X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Комунальний вищий навчальний заклад«Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради 

Завантажити презентацію

Комунальний вищий навчальний заклад«Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради 

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради  

Слайд 2

Науково-методичний відділ управління ЗНЗ   Науково-методична лабораторія управління загальноосвітніми навчальними закладами Науково - методична лабораторія національних меншин Науково-методична лабораторія інноваційної діяльності та роботи з обдарованою молоддю Науково-методична лабораторія курсової перепідготовки Робота відділу спрямована на реалізацію загально вузівської науково-дослідної теми «Теоретико – методологічні основи вдосконалення системи освіти та поліпшення її кадрового забезпечення».

Слайд 3

Визначаючи підготовку професійно-мобільних педагогів в умовах формування загальноєвропейського освітнього простору пріоритетним завданням теорії і практики педагогічної освіти, навчальні заклади області з 2008 р. опрацьовують науково-методичну проблему «Професійна мобільність вчителя в контексті Болонського процесу». Стратегічною метою визначено: створення моделі відкритої регіональної системи освіти – конкурентноспроможної, динамічної, здатної до постійного оновлення.

Слайд 4

Вирішення визначеної проблеми здійснюється за аспектами: 2008-2009 н.р. Формування професійної та особистісної мобільності педагога та учня. Мета етапу: Розвиток у суб’єктів освітнього простору нового способу мислення та здатності адаптуватися до змін у суспільстві. 2009-2010 н.р. Розвиток інноваційного мислення вчителя як умова його професійної компетентності. Мета етапу: Створення професійно-мобільних кадрів в умовах сучасного освітнього закладу. 2010-2011 н.р. Забезпечення мобільності вчителя та учня шляхом інформаційних та комунікаційних компетенцій. Мета етапу: Створення освітнього поля навчального закладу на основі інформаційних технологій. 2011-2012 н.р. Інтердисциплінарний підхід як механізм розвитку горизонтальної мобільності педагога. Мета етапу: Забезпечення інтеграції перспективного досвіду в освітньому закладі. 2012-2013 н.р. Проектування педагогічного простору для стимулювання внутрішньої і зовнішньої мобільності учасників навчально-виховного процесу. Мета етапу: Узагальнення та адаптація набутого досвіду роботи.

Слайд 5

Керівники ЗНЗ Завідувачі та методисти Р(М)МК Науково-методична лабораторія управління ЗНЗ Завідувач – Кузьміч Тетяна Олександрівна удосконалення управлінської майстерності шляхом поширення інноваційних форм і методів роботи впровадження перспективного педагогічного досвіду в роботу ЗНЗ науково - методичний супровід освітнього процесу вивчення та систематизація управлінських напрацювань соціально-психологічна підтримка керівників ЗНЗ та педагогів модернізація навчально-виховного процесу Основні напрями роботи

Слайд 6

Слайд 7

Школа педагогічного досвіду Школа сучасних освітніх технологій Школа соціального партнерства Школа професійної кар`єри Школа – соціокультурний центр села Школа громадянського становлення Школа здоров`я Школа успіху

Слайд 8

«Формування інформаційно-комунікаційних компетенцій адміністраторів ЗНЗ» Мета: підвищення ефективності роботи директора та заступника директора з НВР шляхом впровадження в управлінську діяльність інформаційно- комунікаційних технологій

Слайд 9

  Кабінет з координації роботи районних (міських) методичних служб Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (досвід створення освітніх округів) Школа майбутнього (м. Ялта), (досвід з індивідуально-профільного навчання) Державний освітній заклад Центр освіти №1296 (м. Москва, Росія), (досвід роботи з обдарованими учнями) Регіональний центр якості освіти та інформаційних технологій (м. Санкт-Петербург, Росія), (досвід з упровадження в управлінську діяльність автоматизованих інформаційних систем) Ліцей інформаційно-комунікаційних технологій №590 (м. Санкт-Петербург, Росія), (досвід державно-громадського управління ЗНЗ) Загальноосвітня школа № 70 (м. Мінськ, Бєлорусь), (досвід створення ресурсних центрів) Приватна гімназія «Maksima» (м. Рига, Латвія), (досвід організації полікультурного простору школи)

Слайд 10

Науково – методична лабораторія інноваційної роботи та роботи з обдарованими дітьми Завідувач - Сургаєва Вікторія Валеріївна Основні напрями роботи Навчальна діяльність – опанування сучасних методів і прийомів роботи з обдарованими дітьми, створення умов для спільної роботи учнів з науковцями ВНЗ, професійними дослідниками. Методична діяльність – систематична методична допомога педагогічним кадрам в реалізації актуальних завдань розвитку, вдосконалення професійної майстерності та швидкої адаптації в умовах, що постійно змінюються. Наукова діяльність – упровадження в практику роботи освітніх закладів інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду. Організаційна діяльність – упровадження освітніх інновацій шляхом здійснення експериментальної роботи в навчальних закладах області. Забезпечення участі талановитих дітей у районних, міських, обласних всеукраїнських предметних олімпіадах. конкурсах

Слайд 11

Слайд 12

Всеукраїнський - 13 Обласний - 26 Регіональний - 31 МОНмолодьспорт України - 5 Інститут педагогіки НАПН України - 1 Фундаментальні - 7 Локальні - 19 Міські - 13 Районні - 18 Р І В Н І Університет менеджменту освіти НАПН України - 7 Науково-дослідна робота (експериментальні навчальні заклади)

Слайд 13

Основні напрями діяльності : організаційне забезпечення післядипломної освіти педпрацівників області, координування навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації згідно з розподілом потоків; співпраця з відділами (управліннями) освіти, рай(міськ)-методкабінетами, науково-методичними лабораторіями академії щодо організації та проведення курсів підвищення кваліфікації, науковими, методичними установами і організаціями з питань підготовки програмного забезпечення навчального процесу; надання науково-методичних консультацій районним, міським методичним службам, слухачам курсів підвищення кваліфікації, іншим педагогічним категоріям щодо організації та переведення курсів підвищення кваліфікації; забезпечення виконання навчально-тематичного плану курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів області; контроль за оформленням та веденням курсової документації. Науково-методична лабораторія курсової перепідготовки Завідувач – Трубичина Ніла Володимирівна

Слайд 14

Навчальний процес здійснюється за 74 навчальними планами та навчально-тематичними програмами, 17 авторськими програмами підвищення кваліфікації педагогічних працівників Навчальний план модулі соціально - гуманітарний (10%) діагностико - аналітичний (10%) професійний (80%)   Форми навчання: очна, індивідуальна.     З травня 2008 року академія входить до проекту Світового банку щодо запровадження кредитно – модульної системи навчання в післядипломній освіті.

Слайд 15

За даними Головного управління юстиції в області зареєстровано 37 громадських організацій національних меншин, з яких мають статус: обласних – 17, районних – 9, міських – 11 Науково - методична лабораторія національних меншин Завідувач – Чабаненко Валентина Олександрівна

Слайд 16

Польське товариство “Полонія” Ассирійська асоціація “Ніневія” Товариство німців “Відергебург” Товариство російської культури “Русь” Конгрес азербайджанців Молодіжне товариство корейської культури “Юність” Об’єднання “Німецька молодь в Україні” Центр кримських татарів “Бирлик” Центр турків-месхетинців “Дхалцихе” Обласна вірменська община “Урарту” Херсонська міська вірменська община “Урарту” Громадська організація “Херсонські в’єтнамці” Високопільський центр німецької культури Генічеська районна громадська організація “Хайрієт” Громадський центр білоруської культури Грецьке товариство “Елада” Херсонське міське товариство єврейської культури Скадовське міське грецьке товариство Товариство циган Херсонський центр російської культури Херсонський міський центр німецької культури Російський культурний центр Херсонська міська організація “Товариство в’єтнамців” Руська національна громада “Русичъ” Новокаховське об’єднання болгарських громад “Другаря” Новокаховський міський центр німецької культури Генічеська міська вірменська община “Урарту” КВНЗ “Херсонська академія неперервної освіти”

Слайд 17

Всього російську мову вивчають 65259 учнів (29 шкіл) Мова національних меншин, що вивчається Навчальний заклад Прізвище, і м’я, по батькові директора Іврит Недержавне навчально-виховне об'єднання "Хабад" Левін Ігор Ілліч Кримсько татарська Новоолексіївська загальноосвітня школа № 1 Генічеського району Люманов Лєнур Ісмаїлович Польська Німецька Грецька Загальноосвітня школа I – II ступенів №16 із вивченням мов національних меншин Херсонської міської ради Макова Наталія Юріївна

Слайд 18

Загальноосвітня школа I – II ступенів №16 із вивченням мов національних меншин Херсонської міської ради Новоолексіївська загальноосвітня школа № 1 Генічеського району Недержавне навчально-виховне об'єднання "Хабад"

Слайд 19

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне