X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Психологічний аналіз уроку

Завантажити презентацію

Психологічний аналіз уроку

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Психологічний аналіз уроку Підготовлено заступником директора школи з навчально-виховної роботи Шосткинської загальноосвітньої школи І –ІІІ ступенів №12 Халаїм Тетяною Іванівною

Слайд 2

Психологічна мета проектування розвитку учнів у межах вивчення конкретного навчального предмета й конкретного уроку; облік у цільовій настанові уроку психологічної задачі вивчення теми та результатів, досягнутих у попередній роботі; передбачення окремих засобів психолого-педагогічного впливу, методичних прийомів, що забезпечують розвиток учнів.

Слайд 3

Навчальна діяльність та емоційний стан учнів Психологічні фактори організаційного моменту Встановлення з учнями контакту (взаєморозуміння, доброзичливість,лагідність тону) Мотивація навчальної діяльності (потреба, інтереси, цільова установка, подяки)

Слайд 4

Вивчення стилю спілкування Інструктивність стилю, створення атмосфери співтворчості, співпраці, вилучення з практики роботи педагогічного диктату, шанування думки учня, навіть помилкової Здатність передбачити конфліктні ситуації, своєчасно усунути негативні фактори навчання

Слайд 5

Встановлення діагнозу та прогнозу майбутнього уроку Врахування розвитку психічних процесів виховання волі, формування самооцінки

Слайд 6

Структура та динаміка уроку Аналіз змісту уроку Активізація пізнавальних можливостей Врахування психолого – фізіологічних особливостей учнів Розвиток творчих здібностей Мотивація навчальної дії Захист ідей та гіпотез Конкурси,дискусії,досліди Створення проблемної ситуації Організація та проведення активних форм праці Складання умов завдань Активізація фантазії Вивчення та врахування особливостей памяті,уваги, властивостей характеру, уподобань, рівня пізнавальних можливостей Організація диференційованого та індивідуального навчання Розвиток памяті учнів на всіх етапах навчання Розвиток спостережливості, навчання прийомів спостереження Розвиток уваги, диферентного мислення

Слайд 7

Техніка уроку Оптимальність режиму та темпу артистизм Додержання естетичних норм Культура, емоційність, виразність, добірність мови Регулювання праці та відпочинку Уміння перебудовуватися залежно від ситуації

Слайд 8

Аналіз діяльності учителя Використання методів та прийомів: проблемного,поетапного розвиваючого навчання; опорних сигналів; інтелектуального фону занять; самоаналізу, самооцінки навчальних дій; поєднання індивідуальних, групових, фронтальних форм орієнтації навчання

Слайд 9

Забезпечення сприйняття, усвідомлення, систематизація та узагальнення матеріалу; Виявлення прийомів, що посилюють сприйняття нового матеріалу; Використання прийомів активного мислення; Встановлення закономірностей, зв’язків між фактами; Усунення можливих прогалин, попередження помилок, створення нестандартних ситуацій при засвоєнні знань; Використання різноманітних форм закріплення знань Умови:

Слайд 10

Показники: Глибокі, усвідомлені, дійові, оперативні знання; Активність когнітивної діяльності; Розв’язання проблем, вихід з нестандартних навчальних ситуацій; Ефективна самостійна робота; Вміння виділяти суттєві ознаки провідних понять, конкретизувати їх, робити висновки; Перевірка, контроль, оцінювання знань, умінь, навичок: Використання гуманної системи оцінювання; Навчання самооцінки навчальних дій; Тактовність, об’єктивність при оцінюванні Використання різноманітних способів, типів перевірки та контролю знань Усвідомлення,засвоєння,закріплення знань,умінь,навичок:

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Психологія