X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
З досвіду роботи класного керівника 2 класу Аверіної Інни В'ячеславівни

Завантажити презентацію

З досвіду роботи класного керівника 2 класу Аверіної Інни В'ячеславівни

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Слайд 3

Одна з провідних цілей, які я ставлю перед собою – розвиток особистості та колективізму, тобто комфортне самопочуття кожної дитини в класі. Рівні можливості для розвитку та самопізнання, створення позитивного психологічного клімату.

Слайд 4

виховання духовної культури особистості, створення умов для вільного вибору своєї світоглядної позиції; формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою як могутнім чинником становлення громадянина України; виховання поваги до Конституції, законів України, національної символіки; формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу, бажання працювати для розквіту держави, готовності її захищати; формування творчої, працелюбної особистості; забезпечення духовного взаємозв’язку поколінь, виховання поваги до батьків, жінки-матері, культури та історії рідного народу; забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей, охорони та зміцнення їхнього здоров’я;

Слайд 5

Слайд 6

Найпоширеніший вид виховної роботи в класі (як співпраці) – виховні години з елементами тренінгу для учнів та збори з елементами тренінгу – для батьків. Використовую діалогічні методи навчання та виховання, а саме: Дискусії; Колективне обговорення проблеми; Використання психодраматичних ситуацій; Рольові ігри; Створення проектів; Соціальні ігри; Уроки – диспути.

Слайд 7

Слайд 8

Під час створення учнівського самоврядування використовую рольові ігри як один із найбільш ефективних засобів навчання.

Слайд 9

Я проводжу моніторингові дослідження розвитку особистості, що дає змогу вести облік рівня розвитку кожного, враховуючи труднощі, прогноз та колективно-педагогічні заходи. У діаграмах фіксується рівень розвитку якостей особистості.

Слайд 10

Особливу увагу приділяю педагогічно запущеним дітям, дітям з девіантною поведінкою. Мета: не допустити переживання цими дітьми своєї “нездатності”, не дозволити виникнення байдужості до навчання, праці; - не притуплювати почуття честі та гідності.

Слайд 11

При плануванні роботи з учнівським колективом головним я вважаю ідею особистої спрямованості виховного процесу. Виховний план я складаю за тематичними блоками. Це дає можливість творчо підійти до планування заходів щодо всебічного розвитку особистості.

Слайд 12

Слайд 13

Також приділяю увагу розвитку духовної особистості учнів. Були проведені такі виховні години як “ Життя людини - найвища цінність”, “ Знання – це скарб, а вміння вчитись – ключ до нього ”. Після таких заходів дівчата та хлопці стають м’якішими, добріши-ми, людянішими.

Слайд 14

Особливу увагу звертаю на роботу з батьками. Бо ми знаємо, що основний рушійний фактор у вихованні з дитиною – сім’я. І як би школа ефективно не будувала свою роботу, необхідних результатів вона не отримає, коли не буде справжнього виховання в родині, сім’ї. Вивчаю особливості кожної сім’ї. Пропоную батькам заповнити анкети, відповіді яких допомагають мені краще організувати заняття, дати потрібні педагогічні рекомендації. Встановлюю індивідуальний контакт з кожною родиною. Постійний телефонний контакт, зустрічі, бесіди в школі, спілкування через учнівський щоденник.

Слайд 15

Сенс моєї діяльності, як класного керівника – подарувати дитині цей чудовий світ, здиву-вати прекрасним, допомогти їй зрозуміти, що життя – це великий благословенний дар і кожна людина здатна в ньому знайти своє місце, стаючи справжнім громадянином, навчитися вірити в свої сили й жити в гармонії з собою.

Слайд 16

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо