X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Костишак Лілія Віталіївна

Завантажити презентацію

Костишак Лілія Віталіївна

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Костишак Лілія Віталіївна учитель фізики та інформатики Карлівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Слайд 2

впровадження в навчально-виховний процес прогресивних педагогічних технологій та вплив їх на розвиток творчого потенціалу юних особистостей відповідно до стратегічних цілей 12-річної системи освіти.

Слайд 3

Навчально -пізнавальна діяльність учнів із засвоєнням знань та способів діяльності на основі створення й розв'язування проблемних ситуацій

Слайд 4

Перший етап - створення проблемної ситуації, її аналіз і підведення учнів до необхідності з'ясування певної проблеми. В чистому вигляді проблемна ситуація полягає у створенні в свідомості учня протиріччя, учень усвідомлює це протиріччя і намагається його розв'язати. Другий етап - учні включаються в активний пошук розв'язання проблеми. Вони висловлюють здогадки і гіпотези щодо розв'язання проблеми, які в ході обговорення аналізуються з тим, щоб знайти найбільш раціональні способи її розв'язання. Третій етап - висловлені здогадки або гіпотези перевіряються теоретично або експериментально, робиться висновок. У ході розв'язку досліджуються деякі сторони об'єкта або явища, що вивчається.

Слайд 5

1)   Зіткнення учнів з життєвими явищами, фактами, які потребують теоретичного обґрунтування. (Зіткнення із зовнішніми невідповідностями між явищами викликає в учнів бажання пояснити їх, спонукає до активного засвоєння нових знань.) 2)  Використання навчальних і життєвих ситуацій. (Такі ситуації виникають під час виконання учнями практичных завдань у школі, вдома, під час спостереження за природою. У цих випадках учні самостійно доходять висновків.) 3) Постановка дослідницьких завдань учням. (Прикладом є будь-яка дослідна робота учнів на лабораторній роботі, при виконанні экспериментального завдання на уроці .)

Слайд 6

При вивченні маси в 8 класі. Ставимо на стакан маленький шматочок фанери, зверху - гирю масою 10кг (можна 5 кг) і питаємо дітей, що буде, якщо вдарити по гирі молотком. Діти сподіваються, що стакан розіб'ється. Дослід суперечить їх очікуванням. В 9 класі при вивченні теми «Напруга». Збираємо коло з двох послідовно з'єднаних лампочок різної потужності. Питаємо дітей, що є в цих лампочках однакового і підводимо до висновку, що треба ввести ще одну характеристику , крім сили струму. При вивченні конденсатора в колі змінного струму в 11 класі. Збираємо схему: конденсатор змінної ємності, лампочка, джерело змінної напруги. Питаємо, як буде змінюватися розжарення лампочки при збільшенні (або зменшенні) ємності. А далі показати дослід і обговорити результати.

Слайд 7

Часто для створення проблемної ситуації я використовую просто цікаві запитання або задачі. Вони не є насправді проблемними ситуаціями, тобто ніяких протиріч у завданнях нема, але вони просто цікаві і розв'язують ті самі завдання. А якщо і таких питань чи задач немає - то зацікавлюю учнів розповіддю про важливість і використання знань, здобутих на уроках.

Слайд 8

Коли мій кінь підвернув ногу, я закинув його на плече, і ми продовжували рухатися, але повільніше: коли я на коні, ми рухаємося зі швидкістю 120км/год, а коли кінь на мені, зі швидкістю всього 30км/год. Чому дорівнює наша середня швидкість, якщо: а) я їду половину шляху, а потім несу коня? б) я їду половину часу, а потім несу коня? Як буде виглядати надпис, написаний білим кольором на червоному фоні, якщо освітити її зеленим світлом? Чи дійсно не можна носити воду у решеті? Нехай тонкі нитки решета протягнуті на відстані 1мм одна від одної. Скільки води можна перенести в такому круглому решеті радіусом 10см? Нитки водою не змочуються. Одного разу, коли я летів на ядрі зі швидкістю 50м/с, я так добре зіскочив з нього, що моя швидкість відносно Землі стала нулем. Якою стала швидкість ядра після того, як я з нього зіскочив? Моя маса в двічі більша маси ядра Поясніть, чому два паралельні провідники, по яким течуть струми в одному напрямі, притягуються, а два паралельних пука електронів відштовхуються?

Слайд 9

Слайд 10

Гра – найцікавіше явище культури… Гра, як тінь, народилася разом з дитиною, стала його супутником, вірним товаришем. Шмаков У процесі гри чудовий світ дитинства поєднується з прекрасним світом науки, до якого потрапляють учні. Ігри добре поєднуються із “серйозним” навчанням, зацікавившись діти не помічають, що навчаються, поповнюють свої знання, уміння й навички, розвивають увагу, мислення, самостійність

Слайд 11

Слайд 12

— це імпровізоване навчальне заняття, що має нетрадиційну структуру

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

Лекційно – семінарська форма навчання фізики в 11 класі Навчання за лекційно–семінарською формою – організація навчального процесу, в якому я заздалегідь продумую певні розділи програми відповідно до пояснювальної записки, шкільних підручників, навчально-методичної літератури та власного досвіду і на основі цього складаю тематичний план.

Слайд 16

Застосування лекційно-семінарської форми навчання в старших класах, поряд з вирішенням багатьох завдань навчально-виховного процесу, забезпечує наступність між середньою і вищою школою.

Слайд 17

Підготовчі уроки. Уроки засвоєння нових знань. Уроки удосконалення знань, формування умінь і навичок. Уроки формування практичних умінь і навичок Уроки узагальнення і систематизації знань (уроки – семінари) Уроки контролю знань і вмінь учнів. Уроки консультації та корекції.

Слайд 18

Організація позакласної роботи з проведенням різноманітних заходів, таких як “Усний журнал”, “Що? Де? Коли?”, Брейн-ринг, Конкурс ерудитів, “Щасливий випадок”, аукціони і інші, урізноманітнює шкільне життя, сприяє розвитку творчих здібностей та логічного мислення учнів, заохочує до читання додаткової літератури, вчить чітко висловлювати свою думку.

Слайд 19

Фізичний конкурс “А, ну - мо, фізики”. Гра “Щасливий випадок”. Конференція, присвячена Дню Космонавтики. Печера скарбів. Інтелектуально - комерційна гра. Кращі знавці техніки. Турнір юних фізиків.

Слайд 20

Урок 1. Предмет астрономії. Урок 2. Сузір’я. Урок 3. Системи небесних координат. Урок 4. Екліптика. Видимі рухи Сонця і Місяця. Зодіакальні сузір’я. Урок 5. Системи світу. Конфігурації планет. Урок 6. Визначення розмірів та відстаней у Сонячній системі. Урок 7. Час і календар. Урок 8. Загальна характеристика планет. Планета Земля. Місяць. Урок 9. Планети земної групи. Урок 10. Планети-гіганти. Урок 11. Малі тіла Сонячної системи. Урок 12. Формування нашої планетної системи. Урок 13. Сонце, його вплив. Урок 14. Відстань до зір. Звичайні, змінні, подвійні зорі. Урок 15. Наша Галактика. Урок 16. Інші галактики. Еволюція Всесвіту. Життя у Всесвіті.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Портфоліо