X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ШЕБІТЬКО ІРИНИ ІВАНІВНИ

Завантажити презентацію

ШЕБІТЬКО ІРИНИ ІВАНІВНИ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

П Р Е З Е Н Т А Ц І Я досвіду роботи учителя математики та фізики Полтавської ЗШ №23 І-ІІІ ступенів ШЕБІТЬКО ІРИНИ ІВАНІВНИ

Слайд 2

Професійний автопортрет Посада - учитель математики, фізики та інформатики Освіта - вища ВНЗ - Азейбарджанський педінститут ім. В.І. Леніна 1979 рік Фах - Математик. Викладач. Педагогічний стаж 32 роки Стаж роботи в даній школі - 20 років Кваліфікаційна категорія -“спеціаліст вищої категорії” Методичне звання - старший учитель

Слайд 3

Характеристика з атестаційного листа Шебітько Ірина Іванівна має високу науково –теоретичну підготовку, добре володіє комп’ютерними технологіями, уроки проводить на рівні сучасних вимог. Вдало поєднує навчання і виховання. Викладання математики здійснює у тісному зв’язку з життям. Велику увагу приділяє розкриттю значення математики у різних галузях науки, практичній діяльності людини, застосуванню здобутих учнями теоретичних знань для розв’язання задач прикладного характеру. Вчитель творчо використовує різноманітні методи та методичні прийоми, видозмінює і використовує їх в залежності від рівня знань та загального розвитку учнів. Раціонально і ефективно використовує кожен етап уроку, що дає їй можливість працювати з повною віддачею. Вчитель розвиває самостійність, вчить логічно мислити, аналізувати, виділяти головне, суттєве. Формує культуру математичних записів, геометричних малюнків. Ірина Іванівна використовує можливості комп’ютерних програм для використання інтерактивних методів навчання «акваріум», «карусель», робота в парах та групах. Вчитель дав відкритий бінарний урок «Стежки навчання козаків», провела математичне шоу «Морський бій». Позакласну роботу з математики спрямовує на роботу із здібними дітьми, готує їх до олімпіад та конкурсу «Кенгуру» Підготувала і провела заходи до дня народження Остроградського. Ірина Іванівна доброзичлива, користується авторитетом серед колег та учнів.

Слайд 4

Освіта У 1979 році закінчила Азейбарджанський педінститут ім. В.І. Леніна за спеціальністю “учитель математики”

Слайд 5

Курси підвищення кваліфікації Курсову підготовку пройшла у 2008 році при Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського

Слайд 6

...Без прагнення до наукової роботи вчитель елементарної школи неминуче підпадає під владу трьох педагогічних демонів: механічності, рутинності, банальності. Він дерев’яніє, кам’яніє, опускається. А.Дістервег

Слайд 7

МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:

Слайд 8

Проблема, над якою працюю Удосконалення уроку, як засіб розвитку творчої особистості учня та вчителя.

Слайд 9

ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ, які я використовую в своїй роботі: Особистісна орієнтована система навчання Проблемне навчання Діферінційне навчання Навчальний „мозковий штурм” (НМШ) Ігрові технології навчання Дискусія

Слайд 10

ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПЕДАГОГІЧНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ Методи навчання: словесні, наочні, практичні; індуктивні, дедуктивні; репродуктивні, проблемні, дослідницькі Методи активізації уваги учнів: * метод мотивації учіння; * метод збудження інтересу; * метод проблемних ситуацій; * метод стимулювання учнів Методи викладання нового м а т е р і а л у: * метод доцільності задач; * метод асоціативного куща (схем);

Слайд 11

ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТИПИ УРОКІВ: урок перевірки результатів шляхом зіставлення з даними; урок самостійної роботи, що вимагає творчого підходу; урок, на якому повертаємось до раніше вивченого матеріалу, розглядаємо під новим кутом зору; практичні роботи з геометричного матеріалу урок у формі змагань і ігор: конкурс, турнір, естафета, дуель, ділова чи рольова гра, кросворд, вікторина тощо; урок з використанням фантазії: урок-казка, урок-сюрприз, урок-подорож у Країну...; перенесення в рамки уроку традиційних форм позакласної роботи: КВК, „Слідство ведуть знавці”, „Що? Де? Коли?”, клуб ерудитів, диспут, клуб знавців математики, час веселої математики тощо; проведення предметних тижнів.

Слайд 12

Робота з обдарованими учнями Виготовлення презентацій Робота з учеником 11 класу Бархатовим Іллею, Ученицею 9 класу Єрмаковою Олександрою, Ученицею 8 класу Гриценко Анною Підготовка учнів до міських предметних олімпіад

Слайд 13

Я учитель і наставник

Слайд 14

МАТЕМАТИКА – це так цікаво! ТИЖДЕНЬ МАТЕМАТИКИ

Слайд 15

ВІДЗНАКИ ТА НАГОРОДИ:

Слайд 16

Слайд 17

Я - Учитель Керівник 8 класу Учасник районного МО учителів математики Учасник шкільного МО учителів природничо- математичного циклу Керівник педагогічної практики студентів

Слайд 18

Тема виховної роботи, над якою працюю Формирование морально- духовной жизненной компетентности личности

Слайд 19

ЯК КЛАСНИЙ КЕРІВНИК ставлю перед собою орієнтовні виховні задачі: 1. Вивчення індивідуальних особливостей, інтересів та потреб учнів. Сприяння створенню згуртованого та працездатного колективу. 2. Допомога учням (на онові результатів анкетування та діагностики) у пізнанні власного характеру, у подоланні негативних та вихованні позитивних рис характеру. 3. Розвиток навчально-пізнавальних здібностей і потреб учнів; залучення до скарбів української та світової культури. 4. Виховування позитивних рис характеру: доброта, скромність, правдивість, старанність, повага до старших, дбайливість, взаємодопомога тощо та додержання загальнолюдських етичних норм. 5. Виховування демократичної культури поведінки, поваги до інших, толерантності, здатності відстоювати власну думку, не піддаватися чужому впливу. 6. Сприяння вихованню здорового способу життя; запобіганню шкідливих звичок. 7. Надання кожному учневі можливості брати участь у суспільно-корисних справах, класних та шкільних заходах. 8. Сприяння становленню учнівського самоврядування; розвитку організаційних вмінь та навичок.

Слайд 20

Свою виховну роботу планую за такими напрямками: * духовно-моральний; * національно-патріотичний; * громадянський; * родинно-сімейний; * трудовий; * екологічний; * туристично-краєзнавчий; * художньо-естетичний; * формування здорового способу життя.

Слайд 21

Слайд 22

РОБОТА З БАТЬКАМИ Основними напрямками в роботі з батьками я вважаю наступні: ☼ ознайомлення з умовами життя сім’ї, з’ясування її психологічного клімату, особливостей поведінки дитини в сім’ї; ☼ визначення рівня педагогічної культури батьків; ☼ виявлення труднощів, які відчувають батьки та позитивного досвіду сімейного виховання; ☼ здійснення колективного та індивідуального педагогічного впливу на батьків на основі ретельного аналізу; ☼ залучення батьків до організації позашкільної виховної роботи; ☼ проведення ділових ігор, „круглих столів”, „батьківських рингів”, семінарів з питань сімейного виховання.

Слайд 23

Слайд 24

Слайд 25

Слайд 26

Ми подорожуемо Музей води Музей ВОВ

Слайд 27

Участь у виставці педтехнологій Пособие подготовила учитель математики и физики Шебитько Ирина Ивановна

Слайд 28

Методична копілка Конспекти відкритих та робочих уроків Сценарії позакласних заходів Матеріали шкільних олімпіад Матеріали до екзаменів Інформація любознательних Додатковий матеріал до предмету

Слайд 29

Список наглядных пособий. Использование в образовательном процессе компьютера и информационных средств обучения. Сборники дидактических материалов. Презентации к урокам Раздаточный материал к урокам. Сценарии уроков и внеклассных мероприятий. Учебно- матеріальна база

Слайд 30

Гордість – мої випускники Дейнека Марина Начальник следственного отдела Конюк Юлия Победитель(1 место) в танцах на льду на приз мэра Шебитченко Игорь Руденко Евгнний Будущие послы Украины Маслак Екатерина врач Андрущенко Андрей Офицер войск Украины

Слайд 31

Карпушева А.Э. МОУ Сусанинская средняя общеобразовательная школа *

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо