X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Кільцевий автоспорт

Завантажити презентацію

Кільцевий автоспорт

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Кільцевий автоспорт МОНОКЛАС

Слайд 2

Зміст Пропозиція Інформація Рекламна підтримка Висновки

Слайд 3

Пропозиція КМАМК, пропонує Вам взяти участь в програмі будівництва автомобілів монокласу. У разі вибору Вами конкретного спонсорського пакету – ми надамо детальний технічний опис всіх площ зі схемою їх розміщення і умовною статистикою контактів. Крім того, ми завжди готові обговорити з Вами опціональні зміни в структурі розміщення площ під час етапів і питання присутності Ваших рекламних матеріалів на інших заходах, які проводить КМАМК. Ми впевнені, що наша співпраця, не тільки підтримає розвиток національного автоспорту, але і стане новим інструментом в подальшому зміцненні позицій Вашого бізнесу. З повагою С. Д. Малик

Слайд 4

Інформація Монокубок, як вид автомобільних змагань оптимально підходить для нашої країни, де фінансовий стан команд і окремих спортсменів разюче відрізняється. Монокубок надає рівні умови для участі всім спортсменам. По-перше, всі вони виступають на однакових автомобілях, і тому результати залежать тільки від особистої майстерності та фортуни. По-друге, участь вартує відносно недорого. По-третє, Монокубок відкритий для непрофесійних пілотів і надає їм можливість реалізувати свої гоночні амбіції. І, наостанок, Монокубок – нове, яскраве видовище для глядачів.

Слайд 5

Інформація Проведення Монокубка можливе у разі наявності певної кількості ідентичних спортивних автомобілів – монокласу.

Слайд 6

Інформація Київський міський автомотоклуб розпочав будівництво монокласу на базі автомобіля Honda Civic - надійного, потужного, стильного, безпечного та надзвичайно швидкого автомобіля.

Слайд 7

Інформація Вибір базового автомобіля Honda Civic невипадковий. В 2005 році президент Київського міського автомотоклубу Сергій Малик на цьому автомобілі став Чемпіоном України з кільцевих перегонів.

Слайд 8

Інформація Автомобілі марки HONDA CIVIC з мотором В16А(А2), та кузовом EG, піддаються кардинальній перебудові. За проектом змінена аеродинаміка, встановлюються всі елементи безпеки.

Слайд 9

Інформація Перші ескізи, та виготовлення матриць.

Слайд 10

Інформація Виготовлення карбонових елементів кузова.

Слайд 11

Інформація Підсилення та обробка зварних швів кузова. Встановлення каркасу безпеки.

Слайд 12

Інформація Фінальна зборка автомобіля.

Слайд 13

Інформація Елементи безпеки (каркас, замки, система пожежогасіння, вимикач маси та ін.) відповідають вимогам регламентуючих документів Міжнародної автомобільної федерації (FIA).

Слайд 14

Інформація Автомобілі монокласу мають наступну комплектацію: Колінвал, поршні, шатуни, розподільчі вали та їх шестерні, клапанні пружини та тарілочки, Ремінь ГРМ, впускний та випускний колектори, впуск, диск зчеплення та комплект підвіски від виробника спортивних комплектуючих - TODA RACING; клапани supertechperformance, вихлоп MAGNAFLOW, компьютер HONDATA, інжектора RC ENGINEERING, гальма WILLWOOD, Комплект приводів SPEED & PERFORMANCE, Елементи підвіски DIL, паливний бак, бензонасоси та датчик рівня палива ATL та ін.

Слайд 15

Інформація Результат плідної праці. Перший автомобіль монокласу вже викликає захоплення у поціновувачів спортивних авто та, власне, спортсменів.

Слайд 16

Інформація В планах ініціаторів першого в Україні монокласу - побудова 15 автомобілів.

Слайд 17

Інформація Орієнтовна схематика розміщення рекламних площ на автомобілі.

Слайд 18

Інформація Орієнтовна схематика розміщення рекламних площ на комбінезоні гонщика.

Слайд 19

Рекламна підтримка Протягом дванадцяти років Київський міський автомотоклуб (КМАМК) провадить діяльність у сфері автомобільного спорту, а профільною дисципліною є змагання з кільцевих гонок. За цей час КМАМК улаштував понад 200 змагань різного рівня, презентацій, акцій та ін. Завдяки співпраці з провідними засобами масової інформації партнери та спонсори КМАМКа стали відомі не тільки в Україні але, й за її межами.

Слайд 20

Рекламна підтримка Графік1. Динаміка росту кількості публікацій та загальних тиражів видань, що висвітлювали автоспортивні події, проведені КМАМКом за період існування

Слайд 21

Рекламна підтримка Друковані ЗМІ Тематику автоспорту в Україні на постійній основі висвітлюють понад 15 спеціалізованих автомобільних видань. Знані та відомі журналісти ведуть постійні авто спортивні рубрики. На даний час, аналізуючи ситуацію на ринку мас-медіа, можна стверджувати, що період становлення ще продовжується – з’являються нові автомобільні видання , а ті, що не витримали конкуренції зникають. Лідером серед автомобільних ЗМІ вже декілька років поспіль вважається тижневик «Автоцентр» з накладом в межах 140-190 тис. примірників, регулярно доходять до читача журнали «AutoBild» (наклад 42тис.), «За рулем Украина» (21тис.), «Автодорога» (21тис.). Київський міський автомотоклуб тісно співпрацює з багатьма ЗМІ, як спеціалізованими так і суспільно-політичними та розважальними. У вищеназваних спеціалізованих автомобільних виданнях висвітлення заходів, проведених КМАМКом, регулярне, бо підкріплене контрактами. Зокрема, наприклад, тижневик «Автоцентр» у 2005 році опублікував 19 матеріалів про спортивні події організовані КМАМКом, а це майже 3,5млн. примірників, які потрапили до читачів.

Слайд 22

Рекламна підтримка З іншого боку публікації про автоспорт в загальномасових виданнях слугують залученню до когорти вболівальників багатьох людей їхньої читацької аудиторії. Скажімо, про кожне змагання і акцію, проведені КМАМКом в цьому сезоні, дуже цікаві матеріали друкувала газета «Хрещатик». Не залишилася осторонь автоспорту «Україна молода», “Газета по-українськи” та інші газети. Популярні глянцеві журнали, та їх своєрідна форма подачі матеріалу приваблюють значну частину чоловічого населення України. До речі, відомо, що глянцеві журнали – преса пролонгованої дії, їх передають почитати друзям, колегам по роботі, підшивають та перечитують згодом.

Слайд 23

Рекламна підтримка Графік2. Динаміка залучення нових ЗМІ до висвітлення автоспортивних подій, проведених КМАМКом за 10 років свого існування

Слайд 24

Рекламна підтримка Нижче наведено далеко неповний перелік друкованих ЗМІ, що співпрацюють з КМАМКом: Газети: «Голос України», «Вечерние Вести», «Українська газета», «Правда України», «День», «Спортивна газета», «Мегаполіс», «Автомир плюс», «АвтоПрофи», «АвтоФотоПродажа», «Комерсантъ», «Сейчас», «Україна молода», «Рабочая», «Молодь України», «Хрещатик», «Рівненська газета», «Рівне вечірнє», «Провінційна газета», «ОГО», «Lietuvos Zinios», «Скринька», «Вечірній Київ», «По-киевски», «Столиця», «Столичка», «2000», «Сегодня», «Правда Украины» .

Слайд 25

Рекламна підтримка Журнали «Автоцентр», «Вся неделя», «Дорога-авто», «АвтоМир», «Космоледі», «Наш досуг», «Мой спорт», «Motor news», «AutoBild», «X-life», «Драйв», «Укравтоконтинент», «За рулем Україна», «Волонтер», «UA SERVISЕ», «Перевізник», «Повний бак», «ТНК», «Fashion Drive». “Коммерческие автомобили”, “Спецтехника”, “Автоперевозчик”, „Интерсоциум”, «Політика. Право. Життя», «Промышленное обозрение», «Автозвук», «Экономический вестник», «Именем закона», «Вокруг Света», «Trivium motors» та ін.

Слайд 26

Рекламна підтримка Електронні види ЗМК Інтернет Не варто забувати про новий (але який дуже швидко розвивається) вид засобів масової комунікації – Інтернет. По-перше, КМАМК має власний сайт www.kmamk.kiev.ua, на сторінках якого дає вичерпну інформацію про всі події. Існують партнерські відносини з Інтернет-проектами Proformula.ua, iCAR.com.ua, autosport.com.ua, epidemia.com.ua, rallycity.com.ua, та ін. Також, на сьогодні практично всі друковані ЗМІ мають свої Інтернет-сторінки, на яких або дублюють матеріали, або подають скорочені версії, або навпаки розширені, як, наприклад, «Автоцентр». А кількість передруків на різних інформаційних сайтах важко навіть порахувати.

Слайд 27

Рекламна підтримка Радіо Одним із електронних засобів масової комунікації є радіо, якого існує декілька видів. Всім відомі домашні «брехунці» - розгалужена мережа «Національного радіо» охоплює всю країну, а мережеві приймачі є практично в кожній оселі. Неодноразово «Національне радіо» та радіо «Ера», що теж транслюється в мережі, висвітлювали події за організації КМАМКа. Інформаційну підтримку в радіоефірі FM-діапазону здійснюють постійні партнери - «Гала радіо», «Авто FM» та «Радіо Ера FM». Протягом 2005-2007 років автоспортивні події, проведені КМАМКом, також висвітлювали «Наше радіо», Радіо «Мелодія», «ХІТ FM», радіо «Свобода», та інші радіостанції УКВ та FM-діапазону.

Слайд 28

Рекламна підтримка Телебачення Беззаперечно, найпоширенішим і найвпливовішим електронним засобом масової інформації вважається телебачення, яке теж не проти нести в маси найкращі моменти самого найвидовищнішого виду спорту – автомобільного. В 2005-2007 рр. до висвітлення спортивних змагань та акцій, проведених КМАМКом долучилися такі загальнонаціональні телеканали та компанії: ТРК «Ера», «1 Національний», «1+1», «Iнтер», «ICTV», «Тоніс», «5 канал», “Новий”, “СТБ” український спортивний канал «Мегаспорт», “М1” та “MTV”. Не залишилися осторонь і регіональні телекомпанії: львівська ТРК «ЛЮКС»; рівненські TV - канал «Рівне-1» та ТРК «Ритм»; київські обласні -ТРК «Київ», «ТЕТ» та КРТ; кримські телекомпанії «Масандра», «Крим», та ін.

Слайд 29

Висновки Ми впевнені, що цей проект допоможе підвищити лояльність до Вашого Бренду і якісно поліпшити знання торгової марки серед потенційних споживачів. Крім того, даний проект доповнює рекламну стратегію компанії новими засобами комунікації, що є головним засобом підвищення популярності Бренду і його цілісного сприйняття.

Слайд 30

Висновки За допомогою кільцевих змагань ми хочемо вивести український автоспорт на якісно новий рівень. Наша мета - створити видовище, яке зможе привернути не меншу кількість прихильників, ніж футбол. У нас є хороший приклад для наслідування – Формула1. Кільцеві гонки – це шоу, яке щорічно привертає увагу мільйонів.

Слайд 31

Зворотній зв'язок З нами можна зв'язатися 03151, Україна, м. Київ, вул. Донецька, 22 тел./факс (044) 537-01-88, Моб. (050) 311-35-34 e-mail: kmamk@kmamk.kiev.ua, info@kmamk.kiev.ua, www.kmamk.kiev.ua

Слайд 32

Дякуємо за увагу!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне