X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Портфоліо методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання торгового профілю

Завантажити презентацію

Портфоліо методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання торгового профілю

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Міністерство освіти і науки Управління освіти і науки Закарпатської облдержадміністрації Ужгородське вище професійне училище торгівлі та технологій харчування Портфоліо методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання торгового профілю Ужгород 2011

Слайд 2

Педагогічне кредо методичної комісії Результати нашої роботи – це не кращі відповіді окремих учнів, а хороші знання всіх учнів

Слайд 3

Кадрове забезпечення освітній рівень

Слайд 4

Кадрове забезпечення категорії педагогічні звання

Слайд 5

Педагогічні працівники методичної комісії Куштан Г.В. заступник директора з навчально-виробничої роботи Кощак В.Й. директор училища Кияк Н.О. методист Нежур В.С. методист

Слайд 6

Махлинець Марія Іванівна - голова методичної комісії торгового профілю Посада: майстер виробничого навчання Освіта: вища Педагогічний стаж: 35 років Категорія, звання: майстер виробничого навчання першої категорії, старший викладач, спеціаліст вищої категорії Педагогічне кредо: педагог не той, що вчить, а той у кого вчаться! Проблема над якою працює: Використання міжпредметних зв’язків на уроках теоретичного та виробничого навчання Життєве кредо: твори добро і воно відгукнеться

Слайд 7

Кияк Наталія Олександрівна Посада: методист, викладач предмету “Товарознавство непродовольчих товарів” Освіта: вища Педагогічний стаж: 35 років Категорія, звання: старший викладач, спеціаліст вищої категорії Педагогічне кредо: не бійся, що не знаєш, бійся, що не навчишся. Життєве кредо: Не витрачай свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагни робити все якнайкраще. Проблема над якою працює: Використання інтерактивних форм і методів на уроках теоретичного навчання

Слайд 8

Малініна Тетяна Олексіївна Посада: майстер виробничого навчання, викладач спецдисциплін Освіта: вища Педагогічний стаж: 17 років Категорія, звання: майстер виробничого навчання першої категорії, спеціаліст другої категорії Педагогічне кредо: праця майстра ніколи не вмирає, бо в справах учнів палає Проблема над якою працює: Використання інтерактивних форм і методів на уроках виробничого навчання

Слайд 9

Чомбокош Ганна Георгіївна Посада: майстер виробничого навчання Освіта: вища Педагогічний стаж: 30 років Звання: майстер виробничого навчання першої категорії Проблема над якою працює: впровадження інноваційних технологій на уроках теоретичного і виробничого навчання Педагогічне кредо: донести до серця кожного учня знання, досвід і практичні вміння.

Слайд 10

Чаусова Марія Миколаївна Посада: майстер виробничого навчання Освіта: середня спеціальна Педагогічний стаж: 40 років Звання: майстер виробничого навчання І категорії Педагогічне кредо: любити свого учня всяким: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим…. Спілкуватися з ним, навчати і радіти, бо учень це свято, яке триває доти, поки ти є разом із ним. Проблема над якою працює: Індивідуальна робота з учнями на уроках виробничого навчання

Слайд 11

Микула Наталія Іванівна Посада: майстер виробничого навчання, викладач спецдисциплін Освіта: середня спеціальна Педагогічний стаж: 6 років Категорія, звання: майстер виробничого навчання другої категорії, спеціаліст другої категорії Педагогічне кредо: не дивитися на дитину, а бачити її, не слухати, а чути її, не знати все про неї, а розуміти її. Проблема над якою працює: організація активної діяльності учнів на уроках виробничого навчання з використанням міжпредметних зв’язків

Слайд 12

Посада: майстер виробничого навчання Освіта: середня спеціальна Педагогічний стаж: 12 років Категорія, звання: немає Гриценко Еріка Емериківна Педагогічне кредо: Навчаючи, ми самі вчимося. Проблема над якою працює: активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках виробничого навчання

Слайд 13

Посада: майстер виробничого навчання, викладач спецдисциплін Освіта: базова вища Педагогічний стаж: 18 років Категорія, звання: немає Кузьма Наталія Василівна Педагогічне кредо: Жити і розвиватися, розвиватися і жити. Проблема над якою працює: Використання активних форм і методів навчання на уроках

Слайд 14

Посада: викладач Освіта: вища Педагогічний стаж: 8 років Категорія, звання: спеціаліст першої категорії Качур Вікторія Миколаївна Педагогічне кредо: До успіху немає ліфта, треба підніматися по східцях. Проблема над якою працює: Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках

Слайд 15

Посада: викладач Освіта: вища Педагогічний стаж: 5 років Категорія, звання: спеціаліст першої категорії Кучерявий Євгеній Іванович Педагогічне кредо: Через навчання до знань. Проблема над якою працює: Інтерактивні форми і методи навчання

Слайд 16

Єдина методична проблема училища Від інноваційного змісту і технологій освіти через педагогічну і професійну майстерність викладача та майстра в/н до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах

Слайд 17

Інноваційний зміст і нові педагогічні та виробничі технології Запровадження інноваційних підходів до оновлення змісту і форм організації навчально-виробничої діяльності Внесення змін до комплексно-методичного забезпечення теоретичних дисциплін і виробничого навчання Узагальнення та впровадження в роботу викладачів та майстрів в/н кращого досвіду навчання на основі нових педагогічних та виробничих технологій

Слайд 18

Педагогічна і професійна майстерність викладача та майстра в/н Підвищення педагогічної майстерності та професійної компетентності педагогічних працівників шляхом самоосвіти. Напрацювання головами та членами методичної комісії позитивного досвіду з організації роботи над реалізацією ЄМП. Курси підвищення кваліфікації, стажування на підприємствах, школа професійної майстерності, школа молодого фахівця, курси за програмою “Інтел. Навчання для майбутнього”.

Слайд 19

Формування особистості учня Використання і впровадження методів і засобів особистісно-орієнтованої моделі навчання і виховання. Створення системи роботи із здібними учнями. Формування правового статусу особистості, правової свідомості і правової культури учнів на уроках з основ правових знань. Тренінг “Рівний рівному”

Слайд 20

Підготовка учня до професійного життя в сучасних умовах Теоретичне навчання Виробниче навчання в майстерні Виробнича практика

Слайд 21

Визначення змісту, форм і методів роботи методичної комісії залежить від конкретних умов роботи училища та здійснюється з урахуванням індивідуальних можливостей педагогічних працівників

Слайд 22

Напрями діяльності методичної комісії Аналіз роботи, планування роботи на новий навчальний рік Діагностика педагогічної успішності, розробка процедури підготовка до атестації Діагностика знань учнів Організація експериментальної, творчої діяльності педагогів Підготовка відкритих заходів, презентацій Організація індивідуальної та групової роботи, наставництво Аналіз діяльності, стану навчального процесу; розробка, розгляд робочої навчально-програмної документації та аналіз, внесення коректив Апробація нових методик, технологій Організація консультацій педагогів, комісії підвищення проф. компетенції Підготовка та проведення професійних та предметних конкурсів

Слайд 23

АНАЛІЗ РОБОТИ На основі діагностичного анкетування та аналізу роботи за минулий навчальний рік проводиться планування роботи методичної комісії на наступний навчальний рік.

Слайд 24

Планування роботи на новий навчальний рік Методична комісія працює за планом, який розробляється на навчальний рік на основі аналізу підсумків діагностичного вивчення професійної компетентності педагогічних працівників. Основним змістом роботи методичної комісії є розробка, розгляд робочої програмної документації, її аналіз, внесення корективів в навчальні програми, впровадження в практику нових форм навчання, передового досвіду, підготовка навчальних посібників, методичних розробок.

Слайд 25

План роботи методичної комісії

Слайд 26

Аналіз діяльності стану навчального процесу Аналіз директорських контрольних робіт Порівняльний аналіз діяльності педагогічних працівників за 3 роки на основі: (якісної успішності учнів)

Слайд 27

Діагностика педагогічної успішності, розробка процедур самоатестації і підготовка до атестації Індивідуальний план самоосвіти Моніторингові картки. Оцінка педагогічної діяльності педагогічних працівників, які атестуються Графіки відвідування уроків

Слайд 28

Слайд 29

Апробація нових методик, технологій Використання інтерактивних форм та методів на уроках Ділові ігри Аукціони Публікації Презентації Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі

Слайд 30

Діагностика знань учнів Державна кваліфікаційна атестація Поетапна атестація Тематичне оцінювання учнів

Слайд 31

Слайд 32

Підвищення професійної компетенції через форми методичної роботи з педагогами Індивідуальні консультації педагогів Психолого-педагогічні семінари Майстер-класи Педагогічні читання

Слайд 33

Слайд 34

Підготовка відкритих заходів, презентацій Презентація робочого зошита Н. Кияк Презентація портфоліо викладача М.Махлинець Відкриті уроки: Є.Кучерявий Н.Микула

Слайд 35

Презентації уроків Куштан Г.В., Кучерявий Є.І., Кияк Н.О., Махлинець М.І., Микула Н.І., Чомбокош Г.Г. Презентації уроків з використанням новітніх інформаційно-комунікативних технологій у навчанні Проектні технології Куштан Г.В., Нежур В.С. Навчальний проект, створений за системою Інтел. Навчання для майбутнього

Слайд 36

Організація індивідуальної та групової роботи, наставництво Закріплення досвідчених педагогічних працівників за молодими викладачами, майстрами в/н Надання допомоги молодим викладачам, майстрам в/н Наставництво

Слайд 37

Слайд 38

Підготовка та проведення професійних та предметних конкурсів Групові конкурси професійної майстерності Предметні конкурси - змагання -КВН Загальноучилищні конкурси професійної майстерності

Слайд 39

Слайд 40

Організація творчої діяльності педагогів Використання робочих зошитів при проведенні практичних робіт Навчально-методичні посібники Написання методичних розробок Статті в інформаційно- методичний збірник “Вісник”, Розробка нових форм проведення уроків

Слайд 41

Кияк Н.О. - навчально-методичний посібник; - тестові завдання для тематичного оцінювання; - тестові завдання для семестрового оцінювання; - тестові завдання для поетапної атестації; - робочі зошити для проведення практичних робіт. Творча група майстрів в/н торгового профілю - навчально-методичні посібники «Розвиток ділової активності учнів під час професійної підготовки продавців продовольчих та непродовольчих товарів»; - уроки виробничого навчання в майстерні; - банк проблемних ситуацій; - тестові завдання для поетапної атестації Кияк Н.О., Нежур В.С., Свистак Л.М., Парасочка Г.І. Творча робота «Формування кодексу професійної культури продавця» Напрацювання методичної комісії торгового профілю

Слайд 42

Панорама методичних знахідок викладачів та майстрів в/н

Слайд 43

Методичні розробки Микула Н.І. - Розвиток ділової активності учнів на уроках виробничого навчання під час професійної підготовки продавців; Махлинець М.І.- Підготовка бакалійних товарів до продажу; Малініна Т.О. - Використання інтерактивних методів на уроках виробничого навчання; Чаусова М.М. - Нестандартні уроки з виробничого навчання; Чомбокош Г.Г. - Ділові ігри, як засіб розвитку інтересу до вивчення товарознавства продовольчих товарів; Методичні рекомендації Кияк Н.О. - Проведення практичних робіт з предмету “Товарознавство непродовольчих товарів”

Слайд 44

Тиждень методичної комісії торгового профілю Доброю традицією нашого навчального закладу є проведення тижня методичної комісії торгового профілю. Тиждень проводиться щороку у лютому або березні згідно складеного плану роботи. Проведення такого заходу дає змогу показати професійну майстерність, ділову активність викладачів, майстрів в/н та учнів.

Слайд 45

В рамках тижня методичної комісії проводяться такі заходи: - групові конкурси фахової майстерності серед учнів; - загальноучилищний конкурс “Кращий за професією”; - виставки гурткової роботи; - конкурс на краще оформлення вітрин; - відкриті уроки; - панорама методичних знахідок викладачів та майстрів в/н. Це дає можливість оцінити рівень роботи викладачів, майстрів в/н та учнів. Підсумки тижня обговорюються на засіданні методичної комісії за круглим столом та оголошуються наступного понеділка учням.

Слайд 46

Робочі фрагменти тижня

Слайд 47

Конкурси та ділові ігри

Слайд 48

Виставка гурткової роботи

Слайд 49

Методична комісія торгового профілю це масовий методичний орган в училищі, діяльність якого безпосередньо впливає на підвищення якості навчання і виховання учнів, ефективність застосування сучасних форм і методів навчання; професійний ріст і методичну майстерність педагогічних працівників; впровадження досягнень педагогічної науки і передового досвіду в навчально-виховний процес.

Слайд 50

Добре продумана система роботи методичної комісії призводить до успішного вирішення навчально- виховних завдань та нагородження педагогічних працівників за заслуги в підготовці кваліфікованих робітників для торгівлі.

Слайд 51

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо