X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Методичне об’єднання вчителів початкових класів

Завантажити презентацію

Методичне об’єднання вчителів початкових класів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Методичне об’єднання вчителів початкових класів Радіонівської СЗШ

Слайд 2

МО Вчителів початкових класів Науково-методична проблемаМО: “ Використання інноваційних форм та креативних методів у навчанні і вихованні учнів початкових класів ” Коваленко І.М Ремінська В.О. Мікуляк Л.П. Качмар Ю.С. Фуголь В.Б. Онищенко С.А.

Слайд 3

Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити. Старший вчитель 1 Відмінник освіти 1 Спеціаліст 2 Спеціаліст Вищої категорії ” 3 “ спеціаліст 2 категорії “ 1 6 вчителів початкових класів 2 1 Робота вчителів початкових класів; - творчі групи; школа молодого вчителя; - групові консультації; - взаємо відвідування уроків молодими вчителями; - відвідування уроків досвідчених колег, педагогів наставників. 4 3

Слайд 4

5 Така дісталась вже нам робота, Є в ній і радість, є і турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Коваленко Ірина Миколаївна

Слайд 5

Освіта Щоб уникати помилок, треба набиратися досвіду, щоб набиратися досвіду, треба робити помилки. вища 23 роки Спеціаліст “Вищої категорії” Стаж роботи Кваліфікаційна категорія Вчитель початкових класів Посада

Слайд 6

Це перше покоління, яке виросте серед цифрових комунікаційних засобів. Дон Тапскот Учитель Учень Розвиток творчих здібностей та природніх задатків учнів початкових класів мультимедійними засобами навчання ПРОБЛЕМА

Слайд 7

Педагогічна модель розвитку творчих здібностей учнів початкових класів Інтенсивний розвиток розумових і творчих здібностей дітей, формування у них різних видів пізнавальної діяльності, накопиченої в соціальному досвіді людства Педагогічні умови розвитку творчих здібностей і природніх задатків учнів початкових класів Мультимедійні презентації Електронні підручники, комп’ютерні програми Руханки під музику Розробка змісту процесу навчання, орієнтованого на творчий розвиток учнів Використання сучасних педагогічних технологій Співпраця вчителя і учнів Дотримання психологічно- комфортної атмосфери Керування розвитком творчих здібностей учнів початкових класів Результат: підвищення рівня розвитку творчих здібностей та природніх задатків

Слайд 8

ж Коваленко Ірина Миколаївна Працювати на учня; Доброта + суворість + справедливість = позитивний результат; Вчити дітей самостійності, відповідальності, самоконтролю; Прислухатися до думки учня; Не нав'язувати своїх ідей; Вчити своїми вчинками, діями, справами; Виховний потенціал не в самому виховному заході, а в процесі підготовки до нього, бо саме тут розвивається особистість; Відкидаю поняття “не хочу”, “не вмію”, “не знаю” – вчу цьому дітей. Стиль роботи

Слайд 9

Творче кредо: “ Найдорожча в світі цінність – дитина, а спілкування з нею – то найбільша насолода ” Життєве кредо: “ Діяти так, як велить серце ” Фуголь Валентина Борисівна “ Стимулювання креативності молодих школярів як необхідної умови формування життєвих компетентностей ” Головна мета: Стимулювання загальної креативності учнів, особистісне зростання та розвиток їх творчого потенціалу Девіз: “Щоб діти навчилися думати, вони насамперед повинні навчитися придумувати”

Слайд 10

Етапи роботи над проблемою (1 клас) Визначення початкового рівня креативності дітей: Спостереження за учнями Робота з батьками Анкетування, тестування Передбачає розвиток наочно-дійового мислення І етап Організаційний (2 клас) Розвиток креативності учнів на уроках та в поза- класний час Передбачає розвиток причинного мислення ІІ етап Моделюючий ІІІ етап Креативний (3 клас) Формування вміння передбачати наслідки взаємодій об'єктів і явищ, встановлення причинно-наслідкових відносин Передбачає розвиток нестандартного мислення (4 клас) Використання проблемних ситуацій високого ступеня невизначеності, узагальнення набутого досвіду Спрямований на розвиток еврестичного мислення Передбачає вироблення в учнів трьох параметрів креативності: швидкість, гнучкість, оригінальність IV етап Підсумковий Період узагальнення напрацьованих матеріалів Очікувані результати Підготовчий І етап Організаційний Активізація творчого потенціалу учнів Залучення дітей до творчої діяльності Зростання рівня творчої компетентності молодшого школяра

Слайд 11

Загін “Сонечко” Наш девіз: Ми маленькі сонечка – України сини й донечки. Будем все старанно вчити, Веселитись і дружити. Рідну мову шанувати, Україну прославляти. Вихованці третього класу Ключові компетентності молодшого школяра Вміння вчитись Створення сприятливого середовища для розвитку творчої особистості Загально- културна Здоров’я- зберігаюча Громадянська Соціальна Поєднання навчально-виховного процесу і позанавчальної освіти Комплексне здійснення виховних завдань Залучення батьків до спільної діяльності Розширення світогляду Розвиток самодіяльності учнів Зайнятість дітей в позаурочний час Підприємницька ІКТ

Слайд 12

Онищенко Св ітлана Анатоліївна Вчитель початкових класів Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії стаж педагогічної роботи 22 роки   Творче кредо: “ Знання—це скарб, йому ціни не зложиш. Визбируй же його, де тільки можеш!” Рудакі   Особистісно орієнтований підхід до навчання в початковій школі”   заохочення прагнення учня знаходити свій спосіб роботи , аналізувати способи роботи інших учнів, вибирати й застосовувати більш раціональні створення педагогічних ситуацій спілкування на уроці, що дають змогу кожному учневі виявити ініціативу, самостійність, вибірковість оцінювання діяльності учня не тільки за кінцевим результатом (правильно – неправильно), а й за процесом його досягнення використання під час уроку дидактичного матеріалу, який дає змогу учневі вибрати найбільш значущі для нього вид та форму навчального змісту стимулювання учнів до ви-словлювання , використання різних способів виконання завдань, без будь якого остраху помилитись чи да-ти неправильну відповідь створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу використання різноманітних форм і методів організації навчальної діяльності Особистісно орієнтоване навчання

Слайд 13

Слайд 14

Ремінська Вікторія олександрівна Розвиток діалогічного мовлення в початковій школі Уроки-лекції Уроки-подорожі Практичні заняття Основні форми та методи моєї роботи

Слайд 15

Наш дружній 3 клас

Слайд 16

Бібліотекар Радіонівської СЗШ Мікуляк Лариса Петрівна Для мене книги – світло дня , Для мене книги – зорі ночі…. Моя сім'я, моя рідня, Мій розум, серце моє, очі… Без книги я не проживу Вже , як без вирію лелека Я і крізь вічність оживу В отім святім – бібліотека … Проблема: Оновлення і удосконалення роботи бібліотеки з використанням нових технологій

Слайд 17

Качмар Юлія Сергіївна Дата народження: 27 липня 1985 року. Освіта: вища Закінчила у 2008 році Криворізький державний педагогічний університет за спеціальністю «Початкове навчання» Професія: вчитель початкових класів Місце роботи: Радіонівсько середня загальноосвітня школа Стаж роботи: 6 років Категорія: ІІ Курси підвищення кваліфікації пройшла в 2010 році.

Слайд 18

Проблема, над якою працюю: “РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ КАЗКИ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ”

Слайд 19

Вчитель початкових класів Працюючи над проблемою, я намагаюся використовувати інноваційні підходи, комп‘ютерні технології, але не забувати про диво на яке чекають учні кожного уроку. Систематично проводжу уроки-зустрічі, подорожі, ставимо п’єси-казки та ін.

Слайд 20

ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ 2006 – 2012 р. р.

Слайд 21

Дякуємо за увагу!!!

Слайд 22

ЮНІ КОЗАКИ КОЗАЦЬКОМУ РОДУ НЕМА ПЕРЕВОДУ

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне