X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Портфоліо вчителькі Амерідзе Ольга Федосіївна

Завантажити презентацію

Портфоліо вчителькі Амерідзе Ольга Федосіївна

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

учителя математики Білоцерківської гімназії № 2 АМЕРІДЗЕ ОЛЬГИ ФЕДОСІЇВНИ М.Біла Церква 2012 р.

Слайд 2

учитель математики Білоцерківської гімназії № 2 безперервний педагогічний стаж:25 років стаж роботи в даному навчальному закладі:25 років

Слайд 3

Північно-Осетинський державний університет ім.К.Л. Хетагурова факультет фізико-математичний спеціальність за дипломом : фізик, викладач фізики

Слайд 4

Слайд 5

Навчання для майбутнього 2009р. Авторські курси КОІПОПК 2012р Міжнародний семінар “Майбутнє починається сьогодні”

Слайд 6

Розробка та застосування електронно-мультимедійного супроводу уроків Вік живи – вік учись

Слайд 7

Мультимедійні презентації: «Математика навколо нас» «Статистика» «Статистика впливу шкідливих звичок на здоров’я підлітка» «Показникова функція» « Показникова функція, тести» « Сила сказати НІ» « Степенева функція, її властивості та графіки» « Геометрична рапсодія»

Слайд 8

Степенева функція Властивості степеневої функції та її графік

Слайд 9

Властивості показникової функції Тестові завдання Амерідзе о. Ф. Учитель математики Гімназії №2, м. Біла Церква 2011р

Слайд 10

Показникова функція Амерідзе О.Ф. учитель математики гімназії №2 2011р

Слайд 11

Математична статистика Амерідзе Ольга Федосіївна учитель математики гімназії № 2

Слайд 12

Статистика впливу шкідливих звичок на здоров’я підлітка Амерідзе Ольга Федосіївна учитель гімназії № 2 Урок здоров’я

Слайд 13

Сила сказати “Ні”

Слайд 14

Геометрична рапсодія Позакласний захід гра для учнів 10 класів Учитель Амерідзе Ольга Федосіївна гімназія № 2

Слайд 15

Відкритий урок 5 клас, « Математика і здоров’я» 5 клас « Множення десяткових дробів» 9клас, урок здоров’я, « Статистика впливу шкідливих звичок на здоров’я підлітка» 8 клас, « Теорема Піфагора. Урок-подорож» 9клас, « Вектори» 10 клас, « Степенева функція» 10 клас« Перетворення тригонометричних виразів»

Слайд 16

Виховна робота Відкрита виховна година «Захист професій» Позакласний захід, 10 клас, « Геометрична рапсодія» Відкрита виховна година «Спорт і здорoв’я »

Слайд 17

Працювати над створенням сприятливих умов для повноцінного виявлення та розвитку особистісних функцій учня Зацікавити учнів самим процесом навчання Викликати інтерес до самостійного здобування нових знань, бажання шукати відповіді на найскладніші запитання,що ставить життя Намагатися не тільки дати учням математичні знання, а й допомогти їм орієнтуватися у світі, ефективно використовувати ці знання

Слайд 18

Проблемна ситуація Ігрові ситуації Дослідницька діяльність Евристична бесіда Колективна “мозкова” атака (робота в групах) “Виношування ідеї” Завдання за “бажанням”

Слайд 19

Інтелектуальні можливості Інтуїтивні уміння Комунікаційні здібності Мотивація на творчість Самоорганізація Риси характеру Аналітично- синтетична діяльність Творчі можливості особистості

Слайд 20

Слайд 21

Я СЕРЦЕ ВІДДАЮ ДІТЯМ

Слайд 22

Таланти нашого класа

Слайд 23

Слайд 24

Слайд 25

« Про майбутнє подбай сьогодні» Програма спрямована на допомогу підліткам у вирішені проблем, що стоять перед ними на порозі дорослого життя. Програма передбачає системність у широкому, різноманітному і складному спектрі виховної діяльності класного керівника, котрий прагне вивести на життєвий шлях фізично здорових, морально сильних, зі сформованим характером та світоглядом самодостатніх творчих особистостей. Головною рисою особистісного розвитку старшокласник є помітний розвиток самосвідомості, самооцінки, підґрунтя якого – самоаналіз оцінювання власної діяльності. Старшокласники націлені на майбутнє, мають певні плани щодо професії та особистого життя. Це період становлення громадянської зрілості, пік романтики, дерзань, юнацьких мрій, пов’язаних з усвідомленням сенсу життя. Метою програми є навчання підлітків способам конструктивного вирішення проблем, осмисленому керуванню своєю особою, формування усвідомленого поняття зрілої особистості, надання допомоги у пошуку себе, у формуванні власного образу «Я» пізнання себе, своїх здібносте і можливостей; забезпечення учня засобами самопізнання; формування самосвідомості, адекватного ставлення до себе та оточуючих; підвищення самоповаги та усвідомлення власної значущості; зміцнення почуття власної гідності; допомога підлітку у визначенні ціннісних орієнтирів здорового способу життя; формування мотивації саморозвитку та самовиховання на шляху до реалізації свого власного потенціалу.

Слайд 26

Професія вчителя є однією із тих давніх професій,де майстер з року в рік продовжує себе в серцях і думках своїх учнів. І немає нічого благороднішого від цієї місії

Слайд 27

Слайд 28

Слайд 29

11-А Завжди разом 11-Б

Слайд 30

Останній перший дзвоник 11-А 1 вересня 2012

Слайд 31

Життя – як розв’язування задачі, з невдачі зумій ти добути корінь своєї удачі Микола Дорізо

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо