X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
формування навчально пізнава...

Завантажити презентацію

формування навчально пізнава...

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Підготувала Половець Д.С., вчитель образотворчого мистецтва Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 ім. В.І.Чуйкова

Слайд 2

«Ми вчимо дітей творити не для того, щоб всі були художниками, а для того, щоб ніхто не був рабом». Джані Родарі

Слайд 3

Компетентність – спеціально структуровані (організовані) набори знань, умінь, навичок та ставлень, що їх набувають у процесі навчання. Читаємо в тлумачному словнику: Компетенція – добра обізнаність із чим-небудь, коло повноважень когось; Компетентність – володіння людиною певною компетенцією; Компетентний – такий, що має достатні знання у якій-небудь галузі, добре з чим-небудь обізнаний.

Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6

Ключові компетентності Вміння функціонувати у соціальногетерогенних групах загальнокультурна Інтерактивне використання засобів Перелік ключових компетентностей здоров’язбережувальна громадянська вміння вчитися Предметні компетентності соціальна компететності з ІКТ Автономна дія знання вміння ставлення навички

Слайд 7

організовувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; планувати свої дії; доводити роботу до кінця. Опанування системи знань включає:

Слайд 8

Опанування системи знань

Слайд 9

Творчі компетентності, відповідно до концепції креативності як універсальної творчої здібності ·        здатність до самоаналізу і самоконтролю; ·        здатність до виявлення і постановки проблеми; ·        здатність до висловлювання великого числа ідей; ·        гнучкість – здатність до висловлювання різноманітного числа ідей; ·        оригінальність – здатність відповідати на подразники нестандартно; ·        здатність удосконалити об’єкт, додаючи деталі; ·        здатність вирішувати проблеми, тобто до аналізу і синтезу

Слайд 10

Освітньо-розвивальне середовище для розвитку творчих здібностей дітей: діагностування творчих задатків; створення такого середовища і такої систему взаємин, які б стимулювали творчу діяльність дитини; ненав’язлива, розумна допомога дорослих; свобода у виборі діяльності, у чергуванні справ, у тривалості занять, у виборі способів праці; постійне створення ситуацій успіху.

Слайд 11

Здібності можуть виявлятися у різних сферах діяльності: - інтелектуальній, - художній (мистецькій, образотворчій, літературній, театральній) - технічній, - спортивній, - соціальній, - трудовій, - комунікативній.

Слайд 12

Форми роботи з обдарованими дітьми: Рольові ігри. Проведення театралізованих вистав. Індивідуальні творчі завдання. Ранкові зустрічі. Елементи ейдетики. Метод проектів. Створення проблемної ситуації. Виставки кращих зошитів, малюнків, виробів. Конкурси, змагання, екскурсії. Створення ситуації успіху у навчанні. Використання елементів критичного мислення.

Слайд 13

Основним допоміжним матеріалом є дитяча уява, фантазія, творчість. Учні повинні бути не об'єктами, а суб'єктами навчання.

Слайд 14

Кроки реалізації проблеми Діагностика та визначення здібностей учнів. Диференціація учнів на групи. Добір методів, форм та засобів навчання. Адаптація поурочних планів щодо індивідуальних особливостей учнів.

Слайд 15

Шляхи реалізації проблеми Індивідуальні заняття. Консультації щодо створення творчих та навчальних проектів. Підготовка до участі в олімпіадах, інтелектуальних та творчих конкурсах. Організація самоосвітньої діяльності учнів. Проведення нестандартних уроків: урок-гра, урок-подорож, інтегровані уроки. Робота учнів у різнорівневих групах відповідно до здібностей та обдарувань.

Слайд 16

Стратегії розвитку творчої компетентності учнів прискорення  поглиблення  збагачення  проблематизація

Слайд 17

Участь школярів в мистецьких конкурсах “Моє рідне місто” “Єднаймося, брати мої!” “Співдружнісь Умань – Гнезно у творчості дітей” “Весна в Умані та Парижі” “Юний художник” “Я хочу жити в якісному світі”

Слайд 18

Кінцевий результат художньо-естетичного навчання та виховання - це стійка система особистісних художньо - естетичних цінностей і художньо – естетичних компетенцій учнів: когнітивних (пізнавальних) – чуттєво – емоційне сприйняття; вміння відчувати і бачити навколишній світ; креативних (творчих) – виявлення фантазії, уяви у створенні власних образів у художньо – практичній діяльності; комунікативних - розуміння мови мистецтва як форми міжособистісного спілкування; розуміння почуттів інших людей; світоглядних – сприйняття цілісної картини світу та національної самобутності і культурної спадщини України як складової загальнолюдської культурної скарбниці.

Слайд 19

“Людина як особистість розкривається в тому, що вона створює, в чому виражає себе, втілює свій розум, майстерність”. В. Сухомлинський

Слайд 20

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне