X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Портфоліо: Вчитель географії Навроцька Лілія Вікторівна

Завантажити презентацію

Портфоліо: Вчитель географії Навроцька Лілія Вікторівна

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Шевченківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Слайд 2

Слайд 3

Вчитель географії Навроцька Лілія Вікторівна

Слайд 4

Проблемне питання вчителя: “Підвищення ефективності сучасного уроку географії засобами творчої лабораторії вчителя. Впровадження інтерактивних технологій.”

Слайд 5

Мистецтво навчання є не в умінні повідомляти, а в умінні збуджувати, будити, оживляти.

Слайд 6

Мої методичні принципи вивчення географії Науковість Дослідницька діяльність Історизм Наочність

Слайд 7

Чималу роль на своїх уроках відводжу: Урізноманітненню Несподіванці Фантазії Завданням, які спонукають до дії пізнавального характеру

Слайд 8

Я вважаю: Пізнавальна діяльність учнів сприяє розвитку пам’яті , мислення, уяви . Повнота і чіткість сприйняття можливі лише за відповідної установки, сконцентрованої уваги й активної розумової діяльності, яка виявляється в аналізі, порівнянні, конкретизації та інших мисленнєвих операціях, що потребує розвиток пам’яті. Розвиток усіх пізнавальних процесів не виключає домінуючого значення деяких із них, зокрема роботи мислення і уяви. Пізнавальні завдання мають поступово ускладнюватися, бо коли слабкі учні виконуватимуть тільки полегшену роботу, то в них рівень пізнавальних здібностей не зростатиме. На уроках природничого циклу необхідно максимально розвивати дослідницькі вміння, практичну діяльність.

Слайд 9

На різних етапах уроку використовую прийоми: “Географічний крос” – вчитель зачитує незавершені вислови та пропонує учням доповнити їх. “Лови помилку!” – учні отримують картки, де допущено помилку в назвах географічної номенклатури. “Світлофор” – робота з двосторонніми сигнальними картками. “Урок-презентація”. “Створення рекламних проектів”. “Проблемне питання”, “Театралізація”, “Кути”, “Творча лабораторія”, “Мандрівка”.

Слайд 10

Урок-презентація у 9-му класі “Глобальні проблеми людства”

Слайд 11

Прийом “Творча лабораторія” - робота в групах. Кожна група шукає відповідь на проблемне питання, або розробляє розв'язання певної ситуації.

Слайд 12

“Світлофор” - це цікавий метод перевірки знань. Ставлячи перед дітьми запитання і оцінюючи їх відповіді, візуально досить швидко визначаю рівень засвоєння учнями матеріалу минулого уроку в цілому.

Слайд 13

Учні продуктивно засвоюють матеріал того уроку, на якому використовувалися комп'ютерні презентації

Слайд 14

В географії – “краще один раз побачити, ніж сто раз почути”.

Слайд 15

Карта - альфа і омега географії Вивчаючи топографічну карту, учні вчаться орієнтуватися на місцевості, рухатися за азимутом, визначати географічні координати. Щоб сформувати ці навички, застосовую цікаві завдання. Замінити слова вчителя топографічними знаками

Слайд 16

Урок у 8-му класі “Фізико-географічне положення України” Картки – завдання-це швидкий метод перевірки знань. Спонукає учнів до ретельного вивчення теми.

Слайд 17

Завдання для роботи з географічними картами спрямовую на: Встановлення місцезнаходження географічних об'єктів, характеристики їхнього географічного положення; З'ясування властивостей географічних об'єктів; Зіставлення і порівняння досліджуваних об'єктів; Формування уявлення про особливості зображуваної на карті території; Формування просторових уявлень про розміщення і взаємне розташування об'єктів.

Слайд 18

Прийом “Німа карта” Пропоную знайти об'єкт за контурами.

Слайд 19

Від практичних завдань до практичних робіт.

Слайд 20

Здібності учнів – це полум'я, а творчість вчителя – вогонь, тож разом це – велика сила. Якщо струни душі вчителя і учня звучать в унісон – це поштовх до реалізації великих планів.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо