X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Дослідження товару

Завантажити презентацію

Дослідження товару

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація на тему: “ Дослідження товару ” Виконала студентка групи ФБС-511 Чопенко Ю.М. Черкаси 2012

Слайд 2

Винахід йогурту приписують стародавнім тюркам, які називали його "білим киснем". Український ринок йогуртів почав формуватися іноземними виробниками на початку 1990-х років, так як виробництво цього продукту потребує значних інвестицій. Тоді вітчизняні підприємства не були готові до виробництва йогуртів. У 2007 р. в Україні виробництво йогуртів склало близько 165 тис. т. З них дві третини - питні, третина так звані в'яжучі або густі йогурти.

Слайд 3

Найближчі замінники йогурту

Слайд 4

Слайд 5

Компанія «Вімм-Білль-Данн» - лідер ринку молочних продуктів і дитячого харчування в Росії і один з провідних гравців ринку безалкогольних напоїв в Росії і країнах СНД. «Вімм-Білль-Данну» належить більше 35-ти переробних заводів в Росії, на Україні і в Центральній Азії. На цих підприємствах і в торговельних філіях ВБД працюють в цілому більше 18 тис. чоловік. 1992 «Вімм-Білль-Данн» вперше в Росії випустив соки в пакетах. 1993 «Вімм-Білль-Данн» вперше в Росії почав виробництво йогуртів. 1994 Створив перший російський соковий бренд - J7 1997 Почав випуск високоякісних традиційних молочних продуктів під маркою «Будиночок в селі». 1998 Першим у світі почав індустріальне виробництво ягідних морсів по старовинним російським рецептам. Історія : 1999 Запустив у виробництво біо-кефір Bio-Max. Марка Bio-Max - це перша в Росії спеціалізована марка збагачених молочних продуктів. 2000 Почав випуск молочних продуктів під маркою «Веселий молочник». «Вімм-Білль-Данн» почав набувати заводи за кордоном - на Україну і в Центральній Азії. 2001 Першим в Росії створив соково-молочний напій - «Мажітель». 2002 Став першою російською харчовою компанією, що розмістила свої акції на Нью-йоркській фондовій біржі (NYSE). 2003 Почав випуск «Ламбера» - першого російського сиру, успішно конкурує на ринку з європейськими сирами. 2007 Першим в Росії вивів на ринок функціональні молочні продукти, спеціально призначені для підтримки краси. 2008 Лінійка продуктів дитячого харчування «Агуша» доповнено сухими молочними кашами та сухими молочними сумішами для грудних дітей.

Слайд 6

Основними конкурентами компанії “ВІММ-БІЛЛЬ-ДАНН “ є :

Слайд 7

Позиціонування фірми Рис. 1 Ринкові частки основних виробників на ринку цільномолочної продукції (за даними Держкомстату) Сьогодні в Україні близько 350 підприємств по переробці молока, з яких 15-18 підприємств виготовляють до 70% цільномолочної продукції (рисунок 1). Така кількість підприємств призводить до того, що ринок досить "подроблений", у числі найбільших компаній - Мілкіленд, ВіммБілльДанн, Lactalis, Юнімілк, Danone, Злагода, Rainford, Галичина і інші.

Слайд 8

Позиціонування товару :

Слайд 9

До асортименту йогуртів і йогуртерів ТМ "Чудо" входять продукти жирністю 0,1%, 2,5%, 2,9%, 5,1% та 7,5%. Також до асортименту йогуртів “ Чудо ” входять :

Слайд 10

Номенклатура товарів компанії Йогурт Сік Дитяче харчування Ряжанка Молоко Сметана

Слайд 11

Торгова марка Чудо-йогурт Слогани: Помічник Вашого Здоров'я. "Чудо-йогурт" - більше ніж йогурт.

Слайд 12

Йогуртери і йогурти „Чудо" - достатньо популярний продукт на українському ринку молочних продуктів. Основними споживачами йогуртних продуктів "Чудо" є жінки 25-45 років та їх діти 5-15 років. Йогуртери і йогурти „Чудо" купують споживачі з середнім достатком. Родина , теплі родинні взаємовідносини - основна цінність цільової групи. Яскравість та фантазійність, тепло і доброта торгівельної марки „Чудо", робить її маркою для всієї родини.

Слайд 13

Компанія „Вімм-Білль-Данн" - лідер продаж молочної продукції в Україні. Йогурти ТМ „Чудо" успішно реалізуються відділом продаж АТВТ „Харківський молочний комбінат" в усіх регіонах України. Найбільшого рівню продаж йогурти ТМ „Чудо" набули в Києві, Харкові, Донецьку, Дніпропетровську ,Львові та Запоріжжі. Завдяки добре розвиненій системи дистриб'юторів в регіонах, продукт завжди знаходиться на полицях торгівельних точок, і споживач має можливість придбати свіжий і якісний продукт . За даними дослідницької компанії AC Neilsen йогурти „Чудо" займали 13 % продажу від всіх йогуртів, які продаються в Україні. Достатньо високий рівень продаж пояснюється привабливою ціною , високою якістю та успішною маркетинговою стратегією торгівельної марки „Чудо".

Слайд 14

Сьогодні йогурти ТМ „Чудо" підтримуються телевізійною рекламою, рекламою в метрополітені ( м.Київ ) та яскравими кольоровими рекламними постерами в місцях продажу. Крім того, з 1 квітня по 31 травня для споживачів впроваджено Акцію з отриманням зручної сумочки з логотипом торгівельної марки "Чудо".

Слайд 15

За високі смакові властивості і рівень якості йогуртні продукти „Чудо" завоювали любов споживачів і постійно отримують нагороди як регіональних, так і національних конкурсів. Новинка йогурт "Чудо" отримала в квітні 2006 року нагороду регіонального конкурсу якості.

Слайд 16

Дякую за увагу !!!

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне