X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Рівні спілкування

Завантажити презентацію

Рівні спілкування

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Рівні спілкування в сестринській справі

Слайд 2

Типи медичних сестер: Сестра-рутинер - найпоширеніший тип. Бездоганно виконує механічну частину своїх обов'язків, але не відчуває емпатії у спілкуванні з хворим, не розуміє його потреб. Такі сестри працюють автоматично, як машини. Саме вони здатні на неймовірно абсурдні вчинки, наприклад, розбудити хворого, щоб дати виписане лікарем снодійне.

Слайд 3

Сестра, яка грає завчену роль – така сестра в усьому намагається відповідати певному ідеалу, який вона сама створила. Поводить себе часто награно, нещиро і це заважає встановленню контакту з хворим. Часто грає роль загальної благодійниці і втручається в особисті справи хворого.

Слайд 4

Тип нервової сестри – емоційно лабільна особистість, схильна до невротичних реакцій. Дратівлива, агресивна, постійно незадоволена оточуючими. Часто нервовість приймає форму іпохондрії, в такому разі відмовляється виконувати певні види роботи з хворими, мотивуючи це втомою. Саме ці сестри найчастіше схильні до наркоманії.

Слайд 5

Тип сестри з сильним характером – за сприятливих умов така сестра є прекрасним організатором. - “Сувора, але справедлива”, - кажуть про таких. Пряма, часом трохи різка, вона вміє навести лад. За несприятливих умов може бути негнучкою, грубою і агресивною у ставленні до хворих.

Слайд 6

Сестра материнського типу – виконують свою роботу з максимальною турботою і співчуттям до хворих. Вони встигають всюди і для кожного знаходять добре слово. Робота для них – невід'ємна частина життя. Даний тип зустрічається рідко.

Слайд 7

Тип сестри-спеціаліста – це сестри, що завдяки певному складу характеру, певним інтересам спеціалізуються на вузько профільних завданнях. Часто працюють в лабораторіях, або над виконанням спеціальних завдань. Як правило, це майстри своєї справи, які не цікавляться ніяким іншим видом діяльності.

Слайд 8

Рівні спілкування медичної сестри: Медична сестра може спілкуватися з пацієнтом на Виховному; Керівному; Просвітницькому рівнях.

Слайд 9

Етапи спілкування: Початковий; Розгорнутий; Кінцевий.

Слайд 10

Початковий етап: На цьому етапі відбувається орієнтація, хворий і сестра знайомляться одне з одним. Виникає зв’язок. Сестра вивчає реакції хворого на його хворобу. На початковому етапі хворий може відчувати певний дискомфорт, оскільки на ставлення до нього медичного персоналу накладаються асоціації чи упередження.

Слайд 11

Розгорнутий етап: Співпраця медсестри і пацієнта залежить від стосунків, які сформувалися між ними. Хвороба, що розвивається, може викликати в хворого стан депресії, агресивність, роздратованість. Ці стани можна корегувати, якщо вчасно поговорити з хворим, вислухати його.

Слайд 12

Кінцевий етап: На кінцевому етапі хворий має бути підготований до виписки з лікарні. Часто він не знає, як буде жити поза межами лікарні і не хоче залишати її. Неодноразові розмови з хворим про те, що непокоїть його можуть краще підготувати його до життя за стінами лікарні.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Психологія