

інтеграція профтехосвіти у світову систему підготовки робітників; децентралізація управління шляхом делегування додаткових повноважень регіональним органам виконавчої влади; варіативність професійної освіти, що створює умови для вільного вибору форм і методів навчання, навчальних планів, програм, спеціалізації, орієнтованих на кваліфікаційну компетентність; забезпечення нових форм співробітництва освіти, промисловості та бізнесу; Реформування професійно - технічної освіти - 2010

Слайд 20

застосування інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виробничому процесі; забезпечення підготовки якісно нового кадрового потенціалу; створення загальнодержавного законодавчого та інструктивно-методичного супроводу; створення позитивного іміджу професійно-технічної освіти. Реформування професійно - технічної освіти - 2010

Слайд 21

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне