X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ПОЛЯК СІМА ЮХИМІВНА

Завантажити презентацію

ПОЛЯК СІМА ЮХИМІВНА

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ПОЛЯК СІМА ЮХИМІВНА вчитель фізики та астрономії вищої категорії, вчитель - методист

Слайд 2

Педагогічний шлях: 1990 р. - закінчила Кам’янець – Подільський педагогічний інститут; 1990 - 1993р.р. - вчитель математики Хмельницького ліею№17; 1993 – 1997 р.р. – викладач фізики у АПВУ; З 1997 р. – викладач ізики та астрономії Хмельницького ліею№17; Рекомендации Dale Carnegie Training® помогут вам представить докладчика. Скопируйте этот слайд в начало презентации докладчика и воспользуйтесь им для представления докладчика в ходе презентации. При копировании слайда через буфер обмена PowerPoint автоматически изменит внешний вид слайда в соответствии с презентацией. Представляя докладчика, в первую очередь подчеркните важность рассматриваемого вопроса для аудитории. Затем объясните, почему докладчик является компетентным в этом вопросе. Закончите представление, назвав имя докладчика. Выступайте с энтузиазмом, и аудитория внимательно отнесется к презентации. Представление докладчика не должно длиться более минуты. По окончании презентации не забудьте взять слово секунд на 30, чтобы поблагодарить докладчика. Благодаря докладчика, укажите, почему презентация была актуальной для аудитории.

Слайд 3

Педагогічне кредо: “ТИ І Я ОДНІЄЇ КРОВІ…” Рекомендации Dale Carnegie Training® помогут вам представить докладчика. Скопируйте этот слайд в начало презентации докладчика и воспользуйтесь им для представления докладчика в ходе презентации. При копировании слайда через буфер обмена PowerPoint автоматически изменит внешний вид слайда в соответствии с презентацией. Представляя докладчика, в первую очередь подчеркните важность рассматриваемого вопроса для аудитории. Затем объясните, почему докладчик является компетентным в этом вопросе. Закончите представление, назвав имя докладчика. Выступайте с энтузиазмом, и аудитория внимательно отнесется к презентации. Представление докладчика не должно длиться более минуты. По окончании презентации не забудьте взять слово секунд на 30, чтобы поблагодарить докладчика. Благодаря докладчика, укажите, почему презентация была актуальной для аудитории.

Слайд 4

“ФІЗИКА ЛЮБОВІ” – методика, основною метою якої є розвиток логічного та аналітичного мислення, пізнавальної активності дитини; формування філософсього погляду на життя та навичок самостійного пошуку.

Слайд 5

НАВЧИТИСЯ МРІЯТИ... БУТИ ГОТОВИМ ВІДПОВІДАТИ НА “ДИТЯЧІ ЗАПИТАННЯ” ВЛАСНИХ ДІТЕЙ; ВІДЧУТИ СЕБЕ “ЧАРІВНИКОМ”, В ЯКОГО ЗАВЖДИ НАПОГОТОВІ ЦІКАВІ ДЕМОНСТРАЦІЇ, ІСТОРІЇ, ПОЯСНЕННЯ; ПОБАЧИТИ КРАСУ ОТОЧУЮЧОГО СВІТУ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ПИТАНь “ЧОМУ?” І “ЯК?”; ВІДЧУТИ СЕБЕ ВІДПОВІДАЛЬНИМ ЗА ДОЛЮ ПЛАНЕТИ; БУТИ В КУРСІ ОСТАННІХ ДОСЯГНЕНЬ ФІЗИЧНОЇ ТА АСТРОНОМІЧНОЇ НАУКИ; ОПАНУВАТИ МАТЕМАТИЧНИЙ АПАРАТ І ВІДЧУТИ РАДІСТЬ ВІД СПРОМОЖНОСТІ ВИРІШУВАТИ СКЛАДНІ ФІЗИЧНІ ЗАДАЧІ; ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ:

Слайд 6

НАПРЯМ РОБОТИ: “Групові та індивідуальні форми роботи як засіб підвищення активної діяльності учнів при вивченні фізики”

Слайд 7

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ Метод проектів Мозковий штурм Робота в малих групах Семінарські заняття Ігрові заліки Творчі практикуми Пізнавальні лекторії КВК та брейн - ринги між дітьми та викладачами Написання наукових робіт

Слайд 8

Шмідт Ю.М., Поляк С.Ю.«Диференційований підхід до розв’язування задач з фізики», Хмельницький ОІУВ, 1993р.; Поляк С.Ю. «Молекулярно –кінетична теорія ідеального газу, термодинаміка, реальні гази», Хм.,вид. АПВУ, 1998р.; Шмідт Ю.М., Поляк С.Ю. ««Механіка. Опорні конспекти, картки – завдання, відповіді на питання карток – завдань.», Хм.,вид. ОІУД, 1990р. Збірка задач з фізики підвищеної складності з тем МКТ та термодинаміка «Від 50 і більше, або задачі зі смаком фізики», 2010р. Збірка пісень “Фізика любові”,2010р. Методичні розробки:

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11

Результативність олімпіад з астрономії

Слайд 12

Результативність конкурсів МАН

Слайд 13

ПРИЗЕРИ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ТА МІЖНАРОДНИХ КОНКУРСІВ Козицька Олена - чотириразова призерка Всеукраїнських конкурсів «Сузір’я» та «Мирний космос». Євтухов Андрій - друге місце на Всеукраїнському заочному конкурсі наукових робіт з кристалографії. Андрушко Катерина та Петрина Лілія - друге місце на Міжнародній конференції «Зоряний шлях» в м. Дніпропетровську (2010 рік). Андрушко Катерина посіла друге місце на Всеукраїнському колоквіумі «Космос. Людина. Духовність» в м. Ужгород (2010)

Слайд 14

Слайд 15

ТЕМАТИКИ УЧНІВСЬКИХ НАУКОВО - ПОПУЛЯРНИХ ЛЕКТОРІЇВ На границі маленького кола... (роздуми про непізнане та будову Всесвіту) МІСЯЧНА БАЗА. НЕОБХІДНІСТЬ СТВОРЕННЯ. МОЖЛИВОСТІ ІСНУВАННЯ Аналіз сучасної картини світу з точки зору існування екзопланет Юпітер – несформована зірка. Можливості астроформування Цей ілюзорний, ілюзорний, ілюзорний світ....

Слайд 16

“БУДЬ ЧЕЛОВЕКОМ!!!” Склалося так, що я вирішила продовжити педагогічну династію своєї сім’ї. І батько, і мати віддали більше 40 років викладанню. Першою моєю оселею була квартира при школі, куди я потрапила відразу ж з роддому. Ще у однорічному віці я почала читати... В якості улюбленої книги виступав підручник з фізики для 10 класу, який я знаходила на полицях біля свого дитячого ліжка. Його ховали, переставляли, але я маніакально шукала улюблену картинку молекулярної решітки на обкладинці, перевертала її догори ногами і часами вивчала... А ще я вивчала вміння своїх батьків виховувати, любити, поважати, оберігати дітей та спостерігала, як на практиці впроваджується дідусевий дидактичний принцип виховання. Так сформувалася і моя життєва філософія і мій власний спосіб формування компетенцій майбутньої особистості. В сучасній дидактиці існує дуже багато концепцій, підходів, визначень компетенцій та компетентності сучасної людини, але я схиляюсь до мудрості старших поколінь. Свого часу мій дідусь, який не мав педагогічної освіти, сформулював самий головний принцип формування майбутньої особистості. Підіймаючи тост за святковим столом і звертаючись до будь – кого з нас, він казав лише одну фразу:

Слайд 17

ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЙ ОСОБИСТОСТІ ІІ ЕТАП - ЩОДЕННА ПРАЦЯ. ІІІ ЕТАП - ФІЗИКА ЛЮБОВІ. уроки – лекції; уроки розв’язування задач; самостійні роботи за допомогою викладача; лабораторні та практичні роботи; самостійні та кнтрольні роботи; заняття олімпійського резерву; заняття по підготовці до ЗНО; консультації; робота по підготовці до написання наукових робіт... І ЕТАП - ЛЮБОВ ДО ФІЗИКИ.

Слайд 18

ФІЗИКА ЛЮБОВІ – ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ... С Архимедом и Эвклидом Ты равнять нас не спеши. Мы другим сейчас займемся – Арифметикой души. Поменяем «+» на «-», Подберем сердечный ритм И оставим для потомков Самый главный алгоритм: ПР. Ты возьми любви побольше И огня туда добавь, Добротой долей по венчик, Легким юмором заправь, Выкинь зависть, выкинь ревность, Выкинь скупость торгаша, А потом мешай скорее, И получится - ДУША!

Слайд 19

Мы полностью ответственны за свою жизнь, не только за свои действия, но и за свою неспособность действовать. Ирвин Ялом

Слайд 20

МИТТЄВОСТІ ЖИТТЯ

Слайд 21

Слайд 22

Слайд 23

Слайд 24

Слайд 25

Слайд 26

Слайд 27

Слайд 28

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Портфоліо