X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Загальні відомості про вчителя Максимова Валентина Анатоліївна

Завантажити презентацію

Загальні відомості про вчителя Максимова Валентина Анатоліївна

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Розділ 1. Загальні відомості про вчителя Максимова Валентина Анатоліївна 1966 року народження 1984 р.–закінчила СШ№ 211 Оболонського району Мій вчитель української мови та літератури – Голець Людмила Вікторівна 1988 р. – закінчила КДПІ ім. Максима Горького Спеціальність за дипломом: вчитель української мови та літератури Стаж роботи: 19 років

Слайд 2

Моє творче кредо: Де вчитель посіє, там стелиться ласка, Де вчитель посадить, там сходить добро. Бо вчитель – це доля складна, прекрасна, І серце глибоке, як сивий Дніпро

Слайд 3

Нагороди

Слайд 4

У трудовій книжці лише один запис – середня загальноосвітня школа № 240 Оболонського району м.Києва Посада: вчитель української мови та літератури, вчитель вищої категорії, “Старший вчитель” З 2004 р. – очолюю МО вчителів української мови та літератури НВК № 240 «Соціум»

Слайд 5

Розділ 2. Результати педагогічної діяльності Моніторинг навчальної діяльності учнів

Слайд 6

Середній бал успішності з української мови та літератури Клас Рік 2006/2007 Клас Рік 2007/2008 Річний бал І-й семестр Укр.мова Укр. Література Укр.мова Укр. Література 5-Б 8 9,4 6-Б 8,5 9,6 5-Г 7,8 - 6-Г 8,3 - 5-Д 8,1 - 6-Д 8,4 - 8-А 8,7 9,8 9-А 9 9,7 8-Б 8,2 9,1 9-Б 8,5 9

Слайд 7

Список учнів-медалістів: Марушко Євген Кожушко Ірина Канівець Олександр Бабінець Анатолій Петриченко Олена Максимець Ігор Кодацька Юліана Дяченко Аліна Олінчук Тетяна

Слайд 8

Список переможців олімпіад: 2001-2002 рр. – Данилко Яна, учениця 10-Б класу, посіла ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови 2002-2003 рр. – Бикова Ганна, учениця 7-Б класу, посіла ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови 2003-2004 рр. – Бордюг Олена, учениця 8-А класу, посіла ІІ місце в конкурсі ім. Петра Яцика 2004-2005 рр. – Бикова Ганна, учениця 9-Б класу, посіла ІІ місце в районній олімпіаді з української мови

Слайд 9

2006-2007 рр. - Урупа Анастасія, учениця 8-А класу, посіла ІІІ місце, в районній олімпіаді з української мови 2006-2007 рр. – Пан Анастасія, учениця 5-Б класу, посіла ІІ місце, в конкурсі ім. Петра Яцика 2008 р. – Урупа Анастасія, учениця 9-А класу, переможець ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури

Слайд 10

Переможці МАН: Кодацька Юліана, учениця 11-А класу, посіла ІІ місце в районі Олінчук Тетяна, учениця 11-А класу, посіла II місце в районі

Слайд 11

Із попереднього випуску В класі 34 учні, лише 3 продовжили навчання в технікумах, інші закінчують навчання у вищих навчальних закладах

Слайд 12

Обрали цей же фах деякі мої учні: Балмасова І.В. Дяченко А.С. Кисіль І.І. Оперчук О.П. Новотарська О.П.

Слайд 13

Розділ 3. Науково-дослідна діяльність Тема, над якою працюю: Застосування інноваційних методів навчання на уроках української мови та літератури Щоб щось робити інакше, потрібно і бачити інакше. Пол Елгер

Слайд 14

Моделі інноваційного навчання: Модель навчання пошукових процедур (“формування дослідника”) Модель цілеспрямованого формування розумових операцій (“виховання мислителя”) Модель навчання як дискусія (“дебатна технологія”) Модель імітаційно-рольового навчання (“навчальні ігри”) Модель навчально-пізнавального та соціального проектування (“навчальний проект”)

Слайд 15

Сучасний урок

Слайд 16

Нестандартні уроки: Лекція; Семінар, залік; Конференція; Диспут; Інтегрований урок; Діалогова гра.

Слайд 17

Пояснювально-ілюстративне; Особистісно орієнтоване; Розвиваюче навчання.

Слайд 18

Технології навчання Лекція; Читання; Аудіовізуальні методи (таблиці, уроки-фільми); Демонстрації; Групові дискусії; Активне навчання (рольові, ситуаційні ігри) Навчання інших.

Слайд 19

Ігрові моделі навчання: Навчальні, тренувальні, узагальнюючі; Пізнавальні, виховні, розвиваючі; Репродуктивні, продуктивні, творчі.

Слайд 20

Інтерактивне навчання Сприяє: Формуванню навичок та вмінь як предметних, так і загально навчальних; Виробленню життєвих цінностей; Створенню атмосфери співробітництва, взаємодії; Розвитку комунікативних якостей.

Слайд 21

Основні методи інтерактивної технології: Кооперативне навчання (робота в парах, ротаційні трійки, два-чотири-всі разом, технологія “Карусель”); Навчання через гру; Тренувальний метод навчання; Дискусійний метод; Метод проектів

Слайд 22

Види проектів: Дослідницькі; Творчі; Рольові; Інформаційні; Прикладні. Формула проекту: Поставлена проблема здобуття результату презентація

Слайд 23

Грудень 2006 р. – участь у робота районного семінару «Застосування методу проектів на уроках української мови та літератури», «Життя і творчість І.Я.Франка»

Слайд 24

17.10.2007 – проведено відкритий урок для вчителів Оболонського району

Слайд 25

Складнопідрядне речення його будова і засоби зв'язку в ньому

Слайд 26

Схеми підрядних речень [ ], ( ) [ , ( ), ] ( ), [ ]

Слайд 27

Хліб-всьому голова Зустрічати хлібом-сіллю

Слайд 28

Бабине літо

Слайд 29

Діаграма Вена Складносурядне речення Прості речення рівноправні поєднуються сурядними сполучниками Складнопідрядне речення Є головне і підрядне речення Від головного до підрядного можна поставити питання Підрядне речення приєднується за допомогою сполучників підрядності та сполучних слів У головному реченні можуть бути вказівні слова Складні сполучникові речення Інтонаційно кожне з простих речень незавершене За метою висловлювання бувають розповідні, питальні, спонукальні З емоційним забарвленням – окличні, неокличні

Слайд 30

Відкритий урок: У листопаді 2007 р. – проведено урок для вчителів І категорії ІППО КМПУ ім.Б.Д.Грінченка Тема уроку: “Безсполучникове складне речення”

Слайд 31

Слайд 32

Образотворча лексика Типаж, світло, деталі, теплі і холодні кольори, тіні, відтінки, тло, фон, зображений на портреті, віддаль, другий пан

Слайд 33

Загальна лексика Одяг – жупан, шовкова сорочка, кирея, шаровари, чоботи

Слайд 34

Загальна лексика Зброя – шаблюка, пістоль, піхви (футляр для шаблі), спис

Слайд 35

Загальна лексика Риси героя – немолода людина, бувалий козак, веселі очі, вірний син України, замислений погляд, обвітрене обличчя, обдарований запорожець

Слайд 36

Слайд 37

Експрес-висновки [ ], [ ] Рівноправність, одночасність а саме [ ] : [ ] Відносно нерівноправні частини, причиново-наслідковий (чому?) Друга частина доповнює і розкриває зміст першої БЕЗСПОЛУЧНИКОВЕ СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ [ ] - [ ] Відносно нерівноправні частини Перша частина – час, умова (коли, якщо, хоч) Друга – наслідок, висновок, протиставляється (а, наче) [ ]; [ ] Рівноправність, далекі за змістом, мають свої розділові знаки

Слайд 38

Класний керівник В основу своєї роботи як класного керівника я заклала такий принцип триєдності: Дитина Учитель Батьки

Слайд 39

Робота класного керівника: Систематично з класом відвідуємо театри та музеї міста Києва Неодноразово проводилися уроки-лекції у Національному музеї літератури Проводилась активна спортивна діяльність учнів: похід на каток, у басейн, походи до лісу Проведення тематичних класних годин

Слайд 40

Позакласні тематичні заходи: Проведено захід до вшанування пам’яті жертв голодомору 1933 року (для учнів 9-х класів) Літературний вечір пам’яті Василя Стуса Мовний турнір “Складносурядне речення”

Слайд 41

За традицією, до Новорічних свят, 8-го Березня клас щороку готує вистави для однолітків та батьків

Слайд 42

Традиційними є поїздки різними містами України: Чернігів, Пирогово, Кам’янець-Подільський, Львів

Слайд 43

Позакласна філологічна робота: Організовано учнівський театр, інсценізовано уривки з п’єси І.Франка «Украдене щастя» Під час тижня української мови та літератури проводимо КВК, брейн-ринги, конкурси малюнків, читців Проведено урок-гру за п’єсою Г.Квітки-Основ’яненка «Сватання на Гончарівці» Проведено мовний турнір «Складні речення з різними видами зв’язку» Поставлено п’єсу “Вечори поблизу Диканьки”

Слайд 44

Розділ 4. Позаурочна діяльність Участь у конкурсі класних керівників Оболонського району – ІІ місце

Слайд 45

Виступ на конкурсі “Вчитель 21 століття”

Слайд 46

Участь класу в районному конкурсі «Екологічна варта» - І місце

Слайд 47

Участь у конкурсі “Українська кухня” Участь класу в районному конкурсі «Українська кухня» - І місце, за результатами конкурсу вийшла стаття в газеті

Слайд 48

Позаурочна робота учителя: Член журі ІІ етапу VIII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика Член журі І етапу захисту робіт МАН

Слайд 49

Розділ 5. Навчально-матеріальна база Коштами батьків було повністю відремонтовано кабінет № 311 Придбано нові меблі Придбано аудіо- та відеотехніку

Слайд 50

Поповнення для 311 кабінету Поповнено аудіо- та відеотеку Придбано демонстраційні таблиці

Слайд 51

Закуплено літературу, словники, роздатковий матеріал

Слайд 52

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо