X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Презентація досвіду вчителя початкових класів Бершадської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Сметанюк Лариси Іванівни

Завантажити презентацію

Презентація досвіду вчителя початкових класів Бершадської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Сметанюк Лариси Іванівни

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Бершадська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №3 2012– 2013 н.р.

Слайд 2

Закінчила Балтське педагогічне училище у 1989 році, спеціальність - вчитель початкових класів. Закінчила Уманський державний педагогічний інститут ім. П. Тичини у 1994 році, спеціальність вчитель початкових класів. Стаж роботи – 25 років. Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.

Слайд 3

Слайд 4

Розвиток критичного мислення молодших школярів

Слайд 5

це здатність людини чітко визначити проблему, яку необхідно розв'язати; самостійно знайти, опрацювати і проаналізувати інформацію; логічно побудувати свої думки, навести переконливу аргументацію; здатність мислити мобільно, обирати правильне розв'язання проблеми; бути відкритим до сприйняття думок інших і водночас принциповим у відстоюванні своїх позицій. Критичне мислення -

Слайд 6

Форми роботи для розвитку критичного мислення Фронтальна робота. Індивідуальна робота ( з елементами диференціації). Робота у парах. Групова робота є основною формою роботи. Найкращим видом навчальної діяльності, в якій формуються навички критичного мислення, є письмова робота. Під час письма процес мислення стає видимим. Той, хто пише, завжди активний. Для дітей письмо – найважча робота. Тому я пропоную висловлювати свої думки на папері будь-яким зручним для них способом.

Слайд 7

Методичні стратегії розвитку критичного мислення

Слайд 8

Слайд 9

Слайд 10

Курс «Розвиток продуктивного мислення» Програма орієнтована на розвиток основних аспектів розумової діяльності і має на меті стимулювати мислення дітей, навчити їх основних операцій та прийомів мислення, розвинути кмітливість, просторову уяву, пам'ять та увагу. Основне із завдань курсу – формувати у дітей уміння мислити асоціативно та шукати нестандартні підходи до розв’язання завдань.

Слайд 11

Позаурочна діяльність Розвивати критичне мислення я продовжую й після уроків. Додаткова позаурочна діяльність дає учням можливість самостійно працювати над проблемами, про які йшлося на уроці. Вони мають нагоду винести свої знання за межі школи, застосувати їх на практиці, а я можу розвантажити час уроку. Одним з видів такої роботи є робота над проектами. Методики розвитку критичного мислення діти застосовують під час пошуку інформації з різних джерел, обробки матеріалів, підготовки до презентації.

Слайд 12

Виступи на сторінках педагогічної преси На сторінках часопису “Розкажіть онуку” протягом 2011-2012р.р. були надруковані 6 авторських уроків

Слайд 13

У лютому 2012р. була нагороджена Дипломом лауреата редакційного конкурсу часопису “Розкажіть онуку” “Вправи корисні і цікаві” за розробку “Математичні розмальовки”. Методичні розробки

Слайд 14

Мої учні ставали призерами шкільних олімпіад та переможцями шкільного конкурсу “Розумник” і конкурсу “Ерудит”, який організовує БДТ. Діана Дунаєвська зайняла у 2011р. ІІІ місце у ІІ етапі Конкурсу знавців української мови ім.П.Яцика. Результативність роботи

Слайд 15

Результативність роботи Активну участь приймали мої учні у Всеукраїнському конкурсі “Колосок”(22 “Золотих колосків”, 6 “Срібних колосків”). У Міжнародному конкурсі “Кенгуру” 9 учнів виявили добрий результат і 3 відмінний

Слайд 16

Результативність роботи У заочному етапі Міжнародного чемпіонату з розв'язування логічних задач приймали участь 11 учнів. А Денис Бондарчук (2011р.) і Євгеній Вуйчак (2012р.) були півфіналістами.

Слайд 17

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Портфоліо