X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Вміння вчитися як основа інтелектуальної діяльності

Завантажити презентацію

Вміння вчитися як основа інтелектуальної діяльності

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Слайд 3

Щоб піднятися дитині на вищий рівень розвитку, не зупинитися в розвитку, вона повинна засвоювати про навколишній світ, оволодівати нормами поведінки, набувати нових вмінь і навичок. Все це пов'язано з роботою пам'яті.

Слайд 4

Якби людина не запам'ятовувала, то її психічний розвиток був би неможливим!

Слайд 5

Кожен із нас може запам'ятати всю інформацію, що знаходиться в мільйонах томів найбільшої у світі Бібліотеці Фон Нейман

Слайд 6

Під пам'яттю ми розуміємо запам'ятовування, зберігання та наступне відтворення

Слайд 7

ОСНОВНІ ПРОЦЕСИ ПАМ`ЯТІ ЗАПАМ`ЯТОВУВАННЯ ЗБЕРІГАННЯ ВІДТВОРЕННЯ ЗАБУВАННЯ Забування - зворотній процес запам'ятовування, зберігання та відтворення

Слайд 8

ВИДИ ПАМ`ЯТІ ПО ФОРМАХ АКТИВНОСТІ (моторна, емоційна, образна, словесно – логічна) ПО СПОСОБУ ЗАПАМ`ЯТОВУВАННЯ (довільна, мимовільна) ПО ТРИВАЛОСТІ ЗБЕРІГАННЯ ІНФОРМАЦІЇ (короткочасна, довготривала)

Слайд 9

Моторна пам`ять – запам'ятовування, зберігання та відтворення рухів (вчить вголос, писати, переписувати…) Емоційна пам’ять – пам’ять на почуття, емоції Образна пам’ять (наглядна, зорова, слухова …) - пам’ять із використанням образу, уяви, слуху, зору… Словесно-логічна пам’ять – це не просто запам'ятовування, а переробка інформації, виділення головного від менш важливого

Слайд 10

Мимовільна пам’ять – сприйняте нами зберігається саме пособі, без завдання запам'ятати Довільна пам’ять – запам'ятовування, для якого характерна наявність завдання запам'ятати та використання різних методів і прийомів, направлених на якомога успішне закріплення матеріалу в пам'яті. Особлива форма довільного запам'ятовування - заучування (багаторазове повторення)

Слайд 11

Заучування необхідно тоді, коли потрібно запам'ятати матеріал з великим ступенем точності та зберегти його в пам'яті на довгий час (виконання домашнього завдання)

Слайд 12

Зв’язок між процесами пам'яті на уроках Кожне питання вчителя викликає відтворення учнем певних знань з пройденого матеріалу Необхідною умовою правильного відтворення школярем засвоєних знань є їх зберігання в пам'яті Визначальне значення для зберігання матеріалу в пам'яті та його правильного відтворення є якість запам'ятовування

Слайд 13

Всі процеси пам'яті тісно пов'язані між собою, а головне – це якість запам'ятовування ЯКЩО ЗАДІЯТИ ВСІ ВИДИ ПАМЯТІ, ТО МОЖНА МАТИ РЕЗУЛЬТАТ

Слайд 14

Проблема пам'яті (разом з проблемами мотивації та мислення) є однією з центральних в навчанні. Пам’ять є також результатом процесу засвоєння. Часто саме погана пам’ять є причиною неуспішності школярів. Дослідження невстигаючих учнів показує, що багато з них просто не володіють основними способами запам'ятовування матеріалу, у них відсутні вміння та навички їх використання в навчально-пізнавальній діяльності (виконання д.з.)

Слайд 15

Продуктивність пам'яті пов'язана з логічним запам'ятовуванням Щоб розвинути логічну пам’ять, треба її частіше змушувати працювати

Слайд 16

ЗА БАЖАННЯМ І З ВАШОЮ ДОПОМОГОЮ ЯКІСТЬ ПАМЯТІ МОЖНА ПОЛІПШИТИ З А К О Н И П А М Я Т І

Слайд 17

ДУМАТИ вчитися не тільки відповідати на запитання, а й ставити їх ЦІКАВИТИСЬ щоб їжа була корисною, їжте з апетитом “ЇСТИ СЛОНА ЧАСТИНКАМИ” не можна вивчити все і зразу БУТИ ГОТОВИМИ для здобуття нового НЕ ЗАТОПЧУВАТИ СЛІДИ після фізики не вчити математику, після історії географію… ОЗИРАТИСЯ НАВКРУГИ об'єднувати обставини, за яких відбувається подія… УЧИТЬ ВІД “А” ДО “Я” вчить не частинами вірш, правило, пісню, параграф…

Слайд 18

Якщо треба щось добре запам'ятати, то необхідно спочатку чітко усвідомити наступне: що запам'ятати і навіщо запам'ятати Тобто, виділить суть, узагальнити зміст, запам'ятати це узагальнення

Слайд 19

ПРОБЛЕМИ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ Пам’ять Мотивація Мислення Завищена самооцінка Впертість Екстернальність Характер Темперамент Завантаженість Безвідповідальність

Слайд 20

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Психологія