X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
База даних «Класний керівник»

Завантажити презентацію

База даних «Класний керівник»

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Практична робота База даних «Класний керівник» Одесса

Слайд 2

В цій презентацій я розповім: Поняття Бази Даних Access Поняття СУБД Користь Бази Даних Необхідність Бази даних Поетапне створення Бази даних: «Класний керівник» Форма Бази даних:«Класний керівник» Техніка безпеки при роботі на ПК

Слайд 3

Поняття Бази Даних Access Базу даних Класний керівник я створювала за допомогою офісного пакета Microsoft Office Аccess 2010: Access - це засіб розробки баз даних. Бази даних - призначені для зберігання, накопичення, оновлення і пошуку необхідної інформації.

Слайд 4

Поняття СУБД Система управління бази даних (СУБД,) – програмна система, забезпечує визначення фізичної та логічної структури бази даних, введення інформації та доступ до неї. У СУБД Access таблиці з даними, їх індекси, форми, звіти зберігаються у файлах з розширенням. Mdb (Microsoft Access database).

Слайд 5

Користь Бази Даних Access є частиною офісного пакету, можна казати, що він не призначений для професійних програмістів. Дійсно, Access відноситься до класу програм, де сама база даних, засоби її розробки та управління і укладені в одному додатку. Ідея надання звичайним користувачам можливості самостійно створювати свої бази даних.

Слайд 6

Необхідність БД Отже, постає питання про необхідність розроблення бази даних для школи, для полегшення роботи класного керівника, за допомогою якої можна частково, а в майбутньому відмовитися від записів на папері, автоматизувати деякі процеси з ведення обліку в класі та школі загалом (наприклад, зберігати в базі даних у вигляді таблиць якісь повторювані значення, які за ручного ведення обліку доводилося б багато разів переписувати заново). Тому наявність бази даних є актуальною.

Слайд 7

Створення таблиць-Для бази даних «Класний керівник» створюємо реляційні таблиці в режимі Конструктор Поетапне створення Бази даних: «Класний керівник» У відчиненому вікні Конструктор у стовпці Ім'я поля вносимо найменування полів створюваної таблиці. У стовпці Тип даних перелічимо типи полів створюваної таблиці і визначимо ключове поле для зв'язку таблиць за певним полем. Таким чином, створюємо ? таблиць:

Слайд 8

Таблиця «Загальні відомості про учнів» з полями Номер, № особової справи, Прізвище, Ім'я, По батькові, Стать, Дата народження, Фото та інші.

Слайд 9

Таблиця «Батько та мати»

Слайд 10

Таблиця «Адреса та телефони»

Слайд 11

Таблиця «Успішність» з полями Номер, Прізвище, Ім'я, Тип темпераменту, соціометрія, Психічні якості, Емоційно-вольові риси, Характерологічні риси, Інтелектуальні риси, Емоційні риси, Ставлення до інших людей, Ставлення до самого себе

Слайд 12

Таблиця «Гуртки та захоплення»

Слайд 13

Таблиця «Пропуски» з полями Номер, Прізвище, Ім'я, Українська мова, Українська література, Іноземна, Світова, Історія, Етика, Математика, Природознавство, Музика, Образотворче мистецтво, Трудове навчання, Основи здоров’я, Фізична культура, Інформатика.

Слайд 14

Таблиця «Позакласні часи»

Слайд 15

Таблиця «Лист здоров’я»

Слайд 16

Форма «Загальні відомості про учнів»

Слайд 17

Форма «По за класні часи (Квітень)»

Слайд 18

Слайд 19

Дякую за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне