X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Майстер-клас

Завантажити презентацію

Майстер-клас

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Учителя початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів №17 Дзержинської міської ради Семенець Любові Миколаївни з проблеми: “Навчальна гра в початковій школі”

Слайд 2

Знайомство Це я – учитель початкових класів ЗОШ І-ІІІ ступенів №17 Семенець Любов Миколаївна

Слайд 3

Слайд 4

Слайд 5

Проблема, над якою працюю: Навчальна гра у початковій школі

Слайд 6

«Гра має важливе значення в житті дитини… Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі.» А.С.Макаренко

Слайд 7

Працюючи над темою «Розвиток творчих здібностей», дійшла висновку: Найефективніший спосіб навчити дитину мислити творчо – є гра, особливо гра навчально-розвивальна.

Слайд 8

Що ж таке навчальна гра? Навчальна гра – це гра, де ігровий процес супроводжується засвоєнням гравцями змісту навчання. Це – гра за змістом, навчання за формою.

Слайд 9

Мета 1. Яка саме навчальна діяльність вважається ігровою формою навчання? 2. Яку саме роль відіграє гра у навчанні дітей шестирічного віку? 3. Чи можна за допомогою гри зробити серйозне заняття для дитини цікавим? 4. Яка роль належить грі у житті та розвитку дітей молодшого шкільного віку? 5. Яким психолого-педагогічним умовам повинні відповідати навчальні ігри? 6. Яка ігрова позиція ведучого? 7. Як підготуватись до уроку, який містить навчальну гру?

Слайд 10

Структура навчальних ігор Ігровий задум Правила Ігрові дії Пізнавальний зміст Обладнання Результат

Слайд 11

Класифікація ігор

Слайд 12

Слайд 13

Слайд 14

Залежно від мети уроку, ігри бувають: Навчально-пізнавальні Контролюючі Узагальнюючі

Слайд 15

інтелектуальні творчі рухливі Сюжетно-рольові Будівельно-конструктивні Ігри-драматизації дидактичні Загальноприйнята класифікація

Слайд 16

Слайд 17

Що зроблено: Складено і реалізується план самоосвіти; Пройдено курси підвищення кваліфікації на базі Донецького облІППО; Зібрано літературу з теми “Навчальна гра в початковій школі” і опрацьовано її; Апробовано на практиці всі види навчальних ігор “дидактичні, творчі, рухливі, інтелектуальні”; Систематично проводилась діагностика вивчення рівня знань, умінь, здібностей, інтересів учнів; Зібрано та виготовлено дидактичний матеріал для індивідуальної, групової роботи та роботи в парах; Розміщено на сайті Дзержинського міського відділу освіти, методичного кабінету (dzns.ucoz.ru) розробку «Свято Букваря», “Методичні рекомендації щодо організації навчальної гри у початковій школі” з метою передачі досвіду; Створена таблиця-гра “Навчайлик”.

Слайд 18

Діагностика інтересів учнів до предметів

Слайд 19

З учнівських творів Я вважаю, що вчитися – це класно! Холодова Милана Мені подобається математика, бо я обожнюю задачі і працювати у парах. Люблю ігри, де треба змагатися. Боровський Олександр Я вважаю, що в школі весело! Коцубанова Ганна Мені подобається урок математики, тому що в ньому багато прикладів і задач. В ігри я люблю грати після уроку. Семенов Михайло Мені подобається урок читання, тому що там не писати, а читати. Харченко Аліна Мені дуже подобається фізкультура, тому що там зарядка, розваги, можна пограти в футбол. Герман Артур Мені подобаються ігри, де треба змагатися, колективно виконувати одну роботу, вчити товариша. Кочуменко Дмитро Мені подобається бути учасником гри. Черемісов Данило Мені подобається на уроці математики самостійна робота Петрова Вікторія Мені подобається працювати в парах і групах, тому що ми, як вчителі! Федосєєва Анастасія Я вважаю, що і на уроках треба грати. Сосєдко Аліна Мені подобається урок української мови. Я люблю писати, змагатися. Касьяненко Анастасія Мені подобається працювати в парах. Я люблю розмовляти! Мені подобається пояснювати своїй подрузі або другові та відповідати на різні питання. Тахтарова Анна

Слайд 20

Над чим працюю:

Слайд 21

У перспективі: Виготовити набори карток для інтерактивної дидактичної гри “Лото”, що можна використовувати на уроках читання у 4 класі під час підсумкових уроків; Скласти зошит з математики за аналогією Л.М.Талько “Зошит з математики”, але до підручника Богдановича, який включатиме пізнавальний, розвивальний, ігровий матеріал.

Слайд 22

Слайд 23

Слайд 24

Слайд 25

Слайд 26

Грати на уроці – це цікаво

Слайд 27

Аналіз навчальних досягнень за 1-й та 2-й клас

Слайд 28

Результати

Слайд 29

Граємо в рухливі ігри за правилами

Слайд 30

Будівельно-конструктивні ігри Наш улюблений урок – труд Наша колективна робота: “Вулиця селища”

Слайд 31

Рольова гра сюжет роль дія ігрове правило Елементи гри:

Слайд 32

Мій “коник” – гра-драматизація “Казка – це активна естетична творчість, що охоплює всі сфери духовного життя людини – її розум, почуття, уяву, волю. Вона починається уже з розповіді, вищий етап її - інсценізування” В.О.Сухомлинський

Слайд 33

Інсценізація казки “Лисичка і журавель” Інсценізація на уроці розвиває виразне мовлення, мислення, пам’ять, творчі здібності. Урок стає цікавим.

Слайд 34

Слайд 35

Результати Грамоти дітей за перемогу в шкільних та міських конкурсах читців

Слайд 36

Слайд 37

Слайд 38

Листи першій учительці

Слайд 39

Слайд 40

Ребуси Кросворди, сканворди, чайнворди Ігри на шаховій дошці Головоломки Конкурси знавців-ерудитів

Слайд 41

Математична Гра з фіксованими правилами Практична Інтелектуальна Гра-конкурс знавців

Слайд 42

Мета уроку: Закріпити знання з теми “Множення 7 та ділення на число 7”; Вдосконавлювати і розширювати коло знань; Розвивати розумові здібності, сприяти активізації пізнавальних інтересів через гру; Формувати мовленнєву і комунікативну компетентності; Зробити процес навчання привабливим, підтримувати інтерес до знань; Виховувати дружні, товариські стосунки під час гри.

Слайд 43

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне