X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
МО вчителів початкових класів

Завантажити презентацію

МО вчителів початкових класів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Районне методичне об’єднання вчителів четвертих класів

Слайд 2

Інтерактивні методи навчання на уроках розвитку мовлення

Слайд 3

Робота над словом

Слайд 4

Щоб збагатити мовлення учнів виражальними засобами, до яких належать епітети, порівняння, метафори, треба почати із спостережень за ними в авторських текстах.

Слайд 5

Знайдіть у вірші епітети (художні означення) Ліс зустрів мене як друга, горлиць теплим воркуванням, пізнім дзвоном солов’їним, ніжним голосом зозулі, вогким одудів гуканням, круглим ципанням дроздів.

Слайд 6

Доберіть до поданих слів епітети ( художні означення) море(…), сонце(…), дуб(…), місяць(…), зима(…), зірки(…), кінь(…), вітер(…), роса(…), лисичка(…), поле(…).

Слайд 7

Знайдіть порівняння Степ весною - наче килим, сонце кидає нитки, вишиває візерунки, то розводи, то квітки. О. Олесь

Слайд 8

Які образні вислови передають захоплення поета красою Батьківщини? Як не любить той край, Де вперше ти побачив Солодкий дивний світ, Що ми звемо життям, Де вперше став ходить, І квіткою неначе В його теплі зростав, І усміхавсь квіткам!

Слайд 9

Складіть ланцюжок дібраних із тексту слів, які означають колір дерев восени Ото пішли ви з сестрою до лісу. А там усе таке барвисте: берези стоять золоті, клени -помаранчеві, осики – малинові, берести – аж червоні, а дуби – наче їм і нічого. Д.Чередниченко «Рідні краєвиди»

Слайд 10

На що схоже? Учитель говорить початок речення, в якому є порівняння. Учні повинні придумати, на що схожий предмет або об’єкт природи, про який йдеться у реченні, і завершити порівняння. Наприклад: « Соняшник схожий на…. »

Слайд 11

Синоніми звучання різне значення одне Честь- шана Типи вправ: 1.Вибір з текстів синонімів і групування їх у синонімічні ряди. 2.Розташування синонімів за зростанням чи зменшенням міри якості. 3.Добір синонімів до поданого слова. 4.Заміна слова в реченні синонімом.

Слайд 12

Антоніми звучання різне значення протилежне Говорити- мовчати Типи вправ: 1.Групування антонімів у пари. 2.Добір антонімів до поданих слів. 3.Заміна антонімів у реченні. 4.Доповнення розпочатого речення словами з протилежним значенням. 5.Добір антонімів до багатозначних слів.

Слайд 13

Для досягнення результатів використовую: Робота в парах або групах Мозковий штурм Індивідуальна робота Інформаційні технологіїї Наочність

Слайд 14

Робота над словосполученням

Слайд 15

Словосполучення – це думка в процесі становлення: навчати дітей словосполученням - означає працювати над елементами думки. Сполучення слів Збагачення мови Словниковий запас Оперативне мислення Креативне мислення

Слайд 16

Додайте у вірш слова-ознаки, утворених з назв малеча білизна сміливість красота зуби клики круг сміх

Слайд 17

На що схоже? -маленький білий метелик -замерзлі слізки -біле мереживо -перший вісник весни -осінній метелик -осінній танок

Слайд 18

Асоціативний кущ Літній ранок

Слайд 19

(Що?) + (кого? ) (Яке?) + (що?) (Де?) + (що робили?) (Що робили?) + (як?) Складіть словосполучення за схемами.

Слайд 20

«Біном фантазії» дзвінок дідусь рюкзак гойдалка діти квітка літак стрічка метелик подарунок

Слайд 21

Робота над реченням

Слайд 22

Слайд 23

Попрацюйте в парах: Прочитайте по черзі речення, дотримуючись їх правильного інтонування: 1. Зацвіли вишні. 2. Зацвіли вишні? 3. Хай цвітуть вишні. 4. Зацвіли вишні! 5. Зацвіли вишні?!

Слайд 24

«Синтаксичні пазли» «З’ їж слово» «Речення в мішку» «Одне заміни» « Я почну - ти закінчи» Ігри

Слайд 25

Ажурна пилка Складіть речення за схемою А) ====== ----------. Б) Складне речення поширити другорядним членом ======= ……… ----------- . В)Утворене речення ускладнити ======= …… , ……. -------- .

Слайд 26

Технології кооперативного навчання З простих речень утворити і записати складне. Підкреслити граматичну основу. Прочитати речення, об’єднати їх в одне і записати. Прочитати, замінити дані речення одним і записати. ?

Слайд 27

Робота над переказами

Слайд 28

Види переказів Докладні Вибіркові Детальні Перекази-переклади Письмові Усні Стислі Перекази за картинами, Творчі фільмами, виставами

Слайд 29

Робота в групах «Обличчя до обличчя» Скласти план та написати вибірковий переказ «Один-удвох-усі разом» Напишіть стислий переказ за малюнками «Дискусія» Написати творчий переказ від першої особи за планом.

Слайд 30

СПОСОБИ І ПРИЙОМИ СПРИЙМАННЯ ТЕКСТУ Прийоми Відгадування загадок Аналіз приказок Прослуховування музики Проблемне завдання Яскраве вступне слово Способи Читання учителем (слуховий) Читання учнями (зоровий) Прослуховування і читання про себе (зоро-слуховий)

Слайд 31

Любимо рідну мову, вивчаймо її, розвиваймо її

Слайд 32

Технології ситуативного моделювання «Театралізація» «Інсценізація»

Слайд 33

Робота над текстами

Слайд 34

Напрямки роботи

Слайд 35

«Асоціативний кущ» «Мозковий штурм! «Займи позицію» «Два-чотири-всі разом» «Ажурна пилка» «Мікрофон»

Слайд 36

Слайд 37

Вправи при роботі з текстом Вправи за зразком Конструктивні вправи Творчі вправи

Слайд 38

Слово має вирости з думки, а думка – зі спостережень за природою, самим собою та іншими людьми. К. Ушинський

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Портфоліо