X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
обслеговування нарад форумів конференцій

Завантажити презентацію

обслеговування нарад форумів конференцій

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Організація обслуговування учасників форумів, нарад, конференцій Підготував: студент групи Т-10 Шокот Юрій Міністерство освіти і науки України Львівський інститут економіки і туризму

Слайд 2

Обслуговування учасників форумів, конференцій, нарад, ділових зустрічей, складається з комплексу заходів, спрямованих на повне і всебічне задоволення споживачів у послугах ресторанного господарства, який включає підготовчий період обслуговування і заключний період обслуговування. Учасників з'їздів, форумів, нарад, що мешкають у готелі, забезпечують триразовим харчуванням - сніданком, обідом та вечерею. Обіди і вечері можуть бути організовані в інших ресторанах. Для своєчасної організації харчування адміністрація ресторану має бути заздалегідь повідомлена про терміни і режим роботи з'їзду (конференції та ін.) та чисельності учасників. Визначається час відвідання ресторану, вартість денного раціону і порядок розрахунку. Меню для учасників таких заходів складається заздалегідь і погоджується із замовником. Можуть бути запропоновані варіанти комплексних сніданків, обідів та вечері.

Слайд 3

До обслуговування заходу підготовка починається з моменту надходження розпорядження або офіційного листа від організації-улаштовувача спеціального заходу. Відповідно до отриманого документа приступають до упорядкування плану обслуговування заходу, де уточнюють терміни і режим роботи учасників спеціального заходу, їхня кількість, місце проживання і проведення наради, перелічують підприємства ресторанного господарства, відповідальні за організацію обслуговування за місцем проживання, в обідній час і в період роботи наради.

Слайд 4

При підготуванні до обслуговування узгоджуються з представником замовника всі питання, що стосуються організації обслуговування. Погоджується асортимент буфетної продукції за місцем роботи наради. У закладі, що обслуговує учасників комплексним обідом, представник організації-замовника бере участь в узгодженні меню на період наради, їх кількості, вартості, часу обіду, способу розрахунку (готівковий, безготівковий, із попереднім або наступним розрахунком). У підприємстві ресторанного господарства за місцем проживання (у готелях) погоджується порядок забезпечення учасників заходу сніданками і вечерями.

Слайд 5

Необхідність одночасного обслуговування великої кількості людей, що мають у своєму розпорядженні невеликий відрізок часу, вимагає швидкості і чіткості роботи офіціанта. Тому в ці дні переглядають графік виходу на роботу обслуговуючого персоналу, щоб забезпечити максимальну присутність працівників у період сніданку і обіду.

Слайд 6

Організація харчування за безготівковим розрахунком учасників з’їздів (конференцій) припускає видачу книжок з талонами, розділеними перфоратором на частини: «холодна закуска», «друге блюдо», «гарячий напій», «буфет».

Слайд 7

Оскільки під час обслуговування учасників з’їздів, конференцій і нарад потрібна швидка подача закусок, страв, напоїв, щоб у короткі терміни обслужити одночасно велику кількість відвідувачів, бажано виключити грошові розрахунки з офіціантом. Для прискорення обслуговування служить і такий захід, як попереднє ознайомлення клієнтів з меню сніданків, обідів, вечерь.

Слайд 8

При обслуговуванні за варіантом «буфет» завчасно у вестибюлі і холах установлюють столи, які покривають скатертинами, як для банкету-фуршету. Сервірування залежить від розташування столів і їх виду. Якщо столи встановлені пристінно, то застосовується одностороннє сервірування.

Слайд 9

Якщо столи встановлені по середині приміщення, то застосовується двостороннє сервірування.

Слайд 10

Чайні, кавові столи розташовують ближче до виробничих помешкань.

Слайд 11

Столи з реалізації гарячих сосисок розташовують по краях залу біля стін. На підсобних столах розміщують сосисковарки. Поруч розташовують фуршетні столи для прийняття їжі, виставляють на них безалкогольні напої, спеції, столові набори. При обслуговуванні офіціант кладе на тарілку відварні сосиски, хліб і соління.

Слайд 12

Обслуговування здійснюється таким способом: у порядку самообслуговування відвідувачі підходять до столів-буфетів, вибирають страви, напої, кондитерські й інші вироби і розраховуються з офіціантом-буфетником. Гарячі сосиски варить і відпускає офіціант-буфетник, що обслуговує стіл-буфет з реалізації сосисок. Офіціанти стежать за порядком на столах, забирають використаний посуд, поповнюють столи-буфети продукцією і посудом. Старший офіціант у групі, що обслуговує один стіл, після закінчення роботи здає гроші, інвентар, посуд і столову білизну матеріально відповідальним особам.

Слайд 13

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне