X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Алгоритм роботи з молодими спеціалістами

Завантажити презентацію

Алгоритм роботи з молодими спеціалістами

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Алгоритм роботи закладу з молодими спеціалістами Робота заступника директора з молодими вчителями Діяльність школи становлення молодого вчителя Співпраця наставника і стажиста Самоосвітня робота

Слайд 3

Молоді спеціалісти Заступник директора школи з науково-методичної роботи Стажисти (перший рік роботи) Молоді вчителі (до 5 років) Керівник ШМВ Вчителі – наставники Самоосвіта

Слайд 4

Завдання школи у роботі з молодими вчителями: сприяти постійному творчому зростанню, формуванню педагогічної майстерності; допомогти у плануванні та організації роботи з питань модернізації навчально-виховного процесу; впроваджувати передові методи у викладанні; правильно обирати форми, методи й засоби навчання.

Слайд 5

Молоді вчителі І етап Організаційний ІІ етап Знайомство ІІІ етап Стажування ІV етап Професійне вдосконалення

Слайд 6

Добір науково-методичної літератури Створення спеціальної картотеки Оформлення виставки перспективного педагогічного досвіду Розробка методичних рекомендацій Розробка пам'яток наставника і стажиста Розробка діагностично- прогностичного анкетного матеріалу

Слайд 7

Практичне знайомство з молодим учителем Діагностика його проблем Проведення консультацій Проведення співбесід Залучення до роботи в практичних семінарах-практикумах Проведення “ круглих столів ”, диспутів, дискусій з основних питань методики та педагогіки Складання соціального паспорту молодого спеціаліста

Слайд 8

Призначення наставника Видання наказу про організацію роботи з молодими та малодосвідченими вчителями на поточний рік Діагностування (вхідне, підсумкове) Вибір методично-наукової проблеми Розробка індивідуального плану стажування та його затвердження Консультації з питань “Планування роботи вчителя-предметника”, “Ведення шкільної документації”, “Планування виховної роботи” Участь у роботі Школи становлення молодого вчителя Взаємовідвідування уроків наставником і стажистом Залучення молодих спеціалістів до участі в роботі методичних об'єднань (шкільних та міських) Відвідування майстер-класів досвідчених вчителів школи, міста Внутришкільний контроль за процесом стажування адміністрацією школи Моделювання та проведення відкритих уроків Творчий звіт вчителя-початківця Підведення підсумків стажування молодого спеціаліста Видання підсумкового наказу про завершення стажування

Слайд 9

Діагностування Розробка плану професійного вдосконалення Поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета та методики його викладання Поповнення знань із суміжних предметів Самоосвітня діяльність Участь у семінарах, практикумах, майстер-класах Творчий звіт

Слайд 10

Очікувані результати роботи з молодими вчителями Успішне входження в професію: уміння чітко орієнтуватися в реальних життєвих та навчально-виховних ситуаціях, брати відповідальність за прийняті рішення Набуття практичних навичок, необхідних у педагогічній роботі Адекватна самооцінка власних досягнень Побудова власного шляху професійного зростання

Слайд 11

Педагогічні здібності Дидактичні – мистецтво передавати знання в доступній формі; Конструктивні – це коли педагог не використовує готових рецептів, а сам створює їх для кожної конкретної ситуації; Перцептивні потрібні педагогу, щоб вникати у складний внутрішній світ своїх учнів, розуміти їх, бачити світ їхніми очима; Експресивні – вміння свою розповідь пожвавити доречним гумором, дотепом, доброзичливою іронією; Комунікативні – правильний підхід до учнів у процесі навчання й виховання; Здатність до розподілу уваги – широкий обсяг уваги, вміння легко переключатися в разі потреби з одного об'єкта на інші; Акторські – вміння, залежно від обставин і виховних завдань, бути то добрим, то вимогливим, то спокійним тощо; Уміння свідомо контролювати всі свої вчинки, дії й настрої

Слайд 12

Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник світогляду, ерудиції В.О.Сухомлинський

Слайд 13

Шановний колего, видатний англійський письменникЧарльз Діккенс вважав, що людина не може по-справжньому вдосконалюватися, якщо не допомагає вдосконалюватися іншим. Бажаємо, аби Ви були чудовим прикладом для вдосконалення інших і при цьому самовдосконалювалися самі  

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Психологія