X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Формування іміджу навчального закладу Макіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 15

Завантажити презентацію

Формування іміджу навчального закладу Макіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів 15

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Формування іміджу навчального закладу Макіївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15

Слайд 2

МЕТА: Проаналізувати роботу школи у 2011-2012 н.р.: організація управлінської діяльності; виконання навчальних планів і програм; моніторинг рівня навчальних досягнень учнів у 2011-2012 навчальному році; профільне навчання; організація методичної роботи в школі; спрямованість виховної роботи; робота шкільної бібліотеки; робота практичного психолога; профорієнтаційна робота (9, 10, 11 класи); робота по виконанню програми «Всеобуч-2011»; підготовка школи до нового 2012-2013 навчального року.

Слайд 3

Тренінг «Настрій на роботу» Міні-тренінг розвитку самооцінки та успіху Проводить учитель біології Воліна А.О.

Слайд 4

Я суджу про людей тільки за результатами їхніх дій Наполеон

Слайд 5

Нові слова, які ввійшли до словникового запасу за останній час Моніторинг Тьютер Компетентність Месседж Імідж

Слайд 6

«імідж» (imago - «зображення, образ») - цілеспрямовано сформований образ, покликаний надати емоційно-психологічний вплив на будь-кого в цілях популяризації, реклами тощо

Слайд 7

У широкому сенсі імідж - поширене уявлення про сукупність природних і спеціально сконструйованих властивостей об'єкта.

Слайд 8

у вузькому сенсі Імідж - свідомо сформований образ об'єкта, який наділяє його додатковими цінностями і дає можливість продукувати ті враження про об'єкт, ставлення до нього і його оцінки, які необхідні самого творця

Слайд 9

імідж - образ, репутація, думка широкої публіки, споживачів і клієнтів про престиж організації, її продуктах і послугах, репутації керівникі

Слайд 10

РОБОТА В ГРУПАХ: Що ми розуміємо під поняттям імідж школи для учнів початкових класів? Що ми розуміємо під поняттям імідж школи для учнів старшої школи, випускника? Що ми розуміємо під поняттям імідж школи для батьків? Що ми розуміємо під поняттям імідж школи для учителів-предметників?

Слайд 11

Імідж школи - це емоційно забарвлений образ навчального закладу, часто свідомо сформований, що володіє цілеспрямовано заданими характеристиками і покликаний надавати психологічний вплив певної спрямованості на конкретні групи соціуму.

Слайд 12

Компоненти іміджу навчального закладу для учнів початкової школи та їх батьків - образ класного керівника; для старшокласників - образ учителя-предметника, образ директора; для батьків із вищою освітою - уявлення про якість освіти, стиль роботи школи; для батьків дітей із послабленим здоров‘ям - комфортність шкільного середовища.  

Слайд 13

Формування іміджу - це процес, в ході якого створюється якийсь спланований образ на основі наявних ресурсів. Причому саме рішення цієї задачі може істотно збагатити й сам педагогічний процес, справа лише в правильному розподілі загальних зусиль.

Слайд 14

Учні. Пам'ять про школу зберігається довго, і якщо той образ, який склався у учнів по закінченні навчального закладу, привабливий, тоді вони будуть радити іншим віддавати своїх дітей до школи. До того ж саме учні, ще навчаючись у школі, служать її своєрідною «візитною карткою»: те, що вони розповідають про свої шкільні будні (особливо в Інтернеті), або те, як вони себе ведуть в громадських місцях, безпосередньо демонструє певні стандарти, прийняті у вашому шкільному співтоваристві.

Слайд 15

Батьки учнів. Мабуть, це найбільш авторитетні суб'єкти, здатні не тільки дати реальну оцінку роботи школи, але і відкоригувати громадську думку і думку своїх дітей про неї. Саме тому батьки є головною цільовою групою, на яку необхідно орієнтуватися у іміджевої роботі. Парадокс полягає ще й у тому, що батьки тут можуть виступати і основними інвесторами іміджевої політики: але це в тому випадку, якщо педагогічний колектив перебуваєте з ними «по одну сторону барикад».

Слайд 16

РОБОТА В ГРУПАХ: 1. Чому виникла потреба формувати імідж школи? 2. З чого починається формування іміджу школи?

Слайд 17

Потреба формування іміджу школи складна демографічна ситуація підсилює конкуренцію серед шкіл однієї території в боротьбі за набір учнів і збереження контингенту; сильний позитивний імідж полегшує доступ школи до кращих ресурсів: фінансових, інформаційних, людських тощо; стійкий позитивний імідж дає ефект придбання школі певної сили, тобто створює запас довіри до всього, що відбувається в стінах закладу, зокрема й до інноваційних процесів.

Слайд 18

Формування іміджу школи Упровадження і зміцнення традицій школи; створення загального стилю приміщень школи — відповідно до її традицій, особливостей діяльності . використання можливостей радіо, телебачення для пропаганди досягнень школи;

Слайд 19

початок зв’язків із громадськістю, проведення піар-заходів: організація днів відкритих дверей, презентацій, участь у спеціалізованих виставках, ярмарках освіти; організація заходів для аудиторій, у яких зацікавлений навчальний заклад, курування виховних і освітніх закладів, що виховують і навчають майбутніх учнів тощо;

Слайд 20

створення власного сайту в Інтернеті як проекту, у ході якого може діяти рекламний майданчик, де формуватиметься доброзичливий імідж закладу; активна соціальна реклама, де демонструється турбота про нове покоління через функціонування дитячих та юнацьких організацій, через конкретну діяльність із збереження та зміцнення здоров’я учнів, через зв’язки школи з різними соціальними інститутами, ВНЗ тощо, через створення умов для творчого розвитку; акцент у рекламі на стабільній діяльності школи, забезпечення регулярних і продуктивних зв’язків із випускниками різних років; організація постійного зворотного зв’язку для аналізу ефективності проведених заходів.

Слайд 21

Структура іміджу Імідж освітньої послуги (уява людей про відносно унікальних характеристик, якими наділена послуга) Імідж споживача (уява про стиль життя, особистих якостях споживача, суспільному статусі) Внутрішній імідж організації (уява працівників про свою організацію) Імідж керівника (персональні особливості, біографія, стиль життя, рольова поведінка, цінності, знання стратегії розвитку, технології навчання) Імідж персоналу (інформованість, мобільність, виконання роботи, професійна підготовка) Візуальний імідж (уява про організацію на основі візуальних почуттів) Соціальний імідж (соціальна мета та роль навчального закладу) Бізнес-імідж ( уява про організацію як про суб’єкта ділової активності)

Слайд 22

Формування іміджу є першим кроком для побудови гарної школи. І тут ініціатива має виходити виключно від самого освітньої установи. З поняттям іміджу тісно пов'язана і репутація школи, яка складається з декількох складових і яка утримується в масовій свідомості довгі роки. Відміну іміджу від репутації, полягає саме в тому, що репутація є підсумком побудови іміджу. Стати своєрідною школою, і у школи з'являться «свої» учні.

Слайд 23

Підсумки роботи школи за 2011-2012 навчальний рік і задачі на новий 2012-2013 навчальний Заступник директора з НВР Придіус О.О.

Слайд 24

Кращі миттєвості року

Слайд 25

Перегляд уривків з мультфільму “Буревестник”

Слайд 26

Пам'ятайте! 83% рішень приймаються на основі візуальної інформації.

Слайд 27

Педагогічний колектив МЗШ № 15 продовжує працювати в напрямку створення комфортних умов для розвитку особистості кожного учня УЧИТЕЛЬ + УЧЕНЬ = ШКОЛА УСПІХУ

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне