X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Дуднікова

Завантажити презентацію

Дуднікова

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Формування творчої особистості молодшого школяра Опис педагогічного досвіду вчителя початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 м.Сміли Дуднікової Ольги Миколаївни

Слайд 2

«Ми вчимо дітей творити не для того, щоб всі були художниками, а для того, щоб ніхто не був рабом». Джані Родарі

Слайд 3

Освітньо-розвивальне середовище для розвитку творчих здібностей дітей : діагностування творчих задатків; створення такого середовища і такої систему взаємин, які б стимулювали творчу діяльність дитини; ненав’язлива, розумна допомога дорослих; свобода у виборі діяльності, у чергуванні справ, у тривалості занять, у виборі способів праці; постійне створення ситуацій успіху.

Слайд 4

Здібності можуть виявлятися у різних сферах діяльності: - інтелектуальній, - художній (мистецькій, образотворчій, літературній, театральній) - технічній, - спортивній, - соціальній, - трудовій, - комунікативній.

Слайд 5

Форми роботи з обдарованими дітьми: Рольові ігри. Проведення театралізованих вистав. Індивідуальні творчі завдання. Ранкові зустрічі. Елементи ейдетики. Метод проектів. Створення проблемної ситуації. Виставки кращих зошитів, малюнків, виробів. Конкурси, змагання, екскурсії. Створення ситуації успіху у навчанні. Використання елементів критичного мислення.

Слайд 6

У педагогічній діяльності наслідую В.Сухомлинського: прагну будити думку школяра, вчу сприймати і відчувати все серцем, спрямовую учнів у самостійний пошук знань.

Слайд 7

З метою прилучення першокласника до шкільного життя щодня зранку до початку навчання проводжу ранкові зустрічі.

Слайд 8

Ранкова зустріч складається з таких компонентів: 1. Привітання (компліменти, усмішки, веселинки). 2. Робота з календарем (природничим, історичним, народним). 3. Обмін новинами, думками (мовні та інтелектуальні ігри, презентація робіт, "крісло автора"). 4. Планування робочого дня.

Слайд 9

Серед інтерактивних методів навчання віддаю перевагу побудові асоціативного куща (гронування), читанню із зупинками, з позначками, «кубуванню», грі «Так - ні», роботі в групах.

Слайд 10

Основна мета — створення умов для формування принципово нової особистості: творчої, самостійної, здатної цінувати себе і поважати інших; особистості, адаптованої до життя в нових умовах.

Слайд 11

Навчаючи малят бачити уявний образ, чути його звуки, відчувати запахи та відтворювати відчуття дотику, формую у них здатність асоціативно мислити, творчо розв'язувати проблеми.

Слайд 12

Основним допоміжним матеріалом є дитяча уява, фантазія, творчість. Стараюся, щоб мої учні стали не об'єктами, а суб'єктами навчання.

Слайд 13

Головним досягненням у роботі з дітьми вважаю те, що ми стали соратниками, друзями, родиною і мій авторитет не нав’язаний, а визнаний дітьми.

Слайд 14

У народі кажуть - що посієш, те й пожнеш. Будемо сіяти формальне ставлення до учнів, збиратимемо байдужість і спустошеність душ і думок. Сіятимемо любов і повагу, збиратимемо вдячність і зацікавленість.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне