X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Центр оцінювання якості освіти

Завантажити презентацію

Центр оцінювання якості освіти

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Київський регіональний центр оцінювання якості освіти www.kievtest.org.ua 8 044 360 70 04 – методичний відділ 8 044 361 42 16 – відділ інформаційних технологій вул. Незалежності, 14-Б, м. Бровари, 07400 rc_kiev@ukr.net

Слайд 2

Особливості ЗНО-2010 Наказ Міністерства освіти і науки України від 26 червня 2009 року №570 перелік предметів аналогічний переліку 2009 року; кожен зареєстрований має право скласти тести не більше, як з п’яти предметів; два обов’язкові предмети тестування (українська мова - перший, математика або історія України (на вибір учасника) - другий; проведення ЗНО у червні 2010 року; результати ЗНО зараховуються як результати конкурсних випробувань до вищих навчальних закладів.

Слайд 3

Особливості ЗНО-2010 Наказ Міністерства освіти і науки України від 1 грудня 2009 року № 1081 Про зміни в термінах проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2010 році Реєстрація – з 15 грудня 2009 року по 31 березня 2010 року Українська мова та література – 2, 3, 4, червня Іноземна мова – 7 червня Біологія – 9 червня Географія – 11 червня Математика – 14, 15 червня Історія України – 17, 18 червня Хімія – 21 червня Фізика – 23 червня Оприлюднення результатів – до 14 липня 2010 року

Слайд 4

ЗНО - 2010

Слайд 5

лише українською мовою - для осіб, які здобували загальну середню освіту кримсько-татарською, молдовською, польською, російською, румунською або угорською мовами разом з тестом надаватимуться словники основних термінів Тести будуть складатися:

Слайд 6

Апеляція на результати ЗНО Особи, які проходили ЗНО, можуть подавати апеляції на його результати протягом дня їхнього оголошення та двох наступних днів

Слайд 7

Зовнішнє незалежне оцінювання з української мови та літератури 2010 року

Слайд 8

Призначення тесту з української мови і літератури Оцінити ступінь підготовленості випускників загальноосвітніх навчальних закладів з української мови і літератури з метою конкурсного відбору для навчання у вищих навчальних закладах

Слайд 9

Готуватися до тесту треба за програмою ЗНО 2010 року

Слайд 10

Програму ЗНО розроблено з урахуванням чинних програм: з української мови для 5-11 класів (лист МОН України №1/11-3580 від 22.08.2001р.); з української літератури для 5-11 класів: за загальною редакцією Р. Мовчан (лист МОН №1/11-2444 від 23.07.2002р.) і О. Бандури, Н. Волошиної (лист №1/11-3580 від від 22.08.2001р.)

Слайд 11

Структура тесту (61 завдання) Частина 1 - закриті тестові завдання з української мови (36 завдань). Частина 2 - закриті тестові завдання з української літератури (24 завдання). Частина 3 - відкрите завдання (створення власного висловлення)

Слайд 12

За складністю До тесту будуть включені завдання різних рівнів - від найпростіших до складних Співвідношення кількостей завдань: Легкі 20 % Оптимальні - 56 % Складні 24 %

Слайд 13

Завдання в тесті розташовуються за формами: від завдань з вибором однієї відповіді до завдань з розгорнутою відповіддю; завдання в межах кожної з форм розташовуються від простого до складного.

Слайд 14

Як довго триває тест? 180 хвилин

Слайд 15

Система оцінювання Завдання з вибором однієї правильної відповіді 0 - 1 тестовий бал Завдання на встановлення відповідності 0 – 1 – 2 – 3 - 4 тестових бали Завдання з розгорнутою відповіддю від 0 до 24 тестових балів

Слайд 16

Максимально можливий бал за правильне виконання всього тесту 111 тестових балів

Слайд 17

Кількісний розподіл завдань тесту за темами (українська мова)

Слайд 18

Кількісний розподіл завдань тесту за темами (українська література)

Слайд 19

Кількісний розподіл завдань з української літератури за змістовими лініями

Слайд 20

Тест складається з таких форм тестових завдань Завдання з вибором однієї правильної відповіді Завдання на встановлення відповідності Завдання з розгорнутою відповіддю (створення власного висловлення)

Слайд 21

Відкрите завдання з розгорнутою відповіддю(власне висловлення) Завдання передбачає створення власного висловлення на дискусійну тему. Підтримайте або спростуйте думку, висловлену Г. С. Сковородою: “Багатством живиться лише тіло. Душу звеселяє споріднена праця” (основна сесія); Підтримайте або спростуйте думку:“Тільки перший крок важкий” (спеціальна сесія). Сформулюйте тезу, наведіть два-три переконливі аргументи, які найкраще підтвердять Ваші міркування. Проілюструйте думки прикладами з художньої літератури (зазначте назву твору, укажіть проблему, порушену письменником, художній образ, за допомогою якого проблему розкрито, наведіть цитату з твору тощо), історичними фактами або випадками з життя. Не переказуйте змісту, не давайте повної характеристики образів. Сформулюйте висновки. Орієнтований обсяг роботи – 200-250 слів. Текст обсягом до 100 слів екзаменатори не перевірятимуть.

Слайд 22

Структура роздуму 1. Теза 2. Аргументи - 2 3. Один приклад із літератури чи іншого виду мистецтва 4. Один приклад з історії, суспільно-політичного чи власного життя 5. Логічність і послідовність 6. Висновок

Слайд 23

Зразок власного висловлення 2009 року “Багатством живиться лише тіло. А душу звеселяє споріднена праця” Багатством живиться лише тіло. А душу звеселяє споріднена праця Я погоджуюся з думкою Григорія Сковороди, що багатством живиться лише тіло, а душу звеселяє споріднена праця, тому що в житті важливішими є духовні цінності (теза). Найбільше можна принести користі людям, якщо займатися спорідненою працею. Вона спонукає до нових відкриттів, розкриває таланти, дає можливість відчути радість перемоги. Усе це формує наш духовний світ, робить мудрішими, добрішими і просто щасливими людьми (перший аргумент). Багатство – річ матеріальна, воно має забезпечувати наші фізичні потреби. На мою думку, кожна людина хоче бути заможною. Та це не повинно стати ціллю життя. Хтось із великих сказав, що ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити (другий аргумент). Прикладом того, що нашу душу звеселяє споріднена праця, може слугувати байка Григорія Сковороди «Бджола та Шершень». Для Бджоли незрівнянно більша радість збирати мед, аніж його споживати. Це образ людини, яка у спорідненій праці трудиться, її життя наповнене змістом і красою. Бджолі протиставлено Шершня, що живе крадіжкою чужого, дбає лише про фізичні потреби – їсти та пити. Такий спосіб життя призводить до повної деградації людини ( приклад з художньої літератури). Яскравим прикладом із суспільного життя може слугувати розповідь про відомого співака Святослава Вакарчука. Він закінчив фізичний факультет, крім того, мав можливість працювати в парламенті, але Святослав обрав інший шлях, бо зрозумів, що його покликання – писати музику та співати пісні. Саме це приносить йому радість, звеселяє душу (приклад із суспільного життя). Отже, споріднена праця має стати для кожної людини природною потребою, тоді життя буде змістовним, радісним та щасливим (висновок). 250 слів.

Слайд 24

Оцінювання змісту власного висловлення та мовленнєвого оформлення (результати 2009 року)

Слайд 25

Оцінювання висловлення в цілому (результати 2009 року)

Слайд 26

Статистичні характеристики результатів тестування з української мови та літератури 2009 року

Слайд 27

Розподіл учасників тестування за результатами за 100 - 200-бальною шкалою оцінювання

Слайд 28

Укладання тестів На основі змістового та статистичного аналізу й узагальнення результатів зовнішнього оцінювання 2008 року працівниками Українського центру було розроблено специфікації тестів з кожного предмета. Над кожним предметним тестом працювали три групи розробників. До їхнього складу входили 2 доктори наук, 16 кандидатів наук, 6 викладачів вищих закладів освіти та 25 учителів вищої категорії. Кожна група розробила по два варіанти тесту з кожного предмета. Один варіант тесту з кожного предмета був розроблений методистами Українського центру.

Слайд 29

Мовні “перли” із творів ЗНО-2009 1. “Душу звеселяє споріднена праця, а мені б звеселило душу, якби я вступив до вищого навчального закладу. 2. Там, у сюжеті, жила сім’я Сірків. 3. Тарас у казематі тишко-нишком писав, бо йшла Муза. 4. Моя думка, що Тарас Бульба – найвидатніший поет. Він відомий віршами “Еней був парубок моторний”. 5. У “Вар’єте” ходили багато письменників і звеселяли свою душу. 6. Іноді треба читати художню літературу, це дуже корисно. 7. Взяти дідуся. Йому 70 років. Яке там багатство, яке там тіло? 8. Якщо Ви купуєте одяг, надівайте його на тіло, а не на душу. 9. Я, як виросту, заведу собі жінку. 10. Тільки на тілі буде видно, який твій достаток. 11. Гігієна – це плотська утіха. 12. Це моя крапка зору. 13. Я б вам написав, та в мене проблеми з укрмовою. 13. Без грошей у аптеку не підеш, до роботи не доїдеш, а манікюр і взагалі пропустиш. 14. Ви можете розкритикувати мій твір, бо ви вчителі. Але чи приємно вам читати? Дуже сумніваюсь, а от мені приємно писати, бо знаю: мою роботу перевіряють найкращі. От так, працюючи, ми звеселимося.

Слайд 30

Телефони інформаційної служби Український центр оцінювання якості освіти 0-44-503-37-93 Адреса сайту: www.testportal.gov.ua Київський регіональний центр 8 044 360 70 04 – методичний відділ 8 044 360 70 03 - бухгалтерія 8 044 361 42 16 – відділ інформаційних технологій Адреса сайту: www.kievtest.org.ua

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне