X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ "СОНЦЕ"

Завантажити презентацію

МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ "СОНЦЕ"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Девіз: Кремінська обласна спеціальна загальноосвітня школа-інтернат

Слайд 2

Слайд 3

Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6

Ніщо так не спрацьовує на успіх, радість, як спільна творча робота всіх членів навчально-виховного процесу…

Слайд 7

Слайд 8

Оліфіренко Валентина Яківна Вчитель – дефектолог, спеціаліст І категорії Педагогічний стаж – 40 років Освіта вища Педагогічне кредо: “Дійти до кожного учня”. Проблема, над якою працює учитель на уроках: “Корекція вад розумового та психічного розвитку дітей з особливими потребами”. Це тонкий психолог і прекрасний педагог. Вчитель, який вкладає частинку своєї душі в учнів, щоб вони збагатіли на знання і в подальшому знайшли своє місце під сонцем.

Слайд 9

Кошелєва Віра Михайлівна Це гарний, розумний, лагідний вчитель, який має душевну щирість і благородство. Вона терпляче, мудро, по – материнському вчить учнів, як на світі жити.

Слайд 10

Водолазська Наталія Євгенівна Вчитель – дефектолог І категорії Педагогічний стаж – 30 років Освіта вища Педагогічне кредо: Живе лиш той, хто не живе для себе, Хто для інших виборює життя. В. Симоненко Проблема, над якою працює на уроках: “Формування елементарних математичних уявлень у дітей з особливими потребами”. Сама вона розповсюджує світлу енергію, доброту, тепло. У кожній дитині вона бачить, насамперед, людину, а потім – учня.

Слайд 11

Її добра, лагідна посмішка приваблює всіх учнів. Справедлива, розумна , терпляча людина, яка завжди прагне примножувати добро, тобто віддавати учням свою ласку, тепло. Пепа Світлана Миколаївна Вчитель початкових класів, спеціаліст І категорії Педагогічний стаж – 25 років Освіта вища Педагогічне кредо: “Знання і мудрість дарувати дітям, нести прекрасне світло доброти” Проблема, над якою працює вчитель: “Розвиток усного зв’язного мовлення у дітей з ЗНМ”

Слайд 12

Голуб Катерина Миколаївна Вчитель – логопед, спеціаліст І категорії Педагогічний стаж – 43 роки Освіта вища Педагогічне кредо: “Подолання вад мовлення – головна передумова для успішного навчання”. Проблема, над якою працює: “Комплексний підхід до корекції вад мовлення та формування навичок мовної культури у дітей з ДЦП”. Її поява завжди супроводжується чарівною посмішкою. В свою роботу вона вкладає велику духовну працю, творчий пошук, все своє серце, весь свій розум. Має фахову досконалість, любов до предмета й дітей.

Слайд 13

Вчитель початкових класів, спеціаліст І категорії, керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів Педагогічний стаж – 23 роки Освіта вища Педагогічне кредо: “ Постійний пошук і самовдосконалення”. Проблема, над якою працює вчитель: “Впровадження на практиці проектної діяльності в початковій школі як успішна колективна творча справа” . Дубограй Олена Станіславівна Ініціативна, творча особистість. Ніколи не зупиняється на досягнутому, а обов'язково йде вперед, адже її праця - це прекрасне джерело для безмежної творчості.

Слайд 14

Погорєлова Ольга Миколаївна Вона яскрава, неординарна й творча особистість. Основне в її методиці – навчати і навчити. Іскорки в її очах завжди запалюють вогник пізнання у кожного учня.  

Слайд 15

Вона прагне, щоб поряд із її іменем завжди стояли прикметники креативна, добра, мудра, справедлива, принципова. Для цього творчо, наполегливо, енергійно ставиться до своєї роботи, щоб зробити навчання цікавим і захоплюючим.

Слайд 16

Школа – це дивний будинок. Вона, як краплина роси, віддзеркалює всі реалії нашого життя. Тут разом живуть: дитинство та юність, романтика і реальне життя, наука і мистецтво, мрії і зрілість. У цій будівлі радість і сльози, що швидко висихають, зустрічі й розставання. Школа живе тривожним життям, і в ній, як у краплині води, відбуваються усі процеси, що проходять у суспільстві. Одне лише незмінно – пізнання нового і таїнство навчання. Люди, що прийшли сюди за покликом серця, ніколи не залишать цей вічно киплячий пристрастями дім. Дві центральні фігури в цьому будинку: вчитель і учень. Перший відкриває дітям прості дива, а другий усотує всю мудрість життя. Але тільки на плечі педагога лягає весь тягар відповідальності за дитину; її гармонійний розвиток та підготовка до самостійного життя. Школа – це простір життя дитини, тут вона не готується до життя, а живе. Ми не можемо зробити дитину щасливою, але в наших силах дати дітям прагнення до щастя, віру в те, що людина може бути щасливою. Г.Сковорода

Слайд 17

Підведемо підсумки… Якість навчально-виховного процесу школи - інтернату, його результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності. «Учитель, як фахівець, живе доти, поки вчиться», – зазначав К. Д. Ушинський. Сприяти педагогові в цьому – провідна функція методичної роботи. Тому з метою поліпшення фахової підготовки педагогічних кадрів у школі-інтернаті здійснюємо спеціальну методичну роботу, яка спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям учитися педагогічної майстерності в старших і досвідченіших колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку. У школі діє методичний кабінет. Він ознайомлює учителів з досягненнями педагогічної науки і перспективного педагогічного досвіду. У методичному кабінеті збираємо кращі зразки тематичних та поурочних планів, методичні розробки класних годин, розробки складних тем навчальних програм, зразки художньої й технічної творчості учнів, саморобні прилади, матеріали з узагальнення досвіду навчально-виховної роботи кращих педагогів тощо. Педагоги популяризують свої методичні напрацювання під час різних заходів у межах школи-інтернату, на освітніх сайтах Інтернет - мережі. Вважаємо, що досягненням в організації методичної роботи є: - розвиток ініціативи і творчості вчителя; - різноманітність форм і організаційних методів роботи; - системний характер усієї діяльності з питань підвищення професійної майстерності; - оцінка результатів шкільної методичної роботи за остаточним результатом, який виявляється в рівні знань, розвитку і вихованості учнів; - впровадження силами педагогічного колективу нових технологій і їх творча реалізація.

Слайд 18

Слайд 19

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Портфоліо