X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
“Лідери освітніх ініціатив”

Завантажити презентацію

“Лідери освітніх ініціатив”

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Міжнародний (українсько-польський) освітній проект “Лідери освітніх ініціатив” З досвіду роботи Ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 1 Ніжинської міської ради Чернігівської області

Слайд 2

Проект самооцінювання на тему: Формування читацьких компетенцій учнів 5 класу

Слайд 3

Мета оцінювання: вивчити чинники, які впливають на формування читацьких компетенцій учнів 5 класу. Предмет дослідження: читацькі компетенції учнів п'ятого класу. Об'єкт дослідження: процес формування читацьких компетенцій учнів 5 класу. Методи: аналіз документації, спостереження, анкетування, бесіда, інтерв’ю, тестування, проведення психодіагностик. Вибірка: учні 5 класу, учителі, батьки

Слайд 4

Період збору даних – вересень-листопад 2011 року Період аналізу даних (узагальнення і систематизація): листопад 2011 року Перспектива: покращення результатів якості читання школярів школи І та ІІ ступеня, створення навчально-методичного комплексу для формування читацьких компетенцій школярів, виховання естетично розвиненого читача. Цільова група самооцінювання: педагогічний колектив школи, психолог.

Слайд 5

Проект самооцінювання Ключові питання Критерії якості освіти Методи Вибірка Термін збору (аналізу) даних. Відповідальні Чи забезпечує навчальний план ефективн. вивчення гуманітарних предметів? Відповідн. навчальної програми державн. стандарту. Наявність у навчальн. плані курсів, гуртків, які сприяли б розвитку читацьких компетенцій школярів Аналіз документ., анкетув. батьків та учнів, інтерв'ю, співбесіди. Учні 5 класу, батьки Збір даних: вересень Відповід.: Івасенко Т.М., Стрижак А.М., Євтушенко О.О.

Слайд 6

Який рівень розвитку пам'яті, уваги учнів 5 класу? Розвиток уваги та пам'яті учнів школи ІІ ступеня Анкетування, спостереж., психодіагностика Учні 5 класу Термін: листопад-грудень, 2011 Відп.: Міщенко Ю.З. Який темпераметр мають пятикласн.? Сворення умов для психол. комфорту в адаптац. період Анкетування, спостереж., психодіагностика Учні 5 класу Термін: листопад-грудень, 2011 Відп.: Міщенко Ю.З., Зеленкова І.М. ОсвІтній рівень батьків даного класу? Тісна співпраця з батьками, просвітн. робота Анкетування, спостереж., психодіагностика Батьки Термін: листопад-грудень,2011 Відп.: Міщенко Ю.З., Євтушенко О.О. Читацькі інтереси учнів та їх батьків? Вміння орієнтуват. Літ просторі. Формування літерат – естетичнн смаків Анкетування, спостереж., психодіагностика Учні та батьки Термін: лист.-грудень, 2011 Відп.: Чепела О.М. Івасенко Т.М.

Слайд 7

Напрямки проведення дослідження: Аналіз навчального плану та навчальних програм, які використовуються у п'ятому класі. Вивчення переліку курсів та курсів за вибором, які пропонуються для вивчення у п'ятому класі. Рівень розвитку пам'яті, уваги, логічного мислення, темпераменту п'ятикласників. Аналіз освітнього рівня батьків. Вивчення читацьких інтересів батьків та учнів. Моніторинг якості читання учнів п'ятого класу.

Слайд 8

Моніторинг темпу читання

Слайд 9

Результати методики “Таблиці Шульта” (увага)

Слайд 10

Результати методики Равена (логічне мислення)

Слайд 11

Результати опитування Айзенка (темперамент)

Слайд 12

Пам’ять

Слайд 13

Освітній рівень батьків

Слайд 14

Читацькі інтереси учнів та батьків

Слайд 15

Результати досліджень Темп читання – достатній. Увага – середній рівень Логічне мислення – низький рівень Темперамент - екстраверти Пам’ять – переважає образна Освітній рівень батьків – більшість мають середню спеціальну освіту. Читацькі інтереси - майже не відвідують бібліотек, і учні, і батьки мало цікавляться науково-популярною літературою. Серед улюблених книжок учнів переважають казки, батьків – публіцистичні (газета), детективи, “легкі” романи.

Слайд 16

Висновки та методичні рекомендації Учні п'ятого класу мають високий та достатній рівень швидкості читання, що свідчить про результативну методику оволодіння навичками читання мол. школярів. За результатами досліджень виявлено середній рівень розвитку читацьких компетенцій учнів 5 класу. У навчальному плані на 2012-2013 н.р. передбачити години для проведення факультативів, курсів, гуртків, які б допомагали розвитку читацьких інтересів школярів. Активізувати діяльність шкільної бібліотеки (проведення конкурсів, бібліотечних уроків, позакласних заходів тощо) з метою виховання естетично розвиненого читача. Педагогічним працівникам орієнтувати технології навчання і виховання не лише на забезпечення учнів системою ґрунтовних знань, а й через художнє слово формувати особистість, розбудити та підтримувати внутрішнє прагнення учнів до гармонійного й повнокровного життя.

Слайд 17

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне