X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Корсунь-Шевченківський районний центр дитячої та юнацької творчості

Завантажити презентацію

Корсунь-Шевченківський районний центр дитячої та юнацької творчості

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Гурткове заняття було і залишається основною формою навчально-виховного процесу. Педколектив давно перейшов на активну форму проведення заняття, де позиція учня, його думка оригінальність і самостійність мислення переважають.

Слайд 3

Результати маємо щороку: Кількість призових місць, які зайняли вихованці в обласних, всеукраїнських, міжнародних конкурсах складає: Обласних – 56; Всеукраїнських – 7; Міжнародних - 4

Слайд 4

Педагогічний колектив постійно підвищує свій професійний, рівень: - курси фахової перепідготовки; - чітка система атестації педагогічних працівників; - самоосвітня діяльність; - участь у різних формах методичної роботи; - місячник відкритих занять (листопад-грудень); - творчий звіт керівників гуртків (березень-квітень); - колективно-творчі справи( впродовж року); - літнє оздоровлення дітей

Слайд 5

Робота над науково-методичною проблемою наскрізь пронизує всі форми методичної роботи, як колективні так і індивідуальні. Кожне методоб'єднання визначає своє актуальне завдання. Наприклад методичне об'єднання художньо-естетичного виховання активізувало завдання розвитку пізнавальної діяльності, а методичне об'єднання еколого- натуралістичної роботи працює над запровадженням у практику елементів розвивального навчання.

Слайд 6

На засіданнях методичних об'єднань, у період між ними здійснюється поширення передового педагогічного досвіду проходять: -навчальні семінари для районного методоб’єднання керівників гуртків «Творча майстерня керівника гуртка», «Нетрадиційні форми проведення гурткової роботи»; - семінар-практикум «Особливості форм і методів роботи педагога- позашкільника під час шкільних канікул».

Слайд 7

Основні ідеї та напрацювання виносимо на розгляд педагогічної ради, в підготовці до якої задіяно творчі групи зі складу членів методичних об'єднань, які виробляють свій план дій щодо винесеного питання Експертна група аналізує подані плани дій та виробляє проект рішення (ухвали).

Слайд 8

Аналіз результатів роботи здійснюємо наприкінці навчального року на педагогічній раді: тут відзначають позитивні досягення та окреслюють шляхи для розв’язання нових проблем. Традиційним в закладі став місячник відкритих занять, який плануємо на листопад, грудень. Це період, коли керівники гуртків, керівник гуртка-методист, методист, ті, хто атестуються в даному навчальному році, а також усі інші запрошують на відкриті заняття своїх колег, методистів районного методичного кабінету і діляться досвідом, знайомляться з методами роботи колег, переймають ідеї.

Слайд 9

коли простежується системність у роботі педколективу, створення умов для забезпечення всебічного розвитку дитини як особистості, її нахилів, здібностей і талантів у процесі навчанння й виховання. можна досягти того, чого прагне наш заклад - Тільки тоді, коли всі ланки працюють на очікуваний результат,

Слайд 10

Місячник відкритих занять Творчий міні-звіт Тиждень професійної майстерності «Я атестуюсь» ПЕДАГОГІЧНА РАДА Художньо-естетичного виховання та естетики побуту ВІДДІЛИ Технічної творчості ШКОЛА МОЛОДОГО ПЕДАГОГА - ПОЗАШКІЛЬНИКА Атестація педагогічних працівників МО «Школа художнього виховання та організаційної діяльності» Еколого-натуралістичної роботи МЕТОДИЧНА РАДА МО «Студія декоративно-прикладного мистецтва та естетики побуту» МО «Школа екологічного виховання» МО Відділення технічної творчості» наставництво самоосвіта

Слайд 11

Одним із напрямів роботи заступника директора з навчально-виховної роботи є Здійснення методичного забезпечення педагогічної ради створення умов для підвищення авторитету та працездатності ради участь у плануванні, підготовці, проведенні педагогічних рад Залучення педагогів до активної участі в підготовці й проведенні педагогічних рад

Слайд 12

ПЕДАГОГІЧНА РАДА – ДІЛОВА ГРА Тема: Освоєння інноваційних технологій Мета: - залучити педагогічний колектив до дискусійного обговорення питань; - визначити відповідальних за конкретні ділянки роботи. Форма проведення: ділова гра Тривалість роботи педагогічної ради: 2-2,5 години

Слайд 13

Голова педагогічної ради нагадує про вимоги до виступаючих: уміти слухати та не переривати оратора; думка кожного повинна бути почута, урахована та прийнята; думки та пропозиції треба сформулювати чітко та коротко; уміти слухати та не переривати оратора; думка кожного повинна бути почута, урахована та прийнята; чужа думка повинна поважатися, але при цьому треба висловлювати і свою; доводити свою точку зору, спираючись на факти, дані й висновки не тільки педагогіки, а й психології, фізіології, дефектології та інших наук; чужа думка повинна поважаться, але при цьому треба висловлювати і свою; доводити свою точку зору, спираючись на факти, дані й висновки не тільки педагогіки, а й психології, фізіології, дефектології та інших наук; вносити конкретні пропозиції, точно їх адресувати. Критикувати по-діловому, принципово. не допускати емоційних сплесків, пам'ятати, що емоції різко знижують результативність обміну думками. Час проведення: грудень

Слайд 14

ПЛАН ПІДГОТОВКИ ДО ПЕДРАДИ

Слайд 15

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ РОБОЧИХ ГРУП І група - новатори ноcії передових ідей; проводять аналіз наведеної в доповіді інформації, висновків, пропозицій; дають оцінку реальності, достовірності, послідовності, глибини та науковості наведених фактів ІІ група - оптимісти захисники ідеї, пропагандисти; виступають на захист проекту рішення; знаходять позитивні можливості для реалі зації проекту рішення педради ІІІ група-песимісти-скептики супротивники ідеї,виступають з обґрунтованою критикою, піддають сумніву реальність запропонованих рішень (за терміном, обсягом, рівнем підготовки керывників гуртків для виконання конкретних завдань, за наявністю матеріальної бази, рівнем підготовки учнів)

Слайд 16

Заступник директора З НВР , на одній з інформаційно-методичних нарад за 2-3 тижні до проведення засідання педагогічної ради виступає з доповіддю на вказану тему. Це потрібно для того, щоб керівники гуртків пригадали, які інноваційні технології можна використовувати в процесі навчання. Після цього здійснюється контроль через відвідування занять адміністрацією та робочою групою з метою аналізу готовності керівників гуртків до інноваційної діяльності, а також виявлення вміння використовувати новітні педагогічні процеси. Створюється робоча група досвідчених керівників гуртків, які відвідують заняття, роблять висновки і дають рекомендації).

Слайд 17

Хід проведення педради У приміщенні розташовані столи, за якими сидять по 3 представники від кожної робочої групи. Всі інші педагоги, які не є учасиками ділової гри, знаходяться в залі. На кожному столі — табличка: "Новатори ", " Оптимісти", " Песимісти-консерватори". І. Організаційна частина (веде директор закладу) Порядок денний: 1. Освоєння інноваційних технологій. 2. Підсумки проведення відкритих занять. 3. Аналіз вивчення стану викладання в школі художнього виховання та організаційної діяльності. Хід і форма проведення: ділова гра. Регламент: доповідь 10—15хв., виступи 5—7 хв. Запитання до доповідача — в письмовій формі, до виступаючих — в усній. Голосування.

Слайд 18

ІІ. Виступ заступника директора З НВР Важливим для сучасної освіти є запровадження системних змін, оновлення у змісті, формах, методах освіти. Інноваційна діяльність,будучи складним багатоплановим феноменом, своїм змістом охоплює процес взаємодії індивідів, спрямований на розвиток, на перехід об’єкта в якісно новий стан; систему діяльності зі створення, освоєння та застосування нових засобів передбачає, що педагог усвідомлює практичну значущість різних інновацій у системі освіти не лише на професійному, а й на особистісному рівні. Головною рушійною силою інноваційної діяльності є педагог. Педагог-новатор є носієм конкретних нововведень, їх творцем, модифікатором. З метою підготовки до засідання педагогічної ради ми провели теоретичний курс на тему: «Впровадження інноваційних технологій-один із напрмків удосконалення навчального процесу».

Слайд 19

Тому із загальним поняттям інновацій ви мали змогу ще раз ознайомитись і дещо пригадати. Метою сьогоднішнього засідання є поглиблення знань педагогів про інноваційні технології навчання; аналіз готовності керівника гуртка до інноваційної діяльності, а також виявлення вміння використовувати новітні технології в навчально-виховному процесі. Нині існує багато педагогічних технологій. Нам хотілося б зупинитися на декількох технологіях інноваційного навчання. Готуючись до засідання педради, кожен із вас обирав собі питання, яке б хотів розкрити. Таким чином, з оглядом на те, що на засідання винесено 3 інноваційних технологій навчання, у нас утворилося 3 робочі групи. Отже, приступаючи до розгляду питань, працюємо в групах. Запрошую до активного обговорення питання «Проведення нестандартних занять, види нестандартних занять та їхні характерні особливості. Давайте за допомогою вправи «Навчаючи-учусь» спробуємо пояснити групову навчальну діяльність.