X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Науково-методичне портфоліо методиста з української мови та літератури Миколаївського науково-методичного центру

Завантажити презентацію

Науково-методичне портфоліо методиста з української мови та літератури Миколаївського науково-методичного центру

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Науково-методичне портфоліо методиста з української мови та літератури Миколаївського науково-методичного центру Цуркан Людмили Вікторівни

Слайд 2

Проблемна тема методичного об’єднання вчителів української мови та літератури міста Миколаєва ” Формування життєвої компетентності на всіх етапах розвитку особистості ”

Слайд 3

Мета: Сприяти формуванню покоління молоді, яке буде захищеним і мобільним на ринку праці; здатним робити особистісний, духовно-світоглядний вибір; матиме необхідні знання, навички і компетентності для інтеграції в суспільство на різних рівнях; буде здатним до навчання упродовж життя

Слайд 4

Шляхи реалізації проблемної теми І етап Вивчення потреб учителів у нових знаннях, рівня їх компетентності з визначеної проблеми, стану навчально-виховного процесу.

Слайд 5

ІІ етап Вивчення існуючого перспективного досвіду, технологій, що дозволяють реалізувати завдання компетентнісної освіти, апробацію їх на практиці. Конструювання ефективних моделей педагогічного процесу.

Слайд 6

ІІІ етап Методичне керівництво діяльністю педагогів з освоєння та практичного застосування нових ідей, що передбачає оволодіння вчителями практичними вміннями; творчу трансформацію нових ідей у власну методичну систему; створення оригінальної педагогічної технології.

Слайд 7

ІV етап Моніторинг досягнутих результатів Усвідомлення педагогами актуальності і необхідності компетентнісного підходу як дієвого засобу забезпечення якості освіти. Розробка моделей діяльності щодо впровадження компетентнісного підходу. Поширення ідей компетентнісно спрямованого навчання на реальну педагогічну практику. Зростання якості освітнього процесу й навчальної мотивації учнів

Слайд 8

Науковий супровід діяльності щодо реалізації проблемної теми здійснювався шляхом співпраці з вищими навчальними закладами: МЧУ ім. Петра Могили МДУ ім. В.Сухомлинського

Слайд 9

Шуляр Василь Іванович, кандидат педагогічних наук, доцент Миколаївського Чорноморського університету ім. Петра Могили, керівник філологічної студії

Слайд 10

Заняття філологічної студії Бондаренко Ю. І., доктор філологічних наук, доцент Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя

Слайд 11

Заняття філологічної студії Дубова О.А., доктор філологічних наук, професор МЧУ ім. П.Могили Береза І.Ю., кандидат педагогічних наук, доцент МЧУ ім. П.Могили

Слайд 12

Проблемна група «Формування літературних знань і вмінь учнів з низьким рівнем навчальних досягнень» Мхитарян О.Д., викладач кафедри української мови та літератури МДУ ім. В.Сухомлинського

Слайд 13

Чижова Людмила Яківна, член національної спілки письменників України, лауреат премії імені Миколи Аркаса Зустрічі з письменниками

Слайд 14

Якісний склад вчителів української мови та літератури Вища категорія - 126 І категорія - 90 ІІ категорія -47 Спеціаліст - 40

Слайд 15

Педагогічні звання Старший учитель - 58 Учитель-методист - 31 Заслужений учитель України - 1

Слайд 16

Зустрічі з науковцями

Слайд 17

Регіональний форум української інтелігенції в Одесі Регіональний форум української інтелігенції в Одесі

Слайд 18

Школа молодого учителя “Сходинки педагогічної майстерності” в юридичному ліцеї Керівник: Маєнко Л.І., учитель-методист гімназії №2 Борисовець О.В., учитель вищої категорії, старший учитель

Слайд 19

Заняття школи молодого учителя в ліцеї “Педагог” Керівник: Савченко В.А., учитель-методист гімназії №41

Слайд 20

Заняття школи молодого вчителя в ЗОШ №57 Перепелиця Г.М., учитель вищої категорії, старший учитель

Слайд 21

Декада перспективного педагогічного досвіду Яценко Н.А., учитель-методист Першої української гімназії імені М.Аркаса

Слайд 22

Декада перспективного педагогічного досвіду Янушкевич Л.С., учитель-методист ЗОШ №22

Слайд 23

Декада перспективного педагогічного досвіду Нікуліна Т.І., учитель вищої категорії, старший учитель гімназії №2

Слайд 24

Декада перспективного педагогічного досвіду Бензар Г.І., учитель вищої категорії, старший учитель гімназії №2

Слайд 25

Декада перспективного педагогічного досвіду Іонова Л.П., учитель вищої категорії, старший учитель ЗОШ №3

Слайд 26

Перспективний педагогічний досвід

Слайд 27

Миколаївська спеціалізована І-ІІІ ступенів школа № 22 з поглибленим вивченням англійської МАТЕРІАЛИ ДО ОБЛАСНОГО КОНКУРСУ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ РОЗРОБОК З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ Матеріали на конкурс «Енциклопедія дидактичних матеріалів» Номінація «Використання спеціальних засобів навчання на уроках української мови» учителя ЗОШ № 45 Назаренко Л.А. Використання спеціальних засобів навчання на уроках української мови Творча група вчителів української мови Миколаївська гімназія №41

Слайд 28

Обласний конкурс “Енциклопедія дидактичних матеріалів” «Використання спеціальних засобів навчання на уроках української мови» Міський етап Обласний етап Назаренко Л.А. (ЗОШ №45) І Яблуновська Г.В. (ліцей «Педагог») ІІ ІІ Федоревська Н.Г.(морський ліцей) ІІІ Луцишина С.А. (ЗОШ №20) ІІІ «Використання спеціальних засобів навчання на уроках української літератури» Назаренко Л.А. (ЗОШ №45) І Янушкевич Л.С. (ЗОШ №22) І ІІ Купцова В.В. (гімназія №2) І ІІ Сущенко Н.А. (морський ліцей) ІІ Творча група вчителів (гімназі №41) ІІІ Мішустіна Н.М. (ЗОШ №57) ІІІ

Слайд 29

Конкурс конспектів уроків з української мови на текстовій основі НЗ П.І.Б. І місце ІІ місце ІІІ місце Г.4 Безручко Т.О. І 22 Смагіна ІІІ ММК Харитонова І.А. ІІІ 22 Янушкевич Л.С. ІІ МЛ Борецька Т.Г. ІІІ МЛ Федоревська Н.Г. ІІ МЛ Сущенко Н.А. І Г 41 Савченко В.А. ІІ

Слайд 30

Відкриття Х Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика Нагородження учениці ЗОШ №24 Юрик Л.

Слайд 31

ІІ етап Х Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика Учні 9-х класів виконують завдання Відкриття ІІ етапу Конкурсу