X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Нові медіа – нові потреби аудиторії

Завантажити презентацію

Нові медіа – нові потреби аудиторії

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Нові медіа – нові потреби аудиторії Ніна Кур’ята Школа з нових медіа Інститут розвитку регіональної преси (ІРРП)

Слайд 2

З переходом на “цифру”– як змінилися такі процеси: Копіювання інформації Збереження інформації Передача інформації (фото, відео)?

Слайд 3

З появою Інтернету – як змінилися такі процеси: Користування телефоном Перегляд телепередач Прослуховування радіо Створення аудіо- та відеосюжетів Показ фотографій друзям Читання новин Відгук аудиторії на побачене(почуте)?

Слайд 4

Коли настає дедлайн: В тижневику В щоденній газеті На телебаченні На радіо В Інтернеті?

Слайд 5

Чого хоче користувач? Ширший вибір Більший контроль

Слайд 6

Як поводиться користувач? Близько 30% часу, витраченого на мас-медіа, люди віддають двом або більше медіа одночасно Middletown Media Studies 2 Ball State University

Слайд 7

Багатозадачність: Nielsen и Yahoo:

Слайд 8

Особливості українського Інтернету (gfk) В 2009 році кількість користувачів інтернету зросла на 37%, випередивши зростання кількості комп’ютеризованих сімей (29%). Найшвидше користування збільшувалося в малих містах та серед осіб середнього віку. Лідерами зростання були комунікаційні сервіси інтернету. Ринок доступу до інтернету та інтернет-сервісів зберігає високий потенціал.

Слайд 9

Рост онлайн-аудитории Украины на ноябрь 2009 года по сравнению с ноябрем 2008 года*                           *по данным «gemiusAudience»

Слайд 10

Як українці користуються Інтернет Частота користування: 88% - щодня 10% - кілька разів на тиждень 1% - один раз на тиждень 1% - кілька разів на місяць Місце підключення: 90% - вдома 40% - на роботі 12,6% - у друзів чи родичів 7,7% – нв місці навчання 7,3% - інтернет-кафе

Слайд 11

Як українці користуються Інтернет Географія: Київ та область – 44% Схід – 24% Південь – 16% Захід – 9% Центр – 5% Північ –2%.

Слайд 12

Розподіл Міста з населенням 500 тис і більше - 59% Міста від 100 до 500 тис – 16% Міста до 100 тис – 17% Села -  9%

Слайд 13

Портрет українського користувача від 14 до 24  – 36% від 25 до 34 - 29% від 35 до 44 – 19% Від 45 до 54 – 12% 55+ - 4% Чоловіків – 51%, жінок – 49%.

Слайд 14

Портрет українського користувача 25% - кваліфіковані працівники 24% - школярі і студенти 10% - офісні працівники 9% - топ-менеджмент 5% - робітники 4% - бізробітні 4% - домогосподарки 2% - пенсіонери Gemius проводит исследование интернет-аудитории на основе опроса посетителей 317 сайтов. В исследовании приняли участие 59,07 тысячи пользователей.

Слайд 15

Що шукають українці в Інтернет 52% - доступ до електронної пошти 40% - інформацію про товари та послуги 37% – навчальну інформацію 29% - новини 30% - мультимедіа 29% - соцмережі 18% - чати та сайти знайомств (GFK Ukraine, 2010)

Слайд 16

Як українці використовують Інтернет Соціальні мережі є єдиною метою користування Інтернетом, важливість якої швидко зростає. Порівняно до показника минулого року частка їхніх користувачів зросла майже вдвічі. (GFK Ukraine, 2010)

Слайд 17

Прогнози Said Business School при Оксфордском университете совместно с университетом Oviedo:скоростные потребности потребителя увеличатся до 11,25 Мбит/сек для download и 5 Мбит/сек - upload. Потребление будет расти главным образом благодаря увеличению видео-трафика. Cisco: потребление трафика будет расти благодаря альтернативным видео-услугам – потоковому видео в интернете (Youtube, например).  Киевстар:потребление трафика вырастет за счет увеличения количества подключенных устройств в одной квартире (на одно домохозяйство – 2,5абонента). Росту потребления трафика поспособствует появление многозадачности у пользователей (телевизор+Интернет+СМС)

Слайд 18

Факты о социальных медиа

Слайд 19

Факты о социальных медиа • Социальные сети и блоги - четвертый по популярности сервис Интернета. Эти сервисы более популярны, чем электронная почта. В данный момент 67% интернет-пользователей посещают сайты различных онлайновых сообществ, а 10% всего онлайнового времени проводят на сайтах социальных медиа.

Слайд 20

Слайд 21

• Если бы Facebook был страной, то это была бы четвертое по количеству населения государство в мире - больше чем Бразилия, Россия или Япония. • Радио понадобилось 38 лет, чтобы завоевать аудиторию в 50 млн слушателей. Телевидение достигло того же показателя за 13 лет, а Интернет - за 4 года. Менее чем за девять месяцев аудитория Facebook превысила 100 млн пользователей.

Слайд 22

Слайд 23

Twitter Число зарегистрированных пользователей Twitter превысило население России: теперь аудитория самого популярного сервиса микроблогов составляет более 145 миллионов человек, сообщил в официальном блоге Twitter глава сервиса Эван Уильямс (Evan Williams).

Слайд 24

Слайд 25

Wikipedia • Количество статей в «Википедии» в настоящее время насчитывает более 13 млн, они написаны на более чем 260 различных языках. Аудитория этого сайта - свыше 60 млн уникальных пользователей в месяц.

Слайд 26

YouTube

Слайд 27

• Предполагается, что YouTube может отображать одновременно более 75 млрд видеопотоков, которые смогут просмотреть около 375 млн уникальных посетителей в этом году. 09)

Слайд 28

Що ми отримуємо від нових медіа? Інформацію Доступність на зручному носії в зручний час Індивідуальні налаштування Індивідуалізацію реклами

Слайд 29

Що ми отримуємо від нових медіа? Можливіть дати відгук Можливість отримати відповідь Можливість додати власну інформацію ...

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне