X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Обдаровані діти: психологічні проблеми розвитку, навчання й виховання

Завантажити презентацію

Обдаровані діти: психологічні проблеми розвитку, навчання й виховання

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Обдаровані діти: психологічні проблеми розвитку, навчання й виховання

Слайд 2

Чітко фіксованого поняття обдарованості в літературі немає. Як правило, обдарованість визначається за допомогою якихось параметрів або феноменологічних проявів. Обдарованість в основному визначається трьома взаємозалежними поняттями: випереджальним розвитком пізнання; психологічним розвитком; фізичними даними.

Слайд 3

До основних сфер обдарованості відносять: освітню, наукову, художню, спортивну, підприємницьку, комунікативну.

Слайд 4

Проблеми діагностики обдарованості сфери її прояву, інтелектуального діапазону (сукупності інтелектуальних можливостей), сфери найвищих досягнень у реалізації здібностей, рівня фізичного розвитку, рівня працездатності, мотиваційного обґрунтування та його відображення в емоційному настрої, вольовій завзятості зростаючої людини. Обдарованість, як правило, визначається шляхом вивчення

Слайд 5

Діагностика обдарованості насамперед спирається на результати продуктивної діяльності підсумки олімпіад, конкурсів, змагань, дані психолого-педагогічних обстежень.

Слайд 6

Кого ж можна вважати обдарованими? У літературі зустрічаються твердження, що тільки 2-6 % людей можна вважати обдарованими. Численні ж дослідження показують, що із задатками обдарованості, здатністю до ефективної плідної діяльності народжується кожна психічно нормальна людина. А ось спрямованість і ступінь обдарованості різні.