X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Романишин Михайло Павлович

Завантажити презентацію

Романишин Михайло Павлович

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Романишин Михайло Павлович Учитель української мови та літератури Нововоронцовської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Слайд 2

1. Прізвище Романишин 2. Ім’я Михайло 3. По батькові Павлович 4. Рік народження 1940 5. Освіта Вища 6. Навчальний заклад Дрогобицький державний педагогічний інститутім.І. Франка 7. Спеціальність «Українська мова, література та співи» 8. Кваліфікація «Учитель української мови, літератури та співів середньої школи» 9. Диплом Р №037211 10. Дата випуску 1962р. 11. Стаж 50 років 12. Науково-методична проблема, над якою працює Активізація пізнавальної та творчо-пошукової діяльності учнів на уроках української мови та літератури у старших класах 13. Нагороди Значок «Відмінник освіти України», значок «ОтличникпросвещенияСССР», чотири грамоти Міністерства освіти і науки України, п’ять грамот обласного управління освіти, сім різних грамот місцевих: відділу освіти, райдержадміністрації, профспілок; делегат IV з’їзду вчителів України (1977р.)

Слайд 3

Рівень знань за останні три роки

Слайд 4

Науково-методична проблема Активізація пізнавальної та творчо-пошукової діяльності учнів на уроках української мови та літератури у старших класах

Слайд 5

Аспекти проблеми   Застосування окремих інноваційних технологій у процесі вивчення української літератури у старших класах.  Використання засобів музики, кіно та образотворчого мистецтва на уроках.  Інтердисциплінарний підхід у вивченні української мови та літератури у старших класах.  Літературне краєзнавство у контексті вивчення української літератури.

Слайд 6

Будь-який урок – складне педагогічне явище. Щоб змусити учнів працювати весь урок, треба викликати в них активний інтерес до предмета. А цього можна досягти, якщо: викладати матеріал проблемно; використовувати науково-популярну літературу; використовувати ТЗН, мовленнєві взірці, таблиці, логічні схеми, різні види самостійної роботи учнів на уроці; використовувати унаочнення, репродукції та ілюстрації; розв’язувати ребуси, кросворди, проводити вікторини, заочні екскурсії; використовувати на уроці твори музичного мистецтва; вести належну позакласну роботу.